השימושון

שיעורי גיטרה עם איתמר ארז

איתמר ארז

ה"רומן" שלי עם עולם המוסיקה החל בגיל 6, אז התחננתי להורי שיקנו לי פסנתר כי נורא רציתי לנגן. התברכתי בהורים שמיד נענו לבקשתי ועד היום אני מודה להם על כך. מאז ועד היום למוסיקה יש חלק גדול בחיי…

כזוכה פרס ראש הממשלה למלחינים, כתבתי מוסיקה לסרטים, למחול ולהרכבים שונים. כגיטריסט ומלחין, הופעתי על במות רבות בארץ ובעולם ולאחר התעסקות אינטנסיבית במוסיקה קלאסית, גאז ומוסיקת עולם, התחלתי להתעניין גם במוסיקת הפלמנקו ובמקורותיה.

התקליטור שהוצאתי עם ההרכב שלי בקנדה זכה לביקורות נלהבות שם, ובימים אלו עומד לצאת בהפצה בינלאומית (גם לחנויות כאן בארץ!) ולאחרונה הצטרפתי ללהקתו של אמן מוסיקת העולם הנודע עומר פארוק טקבילק, ואופיע איתו ברחבי אירופה.

הגעתי לפרדס חנה יחד עם אשתי לפני מספר חודשים, אחרי שהות של 10 שנים בקנדה (בוונקובר, קולומביה הבריטית היפה), ושמח שניתנת לי ההזדמנות ללמד ולחלוק את הידע והאהבה שלי למוסיקה ולגיטרה כאן!

לשיעורים פרטיים בגיטרה (קלאסית, פלמנקו… ) ומוסיקה, בכל הרמות, אתם מוזמנים לפנות אלי: 054-8055901

האתרים של איתמר הם:
http://www.itamarerez.com
http://www.myspace.com/itamarerez

הראה עוד

4 thoughts on “שיעורי גיטרה עם איתמר ארז”

  1. במוצ"ש 11.12 איתמר ארז ואנסמבל אדמה במופע חגיגי במסגרת הופעות השקת הדיסק החדש "Hommage"

    הדיסק החדש מסכם שנים של השפעות שונות ומגוונות על המוסיקה של איתמר ארז, מזוכי פרס ראש הממשלה להלחנה, וחבר בלהקתו של אמן מוסיקת העולם הידוע עומר פארוק טקבילק. הדיסק מכיל קטעים המוקדשים למוסיקאים אשר השפיעו עליו במיוחד במהלך השנים, כגון אגברטו ג'יסמונטי, אנואר ברהים, עומר פארוק, ויסנטה אמיגו, לולו ריינהרדט ועוד. איתמר ארז- גיטרות ופסנתר יורם לכיש- אבוב, קרן אנגלית וכלי נשיפה אתניים יוראי אורון- קונטרבס דני בנדיקט- תופים.

    המופע יתקיים בראגה פרדס חנה, דרך השדה 1.
    בשעה 21:00 פתיחת דלתות וב 22:00 המופע.
    כרטיס 50 ש"ח לפרטים נוספים – 054-5971131

כתיבת תגובה

Close