וידאויוזמות חופשיותכלליכתיבה פרטית

"1, 2, 3 דג מלוחה" – ספר סיפורים על משחקים

היכנסו לתמוך בקמפיין המימון של רומם סרנגה

לתמיכה בקמפיין המימון >

 

[רומם סרנגה]

 

12 סיפורים על 16 משחקים, לילדים וילדות בגיל 6-10

הספר הזה הוא על הדרמה שבמשחק. יש בו 12 סיפורים קצרים המתרחשים סביב משחקים: משחקים מוכרים ומשחקים חדשים, משחקים שמשחקים היום ומשחקים ששיחקו גם פעם. אבל המשחקים הם רק זירת ההתרחשות, הסיפורים הם על הילדים, ועל מה שקורה להם, וביניהם, לפני אחרי או בזמן המשחק. כי בשביל ילדים זה אף פעם לא "רק משחק".

למה חשוב שילדים יקראו סיפורים על משחקים?

שאלה מצוינת, ויש לה תשובה מפורטת כאן, שזה הלינק לעמוד הגיוס של המימון להוצאת הספר. הספר יוצא בהוצאה עצמית במימון המונים, ובעמוד הגיוס תוכלו לקבל הצצה לחלק מהאיורים הנפלאים של שירה מזור, לרשימת הסיפורים שיהיו בספר, וכמובן תוכלו לרכוש את הספר בהזמנה מוקדמת ולהזמין גם תשורות שוות אחרות.

עד עכשיו הוזמנו כבר כ-300 ספרים!

רומם סרנגה הוא מורה למשחקים בבי"ס רימון (האנתרופוסופי). זהו ספרו השלישי אחרי ספר הבישול המצליח "גם אבא יכול" וספר שירי הילדים "איתמר 8 קומה שלישית", שזכו לביקורות נלהבות.

"רומם הוא אחד המבוגרים היחידים שאני מכירה שבאמת זוכר ויודע מה זה להיות ילד.
מרגישים את זה כשמדברים איתו, מרגישים את זה כשקוראים את הסיפורים שלו.
הסיפורים ב"אחת, שתיים, שלוש דג מלוחה" הם לא רק מעניינים (הם גם), ולא רק מצחיקים, מותחים, מפתיעים (הם גם, גם וגם) – הם נותנים כבוד לחשיבות העצומה, המהותית של משחקים בגילאים הצעירים.
אצל ילדים, משחק הוא לא רק דרך להעביר את הזמן – הוא כמעט הכל. החל מקשרים בין חברים ועד קבלה של ניצחון או של הפסד. הערכה עצמית, מעמד חברתי, חוסן נפשי, שאלות מוסר – אין נושא שלא מקבל ביטוי ביקום של המשחקים.
אני אוהבת את רומם, אני אוהבת את הכתיבה שלו, אני שמחה שהספר הזה יהיה על המדף שלי."
[רינת פרימו, עורכת ספרות ילדים ונוער בהוצאת ידיעות ספרים]

***

לתמיכה בקמפיין המימון >

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close