חינוךילדים

גן גני בשכונת מגד

גן גני

מחפשים גן חם, אוהב ומעשיר לילדיכם?
"גן-גני" הוא בדיוק מה שחיפשתם!

הורים יקרים,

אתם מוזמנים להכיר את "גן-גני" בשכונת מגד – גן ילדים קלאסי ומטופח, עם כל הצעצועים והספרים האהובים על הילדים, גינה ענקית, ירוקה ומוצלת, שפע מרחב ומתקני משחקים, וצוות גננות שמקדיש לכל ילד את מלוא תשומת הלב והאהבה המגיעה לו.

פשוט מקום שכיף להיות בו
כמי שעובדת עם ילדים כבר שנים רבות, אני מאמינה בפשטות. במהלך השנים למדתי שילדים צריכים בעיקר אהבה, משחקים, שירים וריקודים. מבחינתי, הדבר החשוב הוא לתת לילדיכם לפתח את היצירתיות והסקרנות הטבעית שלהם, שהם ירכשו חברים, יכירו את החגים ואת עונות השנה, יחזרו כל יום הביתה עם משהו חדש שהם למדו בגן, ובעיקר – שיהיו מאושרים!

גן גני

כמה מילים על "גן-גני"
"גן-גני" הוא אחד הגנים הוותיקים והמוכרים בפרדס חנה, שהוקם ע"י טובה כץ ועבר לניהולי לפני כשנתיים. הגן ממוזג, מעוצב ומצויד להפליא, ועומד בכל התקנים והדרישות של ארגון הגנים. הגן פועל בימי א' עד ה' בשעות 7:00 עד 12:45 (יום מלא עד 16:00) ובימי ו' עד 12:30.

כמה מילים על עצמי ועל הצוות
שמי שרונה אליאס, ויש לי ניסיון מגוון של 15 שנות עבודה בגנים, החל מהגנים היוקרתיים ביותר של תל אביב ועד לגן לילדים עם בעיות התנהגות במצפה רמון. תחום נוסף שבו התמחיתי הוא הוראת יוגה לילדים, וכמובן שהילדים בגן נהנים מכך. יחד אתי עובדת בגן טלי גיל, גננת אחראית, מנוסה ומוכשרת.

אז במקום להאריך במילים…
פשוט בואו לבקר והתרשמו בעצמכם. אם הגן ימצא חן בעיניכם, נקבע פגישה אישית שבה אספר לכם קצת יותר על עצמי, על הגן ועל התוכנית המגוונת שלנו. אשמח להכיר אתכם ואת ילדכם.

להתראות ב"גן-גני"!

שרונה

למידע נוסף ולקביעת פגישה התקשרו 052-4802052 או  077-3213544 | אימייל

תגיות
הראה עוד

10 thoughts on “גן גני בשכונת מגד”

  1. לפני כחודשיים הגעתי לפרדס חנה-כרכור עם 2 נסיכים בגילאים 2 ו-3. הגעתי לפה עם סטנדרטים מאוד גבוהים מגנים קיבוציים וכל המשתמע מכך. לאחר בדיקות רבות באיזור (כולל הגנים הקיבוצים) גיליתי את גן גני. גן גני -נכון, אין לא שם לא פלצני, והגננת גרועה בשיווק וזה רק משך אותי לראות מה זה "גן גני" כי אני יודעת : שבמקום שיש תפאורה הכל הצגה אחת גדולה.
    הגן מאוד מזכיר גנים קיבוציים עם גינה מדהימה של ענבים ופסיפלורה בעונה, ובפנים חלל פתוח גדול (בלי מדרגות וחדרים) שכל אחד יכול למצוא בו מקום.
    שרונה, היא גננת וגם קוסמת – בכל רמח אבריה. כל ילד בגן בשבילה הוא עולם: מהרגע שהוא נכנס לגן. במטה של קסמים עם סמכות והמון חום, אהבה והבנה היא עושה שם קסמים בכל ילד וילדה. פשוט צריך לבוא ולראות כדי להבין את המושג "ניסים ונפלאות" .
    הסיבה היחידה שאני ממליצה וזאת בגלל שאני יודעת שיש עוד המון אמהות ואבות שמגיעים פתאום למקום חדש (בדיוק כמוני) ולא יודעים איזה גן לרשום את הנסיך/הנסיכה שלהם.
    רציתי לשתף אותכם בחוויה האישית שלי – אני יודעת שזכיתי .

  2. לשרונה וטלי המקסימות ,רצינו להגיד תודה על כל האהבה שננתן לאוריין, כל בוקר אוריין הלכה לגן בכזאת שימחה ולנו היה לב שקט וידענו שהיא בידיים טובות, קשה לנו להיפרד!
    גן גני ישאר תמיד כזיכרון מתוק בליבינו!
    אוהבים: אביגיל רן ואוריין

  3. כל בוקר שאני מביאה את יעלי שלי לגן-גני של שרונה וטלי המקסימות, אני ממש רוצה להשאר שם, ולחזור להיות ילדה. האוירה, השקט ואי הצורך להרשים אותנו ההורים, הופך את המקום לאמיתי כל-כך. הגן אינו חובק תארריות פתגוגיות ("פלצניות)" סליחה על המילה, כמו שרגילים אנו במקומות שונים, ודווקא בגלל זה ובגלל הכנות ,האוירה, והצוות, הוא כל-כך ייחודי וכיפי,יעלי חוזרת כל יום עם שירים סיפורים ןחויות. ואנו תמיד מתרגשים מחדש לראות את הנישוקים והחיבוקים של החברים בתחילת היום ובסופו, בשבילי זה אומר הכל, על אקלים הגן, ומה שמתרחש בו.אנו מאחלים לך שרונה וטלי הרבה שנים טובות ופוריות בחינוך.מליאת יעל וכל המשפחה.

כתיבת תגובה

Close