2012 זה עכשיוטורים אישיים

26/6/2013: התחילה שנת מאיה חדשה

[מאת: טליה טוקר]

זרע
שנת הזרע הגלקטי:

ב- 26/7/2013 מתחיל מחזור חדש של 13 ירחים והפעם אנחנו נכנסים לשנת זרע.
כשם שביהדות יש לנו ראש שנה 'אזרחי'- בספטמבר (פלוס מינוס) וראש שנה 'רוחני'- בפסח, כך גם במאיה אנחנו חוגגים מספר ראשי שנה.

ראש השנה הרוחני הוא בעצם תחילת מחזור של צ'ולקין, הלוח המקודש של המאיה. כל 260 יום אנחנו מתחילים מחזור צ'ולקין מקודש של 20 חודשים בני 13 יום. ראש השנה האזרחי במאיה הוא של לוח 13 ירחים והוא תמיד מתחיל ב26/7. המחזור נמשך 365 יום ובתוכו 13 מחזורי ירח, בני 28 יום כל אחד ועוד יום אחד ב-25/7 שקרוי היום מחוץ לזמן. השנה ב- 26/7 מתחילה שנת הזרע הגלקטי..

זרע
המהות של מחזור 13 הירחים השנה היא של הזרע:

השנה שמתחילה ב- 26/7/13 היא שנת הזרע הגלקטי. הזרע מלמד אותנו שהכל משתנה בכל רגע נתון ושהשינוי הזה הוא הדבר היחידי שקבוע בכל היקום כולו. בכל רגע קיימות הזדמנויות מרתקות עבורנו והזרע הגלקטי דוחף אותנו השנה לצמוח אל תוך אפשרויות חדשות שטרם חווינו במציאות החיים המגוונת. בשנה הנוכחית הפוקוס הוא על שחרור האחיזה שלנו בידוע המוכר ובמצבים הממוחזרים האוטומטים ובמקביל על פתיחה לידע ולכיוונים חדשים. ברגע זה ממש אנחנו יכולים לקפוץ לחיים חדשים ולאורך השנה קיים פוטנציאל אדיר להשתנות פנימית ולשינוי חיצוני מהותי.

במהלך השנה אנחנו לומדים לשנות את זווית הראייה שלנו בנוגע למהותו של השינוי עד למצב שנדע מבפנים ש: "כל שינוי בחיים מביא איתו התפתחות, שפע, הנאה ולמידה".

שנת הזרע מלמדת אותנו את אומנות השינוי וכיצד אנחנו יכולים לשחרר את ה"תקיעות" ואת אשליית השליטה במוכר והידוע ולנוע הלאה אל עבר החדש והשונה. ככל שנשחרר מאתנו את ההרגלים הידועים מראש, נוכל לזרוע לעצמנו זרעי התפתחות לכל כיוון שנחפוץ בו. לרוב אנחנו מפחדים משינוי משום שבזכרון הקולקטיבי וכן האישי שלנו שינוי הוביל לכאב, לאומללות ולקושי. אך למעשה הכל משתנה בכל רגע נתון. ברגע שאנחנו אוחזים בשגרה מקובעת ולא משנים דברים בחיינו, אנחנו למעשה נמצאים בנסיגה ביחס לתנועה התמידית של כדור הארץ מסביב לשמש. בכל רגע הזווית של כדור הארץ משתנה, הטבע נע ומשתנה במקצבים שונים וגם אנחנו לומדים כיצד לנוע, לשחרר ולגדול.

לאורך שנת הזרע אנחנו מושכים שינויים בתחומים שונים – בעבודה, במערכות היחסים, במידע, בהתנהלות היום יומית ובכל תחומי החיים בכלל. זוהי שנה בעלת פוטנציאל ללמידה ולצמיחה עצומים ולהזדמנויות שעד להיום כלל לא חשבנו עליהן.

