סדנאות, קורסים, חוגים

רוקדים בסלון עם גילת אמוץ

רוקדים בסלון – מפגשי אימפרוביזציה עם גילת אמוץ סטודנט.

אני מזמינה אותך להתפנות לעצמך מכל מתחי היום יום ולאפשר לך מרחב לביטוי אישי ויצירתי. להתחבר לגוף, לתנועתו הספונטנית, החוויתית, מתוך סקרנות, פתיחות אשר נמצאים בתוכנו מאז שנולדנו. זו הזדמנות לעורר את המקום הסקרן שבנו, להתנסות ולהכיר עוד מעצמי, בתוך קבוצה נעימה, פתוחה ומקבלת.

השיעורים עוסקים בתכנים הקיימים במעברים הקיימים בחיינו כאנשים, מרגע הולדתנו. נחקור דרך תנועה מעברים ואיכויות כמו תנועה ועצירה, שעמום והפתעה, מבוגר וילד. מעברים ואיכויות בין מצחיק לעצוב, בין למעלה ללמטה, מעברים בין צד ימין וצד שמאל, בין ספונטני למתוכנן ועוד רבים אחרים. את אלו נחקור עם עצמנו לבד, עם אחר ועם הקבוצה בדרכים שונות.

גילת אמוץאני רואה את המעברים הללו כמו מסלולים, מעין מפה של עצמנו בתוך גופינו ונפשנו. ההכרה וההתבוננות במעברים אלו דרך נשימה, תנועה, מגע, דימוי, משחק, ציור, כתיבה, מאפשרת עיבוד של מעברים רבים שמתרחשים בתוכנו ואין לנו את הזמן לגלות אותם בחיי היום יום המהירים.
הגילוי מאפשר לי לחוות את עצמי בצורה מלאה יותר, כשהגוף הוא המוביל, כשגוף מספר את הסיפור.

המטרה של קבוצת התנועה:

הריקוד בקבוצה יאפשר לגלות דרכי תנועה חדשות, מכל מיני זוויות ונקודות מבט. גילוי אשר יכול לאפשר תהליך של גילוי מחדש של הגוף שלי והנפש שלי. הריקוד בקבוצה יאפשר יצירת הרגשה טובה יותר עם הגוף, והתנועה, והקבלה של כל מיני תנועות גוף אשר יכולים להפחית ביקורת ושיפור באיכות החיים.

הריקוד בקבוצה יפחית מתחים בגוף ויוריד סטרס מהגוף אשר יכול לאפשר לחוויות חדשות לתפוס מקום. לתת לתנועות הגוף "לדבר" ולהעלות רגשות אשר אין להם מקום וביטוי לרוב ביום יום. בקבוצה יתאפשר להתבונן במה שהגוף העלה ולעבדם דרך תנועה, כתיבה, ציור, פיסול.

במהלך חודש ספטמבר יתקיימו שני מפגשי ניסיון, בימי ראשון בתאריכים ה- 26.8 ו- 2.9 בין השעות 20:30-22:00, במרכז דיאן, שברחוב המושב 69, כרכור, בתאום מראש. לאחריהם, יתקיימו בחודש ספטמבר שיעורים כרגיל עם גמישות לקבלת משתתפים נוספים. באוקטובר השיעורים יתקיימו עם קבוצה שתוכל להתחייב לנוכחות מלאה ורציפה בשיעורים (עד כמה שניתן).

שיעור ניסיון עולה כ- 30 ₪ המחיר לשלושה חודשים הינו 620 ₪ .
הקורס הוא שנתי מספטמבר ועד סוף יולי.

הנה חלק קטן מחוויות הקבוצה השנה 2011-12:

אני סקרנית לפגוש אתכם,

להתראות!

גילת אמוץ סטודנט

קצת עלי:

אני גרה עם בעלי היקר וביתי הקטנה בכרכור היפה (עשינו עליה מת"א לפני כשנה).  כבר למעלה מעשור אני עוסקת במחול ותנועה, אם בהוראת המחול, כוריאוגרפיה או ריקוד מקצועי ובשנים האחרונות אני עוסקת יותר ביצירה ואימפרוביזציה ובלימודי תרפיה בתנועה, בסמינר הקיבוצים ומקיימת מפגשי מוזיקה ותנועה לפעוטות והורים.

לימדתי מחול במגמות מחול שונות, בביכורי העיתים, בקבוצה ביפו, בסטודיו נעים, בבית הספר למחול ובסדנה של ורטיגו ועוד.

חלק מכוריאוגרפיות אותן יצרתי: 'חדר ריק', 'וריאציה על מקום בטוח', 'אקווריום' אשר הועלו בפסטיבלים בארץ כמו גוונים במחול, אינטימדאנס, הרמת מסך, קולה של מילה ובחו"ל בפורטוגל ובפסטיבל MAZNANSA.

כרקדנית רקדתי בלהקה של עידו תדמור, להקת המחול ורטיגו, קבוצת מחול רונית זיו, DAVID ZAMBRANO, ARTUS ועוד. אני פועלת בעמותת הכוריאוגרפים ובעלת תואר ראשון במחול בסמינר הקיבוצים.

אני מוסיפה גם לינק לעבודות שלי >

 בנוסף לשיעורי האימפרוביזציה, אלמד השנה במרכז אלמנט שבכרכורשיעורי מודרני והבעה לנוער ולמבוגרים בימי חמישי, משעות אחר הצהריים עד הערב. ואני מקיימת שיעורים פרטיים לתלמידים הרוצים לרקוד באופן יותר פרטי. ניתן לפנות אלי ולקבל את כל הפרטים.

שתהיה שנה טובה לכולנו,

גילת

052-3467017
gulagilgula@gmail.com

הראה עוד

1 thought on “רוקדים בסלון עם גילת אמוץ”

  1. כמתארחת קבועה בסלון של גילת מזה כשנה אני מוצאת במפגשי האימפרוביזציה מענה לצורך שלי לנוע מתוך הקשבה פנימית נטולת שיפוט וביקורת. חיי היום יום שלי, כמו של נשים רבות כמוני, עמוסים בחוויות הנוגעות בתחומים שונים (עבודה, ילדים, זוגיות ועוד). המפגשים של גילת מאפשרים לי לקחת פסק זמן קצר משטף היום יום ולהתמקד בחווית הכאן ועכשיו של הגוף המתנועע, להתחבר לרגשות שונים של עצב, שמחה, כעס… ובעיקר למצוא שוב את הילדה שבי שפשוט נהנית לרקוד. ממליצה בחום.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close