זוגיות ומשפחהחינוךילדים

גן שלנו – איך הוא פורח…

בפוסט הקודם סיפרתי לכם קצת עלי ועל הגן שלי. מאז עברה לה כמעט חצי שנה, התרחשו הרבה דברים, אז רציתי גם לספר לכם קצת על התהליך שעברתי עד כה ועודני עוברת עם החלום שלי, שלאט ובבטחה הופך למציאות.

לפני חצי שנה היה לי רק בית. חלל גדול ומואר, אך ריק ובודד. היום המרחב הזה כבר התמלא בספרים, בובות, מכוניות, כלי נגינה ושאר אוצרות, וממתין בשקט לספטמבר, לפתיחתו הרשמית של הגן.

כמעט בכל יום מבקרים בו ילדים ואנשים מעניינים, ידיים קטנות וסקרניות חוקרות את הכלים שבפינת המטבח והופכות את ארגז התחפושות, ובין ביקור אחד לשני אני שם, ממשיכה לקשט, לשתול, לשפץ להרכיב – כי עדיין רבה המלאכה!

לספטמבר מחכים גם שישה פעוטות מקסימים שכבר נרשמו לגן, ומטפלת אחת חמה ואוהבת שבחרתי לי כשותפה לעשייה. כולנו מחכים להכיר עוד חברים, לכן אם תבואו לבקר, אני אשמח לספר לכם על הדרך החינוכית בה אנו עומדים ללכת יחדיו.

בחודשים האחרונים הפך הגן הזה להיות בית שני לי, אך מכיוון שאינני מתגוררת שם אנא צרו עימי קשר לפני שאתם קופצים. בנתיים, צילמתי לכם כמה תמונות כי טוב מראה עיניים (גם וירטואלי) ועתה כל שנותר עוד להוסיף זה שאני מקווה שנפגש!


גן שלנו – גן לגילאי 3 חד' עד 4 שנים (בשלוש קבוצות גיל) | קדמה 76, כרכור (ליד השופרסל) | ליצירת קשר: גבריאלה 050-5587697 או במייל

תגיות
הראה עוד

5 thoughts on “גן שלנו – איך הוא פורח…”

כתיבת תגובה

Close