הזרע מכוון אותנו למטרות ספציפיות ומאפשר לזרוע אותן בתוך אדמת החיים הפורייה. הזריעה מתרחשת בשני רבדים- שינויים ש"תלויים" אך ורק בי, ניתן לכתוב בצורה ברורה את השינוי ואת השלבים שלו ולעשות מיד את הנדרש למימושם. ושינויים ש"תלויים" כביכול גם בסובבים ובעולם, בהם נגדיר בצורה מדויקת את הרצונות שלנו ונניחם בצד, מתוך אמון מלא ביקום שיגשים את רצונותינו במהרה. אנחנו לומדים לשחרר את הציפיות שלנו בנוגע לדרך שבה הדברים אמורים להיווצר במציאות עצמה. הכל יכול לקרות לנו! ליקום יש אינסוף הפתעות צבעוניות שמחכות אך ורק לנו. שנת הזרע מזמינה כל אחד ואחת מאתנו לזרוע חיים מלאים בשמחה, בזרימה נעימה ומלאה באושר, אהבה והגשמה עד שנצליח לנוע כספיראלה שמכילה ופתוחה לאינסוף של אפשרויות. אמן!

אדמה
האנרגיה שמחזקת את תת המודע שלנו היא של האדמה

וכמו כן השנה מתחיל מחזור 13 הירחים החדש בגל אדמה:
האנרגיה שדוחפת אותנו מבפנים בתת מודע היא של האדמה והיא משלימה את ההשפעה של הזרע. האדמה מורידה אותנו השנה אל הקרקע, מנערת מאתנו את הספקות ואת חוסר המעש ודוחפת אותנו לנוע, להתפתח ולפעול. הגיע הזמן לבטא את הכישורים והייחודיות שבנו באופן מעשי. במקום לשבת שעות על גבי שעות ולחשוב על הרעיונות המבריקים שלנו, השנה זה הזמן לנקוט בפעולות ת'אכלס בשטח. האדמה מבקשת מאתנו לדרוך עם שתי רגליים על הקרקע ועליה לממש את החלומות מרחיקי הלכת שלנו. אנחנו מוזמנים להתחבר לחומר, לממשי, לחמשת החושים שלנו ובעזרתם לנווט את דרכינו במציאות החיים.

לאורך השנה האדמה מכוונת אותנו להתבונן ב"צירופי המקרים" השונים בחיינו ומאפשרת לראות כיצד הכל מתוזמן היטב ושום דבר לא קורה "במקרה". מקרה, בהיפוך אותיות- קרמה, לכל דבר בחיים יש סיבה מדויקת והוא קורה תמיד בול בזמן הנכון. כל אירוע, מפגש, מייל או מילה מגיעים תמיד ברגע הנכון. בשנת הזרע אנחנו לומדים לזהות את הסינכרונים האינסופיים שמתרחשים בכל רגע במציאות ולנתב אותם אל עבר המימוש העצמי שלנו.

הזרע הגלקטי מופיע ביום השמיני של גל האדמה. כך שהכיוון הברור שאליו אנחנו מכוונים הוא אל הגוף והמציאות עצמם. בעזרת האדמה אנחנו פועלים לשם הגשמת הרצונות שלנו, בלי יותר מדי דיבורים אלא במעשים. המוטיבציה להתמודד עם אירועי החיים המרובים גדלה ככל שאנחנו יוצרים עוגן מאסיבי ויציב בתוך עצמנו ומעמיקים את הקרקוע שלנו אל תוך המציאות הפיזית.

לאורך השנה האדמה מאפשרת לזהות שהביטחון היחידי שיכול להיות לנו הוא בעצמנו, בקשר שלנו אתנו, בידע וביכולות שלנו ולא בשום דבר חיצוני. והיציבות שאנחנו יכולים להגיע אליה היא היכולת לתנועה מאוזנת ללא עליות וירידות אנרגטיות קיצוניות. אנחנו מבינים שככל שנשתרש עמוק יותר אל תוך האדמה, כך הענפים שלנו יוכלו להגיע עד לאינסוף האפשרויות שבשמים.

האדמה דוחפת אותנו להרחיב את יכולות הקליטה המוחיות שלנו ואת הרגישות הפנימית. לאורך השנה היא מזרימה אלינו כמויות אדירות של ידע גבוה. כולנו סוג של מערכות תקשורת שמקבלות ואוספות מידע תוך כדי חיינו הארציים. כל אחד מאתנו מחובר לרשתות אישיות וקולקטיביות של מידע. כתוצאה מעבודה מרובת שנים של קבוצות אור שונות נבנתה רשת מידע אדירה מעל לכדור הארץ שלנו ועכשיו בשנת הזרע "כמויות" נוספות של אור מעודן מועברות אל תוך המערכות שלנו. המידע המחודש מיועד להרחבת מגבלות המח שלנו כפי שהוא היום עד שכולנו נחווה קפיצה קולקטיבית במודעות האנושית. שנת הזרע שמתרחשת בגל האדמה מגבירה את ערנותנו למידע שבכל רגע מוזרם אלינו ומאפשרת לשים לב לכך שהרבה אירועים, מפגשים ורצונות שלנו מתקיימים במקביל.

