אקולוגיהבילוייםיוזמות חופשיותילדיםמציאותסביבה וקהילהשיטוטים

שבוע הספר המתחלף 2: חוויה מהספרים!

[מאת: טלי מצליח]

השבוע הוא שבוע הספר. רכשת ספר? קראת? מה עכשיו? אנחנו רוכשים ספרים לעצמנו או כמתנה, חשבתם פעם לאן הם הולכים אח"כ? כולנו זוכרים שהפקת נייר כרוכה בהשקעה רבה של אנרגיה ונראה לי שספר טוב יכול להתמודד עם יותר מקורא אחד.

בשנה שעברה כתבתי כאן מדוע צריך את "שבוע הספר המתחלף" ,שיצר בחצר לבנדר מפגש נעים ופורה. השנה הלכנו על "חוויה מהספרים!" אירוע החלפת ספרים ועל הדרך גם אירוח של כותבים. כי אנחנו אוהבים ספרים, חושבים שניתן להעביר אותם מיד ליד בכיף וגם רוצים שכותבים עצמאים יוכלו להינות מפירות יצירתם.

אז מה בתוכנית:

10:00-15:00 החלפת ספרים – הביאו ספרים שכבר מיציתם, שהילד כבר גדול מידי בשבילם, שהגיעו במקרה…וקחו ספרים שמסקרנים אותכם, שחיפשתם מזמן…והנה מצאתם.

14:00- 12:30 שיחות עם כותבים: רן לוי-יממורי, תמנע קורץ, שולה טולמן, איתי אהרה, אילן גיל ,שמואל רונן ועוד.. יספרו על הספרים שכתבו והוציאו לאור. וגם נראה סרט על: בת הים והדולפינים.

תהיה הפעלה לילדים וגם דוכני אוכל. לפלאייר >>

בין המשתתפים יוגרל מידי שעה ספר מתנה. ובין הנרשמים והמגיעים לאירוע דרך הפייסבוק תוגרל ערכת מוצרי קיץ של לבנדר.

וכמובן לבנדר מפנקת ביום האירוע במבצעים מיוחדים על מוצרי הקיץ הנהדרים שלנו כולל הדאודורנטים הטבעיים, בליתוש דוחה היתושים וערכת הטיפול לכף הרגל היחפה עם קרם הרגליים וסבון הליפה..

בהזדמנות הזו .. שנת הלימודים מסתיימת אם תרצו להודות למורה או לגננת בשי איכותי עשוי בעבודת יד באהבה ובמחשבה – מוצרי לבנדר במארז או בתלוש יכולים להיות מתנה נפלאה.

להתראות!

צוות לבנדר

לבנדר – מוצרי טיפוח טבעיים ואקולוגיים. הנעורים 54 כרכור 077-2127172 | אימייל | אתר

[בתמונה: מיטה זוגית שהפכה לספריה ע"י רענן מ"האוסף", במיוחד עבור שבוע הספר המתחלף 2010 לסיפור המלא + תמונות ]

תגיות
הראה עוד

כתיבת תגובה

Close