השימושון

אדונית השמנים

אדונית השמנים

את מסע השמנים שלי התחלתי כבר בילדותי, אצל סבתי שגרה בבית ערבי גדול עם גינה ועצי פרי וצמחי מרפא רבים. סבתי לימדה אותי על צמחים שטובים לכל מיני דברים. זיכרוני הוא – איך בכל פעם שהגעתי אליה התבכיינתי על מה שכואב לי והיא תוך רגע חלטה ערבבה, מרחה (לא באמת כאב לי).

אהבתי לעולם השמנים ולעולם הנפלא שלא תמיד רואים ושומעים באוזן ועין רגילה, התחיל כבר אז וכנראה הועבר אלי בירושה. יכולת החלימה, האינטואיציה, עולם הסמלים והבנתו, הראיה העל חושית, ואהבה וידע רב בשמנים.
בדרכי בשביל החיים פגשתי מורים נפלאים שלימדו אותי התפתחות רוחנית, עבודה עם קריסטלים, הילינג, שיאצו, אבנים חמות, עיסוי רפואי, וכמובן שמנים אתריים.

ידע רב ומיוחד זה שלי בא לידי ביטוי בטיפול בהכלה, ובהושטת היד שמובילה קדימה בשביל החיים לכל אחד שבא על דרכי ולא משנה לכמה זמן הוא הגיע. לאורך שביל החיי המסע גרם לי לקום ולעזוב את תל אביב הסואנת ולחפש מקום שהאדמה , הטבע, האנשים האוויר, הכול יהיה אחר יותר ראשוני, יותר אמיתי והגעתי לפה לפרדס חנה – כרכור.
וכמו ריח הפריחה בפרדס כך החיים הפכו למיוחדים ונעימים.

את אהבתי הרבה לשמנים אתרים ואורח חיים בריא אני מעבירה הלאה לדורות הבאים של מטפלים בבתי הספר לרפואה משלימה, פועלת לתקן ולשנות את דעתם של המורים על ילדים עם בעיות קשב וריכוז , מקרבת ומלמדת אנשים על תזונה ובריאות , ומטפלת באנשים וילדים בעיסוי בשמנים אתרים וכמובן שהמודעות, הסימבוליקה והילינג שזורים בטיפול.
תוכלו ללמוד אצלי הרצאות וסדנאות נפלאות וכמובן לקבל טיפול לצרכים שונים, מכאבים שונים בגופינו ובעיות פיזיות ועד מזור לנשמה.
אחת המטופלות של אומרת – נתחיל בנשמה ומשם נמשיך.

הסדנאות:

מילים מוזרות נשמעות בזמן האחרון- שמנים אתרים, ניחוחות, ארומתרפיה…..
מילים שמגרות את האף והמוח.
בא לך ללמוד וליהנות? להכיר ולהריח תורת ריפוי וטיפול עתיקה שעושה שימוש בשמנים המופקים מצמחים? להשתמש ליהנות ולחוות את מתנת הטבע רבת העוצמה?
נפתחות 4 סדנאות שונות, כל סדנה בת 8 מפגשים. כל מפגש בן 2.5 שעות כולל קפה ומאפה. ההשתתפות בהרשמה מראש. את מוזמנת להצטרף:

ארומתרפיה ותזונה
הידעת ? שהודי אוכל 65 גרם תבלינים ביום ולכן נשאר בריא!
הצטננת ? – נסי קינמון עם דבש – כדי לפתוח את האף!
השילוב בין שמנים אתרים ותזונה נכונה בחיינו – לשמירה על בריאותינו, על משקל גופינו.בריכוז בלימודים, וכן גם במיטה –גם שינה וגם הנאה.
תחילת הסדנא: יום ג' 1/5/07 בשעה 9.00 – 12.00

ארומטרפיה ועיסוי
ניתפס הגב ? כואבת הברך? או כאב ראש אטומי? –
כיצד בעזרת שמנים אתרים ותנועות עיסוי נכונות אפשר להפיג כאב ולהמשיך את היום. במפגשים נלמד על שמנים אתרים, מעט שיאצו, מתיחות ועוצמת הרכות. לשם הכיף שלנו ועזרה למשפחה.
תחילת הסדנא: יום ד' 2/5/07 בוקר 9.00 – 12.00 ערב : 17.30 – 20.00

קוסמטיקה טבעית
סדנא להכנת קרמים וסבונים מחומרים טבעיים בלבד.
איסוף עלים , פרחים וצבענים מהטבע, ללא חומרים משמרים המזיקים לעורינו.
בסדנא נלמד להכין סבונים עם צמחי מרפא,קרם פנים על בסיס דונג דבורים,
קרם פנים על בסיס ג'ל טבעי,
הסדנה בת 4 מפגשים, כולל חומרים.
תחילת סדנא: יום שישי 4/5/07 שעה 9.30 -12.00

ארומטרפיה וגינון
אלו צמחים כדאי לגדל , מהוא גידול אורגני, כיצד מכינים שמן מצמחים בגינה נגד כאבים או התקררות, אלו צמחים הם נגד עין הרע ועוד. מה הם שמנים אתרים לאלו מטרות משתמשים –התקררות, מצבי רוח, רגיעה, שינה, פציעות וחבלות. התקררויות בעיות קשב וריכוז ועוד אפשרויות רבות.
תחילת סדנא : יום שני 7/5/07, שעה 17.30 – 20.00

הסדנאות יתקיימו בפרדס חנה ובהרצלייה או אצל המארח. 10% הנחה לגולשי מושבה חופשית!

הפרח בגני "היושבת בגנים חברים מקשיבים לקולך"
מפגש חוויתי חד פעמי בן 3 שעות סביב שולחן של קבוצת בנות (אבל אפשר גם בנים) בבוקר, עם ארוחת בוקר כפרית ובריאה. הנושאים: פולקלור ומיתולוגיה על השמנים, התנסות במגוון שמנים וצמחים המשמשים אותנו, מקומה של אפרודיטה אלת האהבה והשמנים שנעזר בהם לשם הגברת העונג, חשיפה לעולם טבעי וסגולותיו הנפלאות, השמנים ככלי עזר בקוסמטיקה, ובבריאות.
המפגש מתאים כמתנת יום הולדת או מסיבת בנות, או מסיבת רווקות. מועדים: בבוקר – 10.00 עד 13.00 או ערב. יש אפשרות לאירוח אצל המזמינות. מיועד לכל אלו שמעוניינות לשפר את איכות חייהן, לאלו המעוניינות ללמוד ולחוות נושא שימושי מעניין הפועל במיידי, לסקרנים שרוצים להוסיף ידע, ולאלו שרוצים לנסות ולהתנסות בשמנים ובמה שבינם לבנינו.

רות בקיש היא מרצה בכירה בבתי ספר לרפואה משלימה, נטורופטית ומטפלת בכירה בארומתרפיה. לפרטים נוספים ולהזמנת הרצאות, טיפולים וסדנאות: 052-4788567 | אימייל | אתר.

הראה עוד

4 thoughts on “אדונית השמנים”

  1. הי חבריה תרופות סבתא חזרו לאופנה היום המקום המסוכן ביותר הוא בית חולים , אפשר הרבה דברים לטפל בלי רפאה מערבית אלא בעזרת צמחי מרפא ושמנים אתרים וקצת ידע על תזונה נכונה
    מתקיימות סדנאות קצרות ופקטיות כדי לעשות את החיים שווים
    אדונית השמנים 0524788567

כתיבת תגובה

Close