האדמה מסמלת את אמא אדמה ומאפשרת לתחושת שייכות לכל אלה שחיים עליה. אנחנו מגדילים את הנוכחות שלנו בגוף ועמה גם את החיבור שלנו ואת המשותף עם יושבי כדור הארץ. לכל אחד יש את התפקיד הייחודי שלו במערך הכולל של הקוסמוס ובעזרת האדמה אנחנו לומדים לסלק את מחשבות החסר ואת ההרגלים שעוצרים את היכולת שלנו לשתף פעולה. אנחנו מרחיבים את תחושת השייכות בחיינו ואת תחומי העשייה שלנו ומוצאים את דרכנו הייחודית לתרום את חלקנו בשינוי התדרים שמתרחש עכשיו בכדור הארץ.

כך שהאנרגיה שדוחפת אותנו השנה יוצרת בתוכנו כח פנימי חזק ומאוזן שמאפשר לנו להגשים ולממש את עצמנו בתחומים שונים במציאות המגוונת ולשתף פעולה עם אחרים כך ש"השלם יגדל על סכום חלקיו".

קוסם
האנרגיה שמאתגרת אותנו השנה היא של הקוסם:
אתגר של קוסם הוא אתגר רציני! לשים את האגו בצד, את מנגנוני ההגנה, את הקשיחות וההדחקות ולהיפתח ללב ולעוצמות הרגשיות שלנו. אנרגיית הכוהנת הגדולה מאתגרת אותנו השנה להתחבר לעוצמה הנשית המקבלת ולהרחיב את המודעות שלנו. אנחנו מאותגרים השנה להכיל דברים חדשים אל תוך מציאות חיינו, לעשות דברים רבים יותר ולהיות נוכחים בסיטואציות מגוונות.

המטרה היא להתחבר לעוצמה המלאה שלנו, לנטרל מאתנו מניפולציות והשלכות עד שנהפוך לצינור נקי לאנרגיית האהבה הטהורה. אנחנו לומדים להעיר את הקוסם הפנימי שבתוך כל אחד ואחת מאתנו עד שנצליח לחולל ניסים ולעזור לאחרים לעזור לעצמם. נס הוא פונקציה של מידע חדש. ככל שאנחנו מרחיבים את המידע שאנו פועלים ע"פיו אנו מצליחים ליצור דברים שכלל לא העלנו בדעתנו.

הקוסם מלמד אותנו שאנחנו אלה שיודעים מה מבין שפע האפשרויות מדויק עבורנו עכשיו ונכון לנו.

אנחנו חיים בחברה המערבית שבה האגו השתלט על האני שלנו ולכן אנו נמצאים בתנודה מתמדת אל עבר העולם, הנורמות והאנשים הסובבים אותנו. בפועל אנחנו אלה שמכירים הכי טוב את עצמנו ויודעים יותר טוב מכולם מה הכי נכון לנו בכל רגע. הזריעה המנטלית עם הקוסם מלמדת לשחרר את הצורך באישורים, בפידבקים או בכל תשומת הלב מהחוץ ובמקומם להטעין את עצמנו ולהקשיב לידיעה הפנימית שלנו. במקום לבזבז כמויות אדירות של אנרגיה על ניסיון לעמוד בנורמות החברתיות, בקריטריונים החיצוניים ובכלל בדעות של האנשים הסובבים, הגיע הזמן להכיר במי שאנחנו וברצונות שלנו.

הפסקת התנועה ביחס לעולם מאפשרת ליצירת הסנטר בתוך עצמנו. הקוסם מאפשר להתחבר לייחודיות האותנטית שלנו מבלי לאבד אנרגיה על מה שחושבים עלינו האחרים. וכך אנחנו לומדים בשנת הזרע כיצד לשחרר את הצורך באישורים מהחוץ ובחיזוקים של האגו ולשמור על פשטות וצניעות.

