אוכלאמנות ועיצובבילוייםזוגיות ומשפחהסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

לשכת עבודה משפחתית

לעבוד מהבית זה כיף גדול שמצריך גיוון מידי פעם. במיוחד בתקופה של אינטרנט שברירי.
בבוקר הסתוי והבהיר הזה אני עובדת מפלוגי בבנימינה.

ריח סמיך ומתוק של קפה ועוגה ;
ג'אז מפזז בין קטעי שיחות,
פעם הבית הזה היה לשכת העבודה המקומית. אנשים היו באים להחתים כרטיס, לקבל הכוון תעסוקתי, להתעניין בקורס להכשרה מקצועית. היום, כשרבים מאיתנו עשו את המעבר התודעתי משכירים לעצמאים אפשר פשוט לבוא לעבוד כאן. יש אינטרנט אלחוטי, קפה איכותי, שירות ידידותי ופינות נחמדות שאפשר לכתוב בהן בשקט. קדימה לעבודה.

האור הכי יפה נמצא במרפסת הכניסה. נשבר דרך הזכוכיות הצבעוניות וטובל אותי ברוטב קשתות. אחרי יום של תזונה חפוזה, יותר מידי לחם, את הבוקר הזה אני מתחילה עם מיץ שורשים.

יש פה פגישה עסקית. גבר מטופח ואישה יפה. הוא שחצן היא חריפה. מחליפים ביניהם נתונים מספריים, טונים ידעניים ומתגוננים בהתאמה.
הוא עושה עצמו משועמם, רוצה שורות תחתונות, היא מפגיזה אותו בנתונים, פורצת מגננות.
עוצרת מדי פעם רק כדי לוודא:
ok?
בולעת רוק ומכווצת מצח ברצינות הראויה,
הוא מסביר לה מה הבעיה,
לא, היא מסבירה לו מה הבעיה.
(אולי הם זוג נשוי?)

המיץ הזה אדום ונפלא ויש לו טעם של ערוגה.

***

עם כל הכבוד לרשתות, זה נחמד להיות במקום שחי בסטנדרט משל עצמו.
"אה.. שטויות.. אני דווקא אני אוהבת לשבת בארומה.." אם הבית מנידה בידה כמו מגרשת זבוב, לא נותנת להתגלץ' על מה יותר טוב ממה, ועל הדרך מחמיאה לי שיפה לי שהתמלאתי קצת, שמתאים לי שורשים לבנים.. שאני נהיית אישה..
חגית פלוגה, כמוני, לא הולכת עם משקפי שמש. יש בינינו הסכמה מלאה שזה שומר את הראיה גמישה ובריאה, ושהקמט במצח הוא מחיר קטן יחסית.

מנה נהדרת מיום שעבדתי כאן בצהרייםשאול יוצא בשקט מהמטבח, הולך מהורהר לכיוון הספסל שהנס בנה בגינה. יש שם קרני שמש של בוקר בהיר ונראה שהוא מקשיב להן, או אולי פשוט מחמם את הגב. הוא בן 25 ואמא שלו אומרת שהוא המבוגר האחראי. זה מטבח משפחתי במובן שתוכלו לקרוא כאן. מה שעושה אותו משפחתי זה גם הניואנסים בתפריט, למשל שבארוחת בוקר ילדים אפשר להזמין גם ממרח שוקולד. הבלוגר גל גרנוב כתב יפה על האוכל ועל איך זה להיות כאן עם ילדים.

זה מקום נפלא לפגישות נינוחות כמו גם לארוחות משפחתיות סוערות. מקום שיש בו קצת מפרדס חנה בתוך בנימינה היפה והקצת זרה (לי) וקצת מירושלים ומאיטליה ומכפרים ערביים ומשוק הפשפשים של נתניה, ומהכל בשקל. פסיפס צבעוני, מתאים לאנשים ידידותיים וגם למיזנטרופים.

אחרי שנה של פעילות, החלל העליון שמעל המסעדה התחיל לפעול. מקום מקסים לסדנאות, הרצאות ושאר התכנסויות. ביום רביעי הבא 17/11 בשעה 20:00 תתקיים פה הרצאה על המגילות הגנוזות: פרופ' רחל אליאור-פלוגה, ראש חוג מחשבת ישראל באוניברסיטה העברית, תגיע לכבד את המקום של אחיה בנוכחותה המאירה. ההרצאה נדחתה לדצמבר, על מועד מדוייק תצא הודעה. ועד אז, אתם מוזמנים לקרוא מאמר בנושא. עוד בחלל העליון: שיעורי ימימה, צ'י-קונג ויוגה קבועים, והרצאות מתחלפות. בקרוב הפרטים המלאים.

פלוגי – מטבח משפחתי – הגיבורים 16 (כביש 652), בנימינה, טלפון במסעדה: 6389628 – 04 לתיאום אירועים: 2280660 052 | אימייל | אתר | שעות פתיחה: ימים א' – ה': 07:00 ועד הלקוח האחרון | יום ו': 07:00-16:00 מוצ"ש מ- 19:00 ועד הלקוח האחרון | בשבת נחים!

תגיות
הראה עוד

8 thoughts on “לשכת עבודה משפחתית”

  1. פינגבאק: פוטושופ לייב
  2. תודה מורק'ה,
    הבוקר ראינו אותך ואת שני צעירייך מהלכים במושבה. אמרתי לינאי: "הנה ישי והללה מהלכים עם אמא שלהם". הוא הסתכל אלי במבט חשדני ואמר: "מה, שכחת את השם שם מור?"

    פשוט היית אמא כזאת.. זקופה וגאה בבוקר נחמד עם רוח חופשית ושני ברווזים.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close