השימושון

29 # תמונות מהטלפון

.

לוגו

גם הקנקן חשוב

אני אוהב תה / נועם לסטר
אני אוהב תה. בעיקר בחורף כשבחוץ דופק הגשם ואני יושב ועובד בחדרי החם. את התה שלי אני קונה בתפזורת בבית התה של ויסוצקי בתל אביב. מדי פעם, בדרכי למפגשי המוסיקה אצל רפי לביא, אני עושה תחנה בבית התה שברחוב חשמונאים ומצטייד בתה טרי וריחני. אני מעדיף את הארל גריי הכחול ואת הדרג'ילינג העדין (בעל העלים הגדולים), אבל גם מנסה מדי פעם טעמים אחרים. למשל אסם או ציילון, אנגליש ברקפסט, והניסיון האחרון – ארל גריי ירוק.
את התה שלי אני מכין בדרכים מגוונות, שכמעט את כולן גיליתי בבית התה. היו לי כבר שקיות ניר הנטלות על מסגרת עגולה ומשמשות כפילטר, מסננות רשת ופילטרים מיקרוניים. אבל לאחרונה רכשתי לי קנקן תה אישי שאני מרוצה ממנו מאוד. כאשר הכנתי ספלים גדולים של תה העדפתי תה בחלב, בעיקר ארל גריי כחול, חזק וארומטי. היום השתנה טעמי, והכול בגלל הקנקן החדש שלי הנראה בתמונה. כשקניתי אותו המליצו לי לקנות גם ספלון זכוכית קטן לשתיית התה. תחילה נראה הספלון כבדיחה. לגימה אחת ודי. אלא שזה בדיוק יתרונו. התה נשמר חם בתוך הקנקן (יותר מחצי שעה!) בזכות המכסה המבודד העוטף אותו, ומדי כמה דקות אני מוזג לי ספלון של תה חם. איזה תענוג.
כשעברתי לשיטת ההכנה הזו – ובעצם לסגנון השתייה החדש, השונה לחלוטין ממה שהורגלתי לו – גיליתי שאני מעדיף תה ללא חלב, וגם חליטות אדומות-חמצמצות. כל כך נהניתי מהחליטה האחרונה עד שמיהרתי לשלוף את מצלמת הטלפון ולהנציח את רגע ההנאה. על מכסה הקנקן אפשר לראות השתקפות שלי ושל מצלמת הטלפון.

< < לטור הקודם

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close