כדי שנוכל לנוע עם הזרע לכיוונים חדשים, עלינו ללמוד לשחרר מחיינו מצבים "קפואים" ואת הנטייה הבסיסית שיש לנו למחזר את אותן הסיטואציות. אתגר קוסם מעיד על עבודה מרוכזת שנעשה על עצמנו. זהו זמן בעל פוטנציאל לשחרר את הצורך בשליטה בעצמנו ובסובבים וביכולת לחיות מתוך כנות מלאה. עקב הרגלים מוכרים של שנים לרוב אנחנו חוזרים שוב ושוב על אותם סוגי מפגשים, מטרות ובכלל על אורח החיים שלנו. כל שבוע דומה לשבוע שלאחריו וכל יום מזכיר את זה שלפניו. ההרגלים האוטומטים יוצרים אשליית שליטה על מציאות שבה למעשה הכל משתנה כל הזמן ואנחנו לא באמת יכולים לשלוט על משהו. החיבור עם הקוסם לעוצמת היגואר הפועמת בליבנו ממלא אותנו באומץ לפרוץ את שגרת חיינו הרגילה ולבטא את הייחודיות שבנו. אז אנחנו יוצרים יש חדש וממשי במציאות שלנו.

אנרגיית הקוסם מלמדת כיצד לפתח ערוץ ישיר לאינסוף של ידע ומלמדת שכל הידע כולו קיים בתוכנו ועיקר ה"עבודה" שלנו היא בינינו לביו עצמנו. התהליך בשנת הזרע מוביל אותנו לאני חדש שמוטען באנרגיה פנימית, מחובר לעוצמה בגוף הפיזי ומתחיל לזרום עם מערכת הרצון הגבוהה שלו.

כך שניתן להתחבר השנה לידיעה הפנימית העמוקה ביותר שלנו, לפעול ע"פיה ולנהוג בחמלה כלפי עצמנו וכלפי אחינו ואחיותינו בני האדם.

כוכב
האנרגיה שמדריכה אותנו השנה היא של הכוכב:
הכוכב מדריך אותנו בשנת הזרע לקבלת עצמנו, קבלת העולם וקבלת הדרך שלנו כאן במציאות הפיזית.

הדרכת הכוכב מלמדת אותנו שאנחנו בסדר גמור כפי שאנחנו ושהגיע הזמן שנכיר בעובדה חשובה זו בעצמנו. כדי שנוכל לשנות משהו בשנת הזרע, בין אם מדובר בהרגל או בצורת החשיבה שלנו, עלינו ראשית לקבל אותו ולהבין שכרגע "זה מה יש". רק מהמקום החיובי של הקבלה של מה שכבר קיים בנו ובחיים ניתן להשתנות ולממש את רצונותינו הייחודיים.

אנרגיית הכוכב פותחת אותנו ליופי הקיים בנו וברגעי החיים השונים והא-סימטריים. אנחנו מודרכים להבין ולחוות את שלמותם של הדברים בדיוק כפי שהם. לבחור בפרספקטיבה שמה שיש הוא הכי טוב שיש לרגע הנוכחי. ככל שאנחנו חווים זאת, אנו מגדילים את תחושת הסיפוק שלנו ואת היכולת להשתנות מרגע לרגע ללא חוקים מוכתבים מראש.

לאורך שנת הזרע הכוכב המדריך ממזג אל תוך חיינו עבודות, נסיעות וקשרים שמפרים אותנו, נעימים לנו ויוצרים קלילות זורמת במציאות שלנו.

הכוכב מכוון אותנו להאיר במידע חיובי חדש את המקומות החשוכים ברגשותינו ובחשיבתנו. הוא מלמד להטעין את עצמנו במידע חיובי ולהתמלא בעוד ועוד פלוסים בתוך עצמנו. כשנלמד לחבק את המפלצות והשדים שבתוכנו, כלומר נשנה זוויות ראייה שליליות לחיוביות, ישתחררו מאתנו המעצורים והפחדים המעכבים אותנו.

