גם וגםהתפתחות האתרטורים אישייםכלליכתיבה פרטיתסביבה וקהילהשיטוטים

ובבוקר יום ראשון…

פו הדבוואי, וואי, וואי, כמה דברים חשובים ומעניינים קורים היום…

זה בהחלט לא סתם עוד יום ראשון.

אז קודם כל, ברגעים אלו ממש, הסתיים הבג"צ על הגז או בשמו המקוצר הבג"ז… בית המשפט העליון אמור להכריע באחת מההחלטות הכלכליות הכי גדולות בתולדותיו – האם לאשר את ההחלטה שהתקבלה בחופזה בממשלה ולייצא 40% מהגז, או להעביר את ההחלטה לכנסת. מעל 1,000 אזרחים אמיצים הגיעו לבית המשפט, ואורלי בר-לב שידרה לייב בלוגינג מתוך האולם – ויש גם פוסט מתעדכן של חדר המצב. אף פעם לא חשבתי שאהיה מרותק לבלוג מחדר בית משפט…

שנית, ההצבעה על הצעת החוק של משה פייגלין לתיקון חוק הקנאביס, שלפיה רופאי משפחה יוכלו לרשום לחוליהם מרשם לקנאביס רפואי, נדחתה ב-45 יום ממש עכשיו (מעניין אם בגלל שהיה אמור להיות לה רוב ברור).

שלישית, היום בתשע בערב, שווה לפתוח טלויזיה ולשים ערוץ עשר. ריי מאור, עליו כבר סיפרה לכם רונית בפוסט הזה, יופיע בתוכנית של אמנון לוי "פנים אמיתיות" ויוכיח לכל הספקנים, שאפשר לחיות בלי לאכול ולשתות. את הפרומו ניתן לראות כאן או קצת למטה ב"ספרייה הקוסמית" שלנו.

רביעית, בפעם הראשונה בתולדות המדינה, מונתה לתפקיד "נגיד בנק ישראל" – נגידה! קבלו את קרנית פלוג, ובואו נקווה שלא תהיה עלה תאנה של ביבי ולפיד, כמו קודמיה לתפקיד.

הספק לא רע ליום ראשון אחד… וחציו עוד לפנינו…

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close