2012 זה עכשיוסביבה וקהילהשיטוטים

8:12 בכיכר

[מאת: אירית מנור, יועצת פנג שוואי]

הזמן בחיינו ממלא תפקיד חשוב, זמנים ומועדים משפיעים עלינו לטובה ולהיפך. אתם בוודאי מכירים את הימים האלה שהכול הולך כמו שצריך, פועם כמו שעון שוויצרי מכוון ומדויק להפליא, אנחנו מספיקים הכול ובזמן אפילו דברים שלא תכננו לאותו היום, הכול מתקתק כמו שצריך ואז אנחנו מתמלאים בחיוניות ובהרגשה של סיפוק בלב.
והזמן עומד מלכת אין לו צורה אין לו גודל ואין לו נפח לעומת ימים אחרים שאנחנו מאחרים בזמן לא מספיקים שום דבר, לא מדייקים, השעון הפנימי בתוכנו עוד לא התניע, הוא עייף ולא מכוון ומאחר והכול מתנהל באותו יום על "רגל שמאל". ואנחנו מאחרים בזמן להגיע לפגישה, נתקעים ברמזורים ובפקקים, הבוס כועס והילדים לא מרוצים ומקטרים והזמן מרגיש לנו כאוזל מבין ידינו.

אם כך לזמן יש תפקיד חשוב עבורנו ובכל דקה ודקה קיימת אפשרות ופוטנציאל בתוכנו לבחור למלא אותו בעשייה מבורכת או להישאר במה שנקרא מיותר וחסר חשיבות. אולם איפה שהוא הזמנים תמיד מתבלבלים לנו, רגע אנחנו בזמן עבר שקועים במחשבות וזיכרונות ורגע אחר אנחנו בזמן עתיד חולמים קדימה חושבים על הצעד הבא, והכול קורה בקצב מהיר ובלתי נתפס, וההווה החמקמק מחכה לנו שנתפוס אותו ונחווה אותו במלוא עוצמתו מדויקים בזמן.

מתוך השעונים הפנימיים אני רוצה לספר לכם על השעונים החיצוניים. השעון החיצוני בעצם הוא הביטוי החיצוני של איך אני מתנהל על פני האדמה בעשייה יומיומית, האם אני מורח את הזמן? האם אני ממלא את הזמן בעשייה? האם אני ממלא את זמני בסיפוק ואהבה? השעון החיצוני מזכיר לנו להיות מחוברים לזמן הווה וליהנות מהטוב בכל רגע ורגע בקיומנו.

הגעתי לפרדס חנה כרכור כמעט לפני עשור. בלב המושבה ברחוב המרכזי של פרדס חנה ישנו מבנה ששמו קניונית הכיכר, סוג של מיני קניון שנבנה בעידן 7 (*). מאז ועד היום העסקים בקומת הקרקע אינם מצליחים להתרומם ולשגשג, חנויות מתחלפות חדשות לבקרים, נפתחו ונסגרו חנויות בגדים, תכשיטים, מספרות, מסעדות, חנות תבלינים, חנות רהיטים והרשימה עוד ארוכה. התחושה המתקבלת מהמקום היא של מרכז קניות עם הבטחה אשר לא מומשה, משהו לא עובד שם ואינו ברור.

הקניונית – מבט מחזית הקניון

פנג שוואי טוב מלמד אותנו להתבונן מסביב ולהתחבר לאינטואיציה הפנימית שלנו.
כאשר בוחרים מיקום לעסק לפני הכול צריך להתבונן היטב מסביב, להרגיש את המקום ולהתבונן בסמלים החזותיים שהיקום שולח עבורנו. כי לסמלים ישנה חשיבות מאוד גבוהה, הסמל מייצג עבורנו התכווננות מסוימת, הוא מביע רמזים חזותיים לחיוב או לשלילה, מביע אותות וסימנים המצביעים על רעיון כלשהו אותו ניתן לעבד ולקבל ממנו מסרים.

בחזית בניין הקניונית ישנו שעון אשר לא עובד מזה מספר שנים ונמצא תקוע על השעה 08:12, זהו רמז ראשוני ודי משמעותי שמאותת ומסמל שאכן משהו במבנה הזה לא עובד ולא מכוון, כה סמלי שהשעון תקוע על השעה 8 בעוד שאנו נמצאים בעידן 8.

השעון בחזית בניין הקניונית

השעון שבחזית בניין הקניונית

בניין עסקים שמותקן בו שעון בחזית המבנה חייב שהשעון יעבוד, השעון מייצג את הזמן, את אנרגית הכסף שזורמת ומניעה את העסקים. שעון תקוע יכול להעיד על בעיה בצורת המבנה, באנרגית האדמה במקום, בניהול העסק, ובמפה האנרגטית של העסק ובעליו.

אמצע היום קניונית הכיכר ריקה מאדם

אמצע היום, הקניונית ריקה

הפנג שוואי עוסק בזמן ובמרחב, הוא מלמד אותנו כיצד לתפוס בעסקים את הזמן, להיות ערניים לשינויים ולצרכים של העסק ולפעול בדרך היעילה לקבלת תוצאות חיוביות.

כי זמן זה כסף = time is many

התחברו לשעון הפנימי שלכם ודרכו תתחברו לשעון החיצוני, תזרקו שעונים מקולקלים,
כוונו שעונים תקועים בבית ובעבודה תדאגו שהשעונים לא יאחרו או יקדימו וכך תהיו מחוברים לזמן ולעוצמה המדויקת והמתאימה אך ורק לכם.

————————————————————

אירית מנור: יעוץ פאנג שוואי – השינוי נמצא במקום שנותנים לו להיכנס
מפה אנרגטית לבית ולעסק כדי לקדם ולחולל שינוי בתחומים שמעסקים אותנו בחיי היום יום, בריאות, יחסים בין אישים, כסף, קריירה ושפע. אסטרולוגיה סינית – מפה אנרגטית אישית: כלי מדהים ומדיוק אשר פותח ערוץ למודעות וקבלה עצמית ומגלה לנו את הפוטנציאל הטמון בנו והעצמתו. לפרטים נוספים והזמנת מפות ויעוצי פאנג שוואי: 054-4402631 אימייל >
————————————————

(*) לפי הפאנג שוואי, עידן הוא תקופה של 20 שנים, המתחיל בתאריך מדויק ומסתיים בתאריך מדויק. למשל, עידן 7 החל ב5.2.1984 והסתיים ב 4.2.2004. עידן 8 החל ב5.2.2004 והוא עתיד להסתיים ב 4.2.2024.

תגיות
הראה עוד

16 thoughts on “8:12 בכיכר”

  1. לא מבינה בפנג שוואי אבל אם תסתכלו על העסקים בפרדס חנה בשנים האלה – לא רק בקניונית – חנויות רבות נפתחו ונסגרו ובמקומן באו אחרות וכן הלאה – לא נראה לי שדווקא לקניונית יש איזה מזל או חוסר מזל מיוחד.

כתיבת תגובה

Close