ככל שאנחנו מקשיבים להדרכה הכוכבית אנו לומדים לראות את מה שכן קורה, כן ישנו וכן קיים בחיינו. התהליך ממשיך וממשיך עד לאותם הרגעים שבהם אנחנו מתמלאים ברוך ובאהבה ללא תנאים לעצמנו ולעולם כולו.
אנחנו מתמלאים באנרגיות אינטואיטיביות ואלגנטיות של ונוס ובהמון אהבה. לאט ובהדרגה אנחנו לומדים שמה שרואים בעולם הפיזי הוא רק חלק מיכולות הראייה שלנו. ברגע שאנחנו מסירים את הערפל של השליליות המחשבתית והרגשית שלנו, אנו מקבלים מבפנים גישה לעולם של אור אינסופי, לקול פנימי שמדריך אותנו כל הזמן ויכולים להפוך למגדל אור שמקרין את האור הזה לכל עבר. אמן!

נשר
האנרגיה שתומכת בנו השנה היא של הנשר:
בשנת הזרע אנרגיית הנשר תומכת בנו להגביה מעוף למרומים ולהתבונן מלמעלה על תמונת חיינו הרחבה. במעופו הוא מלמד לראות כיצד הפרטים השונים המרכיבים את היום יום שלנו משתלבים לכדי פאזל עצום ורב מימדי. הראייה הכוללת מכניסה פרופורציות והגיון בריא למוחנו ומקלה על ההתנהלות שלנו באפיזודות החלקיות השוטפות. ככל שאנחנו מקבלים פרספקטיבות הגיוניות על הסיטואציות בחיינו, משתחררת מאתנו תחושת הקורבן והיא מתחלפת בתחושה של חופש ואפשרויות.

הנשר תומך בנו לראות שאנחנו אלה שבוחרים כל רגע ורגע בחיים הללו. שום דבר לא משתלט עלינו מבחוץ ולא באמת קיים פער בין המציאות שלנו לבין איזה "רצוי" מופשט ותיאורטי. לאורך שנת הזרע אנחנו מבינים שהכל תלוי אך ורק בנו ובמחשבות שלנו ושבכל רגע קיימת בידינו הבחירה לעשות בדיוק את מה שטוב לנו.

הרחבת נקודת מבטנו לאובייקטיבית מזרימה מידע חדש לדפוסים האוטומטים שמנהלים אותנו ומאפשרת לשחרור הספקות העצמיים, הרגשות הממוחזרים והמחשבות המגבילות שחוזרות על עצמן שוב ושוב.

לאורך שנת הזרע אנחנו מרחיבים את הפרספקטיבה שלנו בנוגע למהות השינוי והנשר מאפשר להרחיק לכת עוד יותר עם הרעיונות והרצונות המתגבשים בנו.

כך שזו עומדת להיות שנה שבה אנחנו מתבוננים דרך עיני הנשר החדות שלנו, מתמלאים באופטימיות ובחזון נרחב ומתחילים לרקוד ולשיר בשמחה את החלומות שלנו. הנשר בתמיכה ממגנט אל חיינו שמחה, מזל מבורך ואת הראייה הרחבה הנדרשת להשגת המטרות שלנו. אנו מוזמנים להתבונן דרך עיני הנשר שבליבנו על תמונת החיים המלאה ולהכיר תודה על מה שכבר יש לנו ובנו. החיים בגוף הם זכות אדירה וקיימות דרכים רבות לממש זכות זו. אז נבחר באילו דברים להתמקד, באילו פרויקטים להשתתף ונקבל הדרכה מהנשר כיצד ליצור אותם בקלות ובשמחה בשנת הזרע הבאה עלינו לטובה.

המעקב אחר התהליך המתפתח של הירחים בשנת הזרע הגלקטי יכול ליצור שינוי פנימי בגישה המנטלית והרגשית שלנו כלפי החיים ולנקות הרבה מידע שלילי, דפוסי חשיבה ישנים, הרגלים וקיבעונות. אנו לומדים לסמוך על עצמנו ועל הידיעה הפנימית של מה שנכון לנו. ככל שהתהליך נמשך אנו מתחברים למאגר אינסופי של שפע ויצירה ולתדרים של אהבה ללא תנאי ומסוגלים לשנות ולהשתנות ולייצר לעצמנו מציאות קסומה של פריחה ולבלוב.

מאחלת לכולנו שנת זרע מאושרת, משחררת, מעצימה ומשמחת!

באהבה,

טליה.

הראה עוד

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close