אמנות ועיצובסדנאות, קורסים, חוגים

רעיון יצירתי למתנה

סדנאות 'ציור כהרפתקה' עם כלנית קמין

אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים כילדים, זה להחזיק צבע ביד ולשרבט. מאוחר יותר הציורים שלנו הם ראי לעולמינו הפנימי, ללא כללים וללא חוקים. לו רק לא היו מפריעים לנו, כולנו, גם ללא כשרון מיוחד היינו ממשיכים לצייר, כמו שציירנו שהיינו ילדים, פשוט כדי ליצור.

בכל אחד מאיתנו קיימת יצירתיות ויצריות, הילד שבנו והמבוגר. בסדנאות עם כלנית קמין, ציירת ואמנית רב תחומית, תקבלו הזדמנות להתבטא בצבע, צורה וחומר. להיזכר איך זה להיות מקוריים, מאפשרים לעצמנו ומשוחררים. לחזור למקום שרובינו שכחנו כבר מזמן איך זה מרגיש להיות שם.

כל סדנא תתמקד בנקודת מוצא שונה, נקודת מוצא שתוביל להרפתקה חדשה ושונה.
שימוש בחומרים מגוונים ומפתיעים, זוויות הסתכלות שונות על עצמנו ועל הסובב אותנו ייפתחו, דמיון מודרך, מוזיקת רקע, עבודות על זמן, הם חלק מהחוויות שמחכות לכם.

תהליך העבודה הוא אישי, מלווה בהנחיה ממוקדת ופתוחה מספיק, ובסופו, ישתפו משתתפי הסדנה אחד את השני, בתהליך שהם עברו. יכירו צדדים בעצמם ובחבריהם שלא הכירו קודם לכן ויתבוננו בקשת רחבה של יצירות מרעננות ומפתיעות.

זהו עידוד למקוריות, זוהי חוויה יוצאת דופן ומעצימה, חוויה שיש בה יצירת יש מאין.

הסדנאות מתקיימות אחת לחודש ביום שלישי בבוקר בין 12:30 – 9:30 אחת לחודש ביום שני בערב, בין 22:00 – 19:00. מספר המקומות מוגבל. לפרטים והרשמה נא להתקשר לכלנית: 6272057 -04  נייד:  0506957553 הסדנה כוללת חומרים.

סדנת יום הולדת – 'יום שכולו טוב בציור'

סדנת ציור לחוגג/ת באופן פרטי, או עם חברים שיתפנקו איתך ויעצימו אותך.
הסדנה מאפשרת לחוגגי היום הולדת הזדמנות לחגוג בצורה מקורית ומיוחדת, לקחת פסק זמן מהשגרה ולהתמסר לחגיגה של צבע, ציור פתוח וזורם, אמירה אישית, פינוק אמיתי ושחרור לנשמה.

למי מיועד? הסדנה מיועדת לאנשים יקרים לכם, שאתם יודעים שמדגדג להם בידיים, שהם רוצים לגעת בצבע, בחומר, בעצמם, להתבטא ללא מעצורי הביקורת.
אין צורך בניסיון קודם. כל אחד יכול.

משך הסדנה: 3 שעות, הסדנה כוללת חומרים. אפשר עם או בלי חברים. לפרטים, נא להתקשר לכלנית: 6272057–04, 050-6957553

תגיות
הראה עוד

3 thoughts on “רעיון יצירתי למתנה”

  1. בסדנאות עם הציירת כלנית קמין – כל אחד יכול – תקבלו הזדמנות להתבטא באמצעים ויזואליים.
    לצאת מהקופסה ולהעיז, להיזכר איך זה להיות מקוריים, לעורר ולתרגל מחשבה יצירתית דרך התנסות בחומרים מגוונים. זוהי חוויה יוצאת דופן ומעצימה, שיש בה יצירת יש מאין. הסדנא כוללת חומרים.
    הסדנא הקרובה תתקיים ב – 7.4 יום חמישי בין השעות 22:00 – 19:00 בפרדס חנה. מחיר 150 ₪.
    יש לשריין מקום מראש בטלפון 0506957553

כתיבת תגובה

Close