2012 זה עכשיואקולוגיהסביבה וקהילה

שנת הנמר 2010

רעידת אדמה בצ'ילה, מיני טורנדו בארופה, מדוזות בישראל בפברואר..
אירית מנור (*) הרימה את הכפפה שזרקתי כאן ושלחה מאמר על שנת הנמר, שהתחילה ב- 4/2/10. אולי זה מסביר משהו על העולם המשתגע שלנו:

מאת: אירית מנור

לפי לוח השנה הסיני שנת 2010 שהתחילה בפברואר היא שנת מתכת נמר.
הנמר שייך לאלמנט העץ ויחד עם מתכת נוצר מעגל בקרה של חוסר איזון. המתכת שולטת בעץ בריסון, כדי שכוחו לא יתפשט ויתרחב למעלה והחוצה בחוזקה ולכן היחסים בניהם דיסהרמונים. כדי להבין יחסים אלו הנה דוגמא פשוטה: תחשבו על החצר הפרטית שלכם בה צומח עץ גדול ומרשים. ענפיו מתרבים וגדלים לכל עבר חוסמים את שער הכניסה, מטפסים מעלה ונוגעים בחוטי החשמל ויוצרים צל על הבית. החלטתם לקרוא לגנן לטפל בעץ הסורר הגנן מגיע עם מזמרה גדולה ממתכת ומכסח לעץ את הצורה.
זהו תהליך של בקרה ושליטה, המתכת (המזמרה) חותכת את העץ תוחמת אותו לסדר וגבולות ברורים וכך מגבילה את תנועתו וצמיחתו ואת רצונו לחופש ושליטה.

ששהנמר (עץ) כל רצונו הוא חופש ללא גבולות – שלא יגידו לו מה לעשות מכיוון שהוא מבין היטב את מטרותיו. הוא חזק עצמאי עוצמתי ותחרותי מאוד, חייו הם חיים אינטנסיביים מלאי פעילות ותנועה אקטיבית ,הוא רוצה להיות ראשון ובשליטה ללא התחשבות באחרים, הוא מרדן פורץ דרך בעל אומץ תעוזה וחדשנות, שונא מסגרות הגדרות וגבולות, הוא זקוק לחופש פעולה מוחלט ואם מנסים לרסן אותו הוא הופך לעצבני וקשה .

לעומת זאת רעיון המתכת הוא התנהלות בתוך מסגרות וגבולות. למתכת יש מערכת שליטה עצמאית ללא סייג ועוררין. אלמנט זה זקוק למבנה יציב ומאורגן, יש לו שיקולים קרים והגיון רציונאלי מטרת המתכת להגיע לשלמות של תהליך וחיפוש אחר צדק.
מתכת מאופיינת כאלמנט קר שרצונו שליטה עצמאית, דיוק, ריכוז ופוקוס. כל עולם ההייטק בנוי על אלמנט מתכת. זה אומר להשתכלל ולהיות מדויק כל הזמן.
אלמנט המתכת קשור לכוח גברי צבאי אשר מסמל נשק, חרב, מנהיגות, סמכות וחוש צדק. במקרים של שיקול מוטעה הוא עלול להפוך להרסני ולגרום לנזק ופגיעה.

בין מתכת לעץ יש התנהלות שמושתת על מוסר. המתכת מסבירה לעץ מה מוסרי עם טיעונים של צדק משמעת וגבולות ומרסנת אותו. הנמר (עץ) דבק במטרותיו ורוצה עצמאות. אלה שני כוחות אגרסיביים שרוצים שליטה. מתכת שוקלת את חומרת המעשיים ויוצאת למלחמות קשות בשם העקרונות והצדק לעומת מלחמות של עץ שסובב בנושאי רכוש ואדמה.

מכיוון ששנה זו מתכת נמר מביאה עימה כוח אגרסיבי, שרוצה לשלוט ולהשתלט על שטחים סביבו, מצב זה עלול להוביל לרעיון לוחמני ולבעיות מאבק בין גבולות וסכסוך טריטוריאלי. לכן על מנהיגי העולם ומנהיגי ישראל בפרט לא לקחת החלטות פזיזות ונמהרות הנובעות מתוך שיקולים של כוח ואגרסיה אלא להיות מאופקים ורגועים בשנה זו ולפעול מתוך שיקול דעת נכון כאשר יש חוסר הסכמה וקונפליקטים.

הנושאים החשובים שגם השנה יעלו על הפרק:
– לוח השנה הסיני חוזר כול 60 שנה ולכן שנה כזו הייתה בשנת 1950 העולם התחרה בייצור פצצות אטום.
– גם השנה הנשק האטומי בכותרות והטליבן ואיראן הופכים לגורמי סיכון ממשים.
– בעיית ההתחממות הגלובלית שינויים אקלימים וזיהום סביבתי.

איך שנת נמר מתכת תשפיע על כל אחד מאיתנו?
כמובן זה אישי וניתן לבדיקה ע"י ניתוח מפה אסטרולוגית סינית שמורכבת מתאריך לידה ושעת לידה.

מקווה ששנה דינמית זו תגרום למפנה חיובי ובני האדם ומנהיגנו יפיקו תועלת מהכוח והעוצמה שמביאה שנה זו כדי לקדם פריצת דרך לשינוים מהותיים בנושאי רפואה, כלכלה, ביטחון ,שמירה על איכות הסביבה והיקום כולו.

(*) אירית מנור:
יעוץ פאנג שואי – מפה אנרגטית לבית להעצמת שפע, זוגיות, בריאות, הרמוניה ואיכות חיים. יעוץ לשיפוץ, בניה, בדיקת נכס לפני קניה, ולכול מי שרוצה להכניס שינוי לחייו.
אסטרולוגיה סינית – מפה אנרגטית אישית שמטרתה להאיר את דרכנו במודעות עצמית. כלי אבחון המאפשר לראות את הפוטנציאל הטמון בנו והעצמתו. ניתן לקבל מפה אסטרולוגית גם דרך המייל.
ליצירת קשר: ובמייל >>

תגיות
הראה עוד

1 thought on “שנת הנמר 2010”

כתיבת תגובה

Close