אוכלאמנות ועיצובבילוייםסביבה וקהילהשיטוטים

יוסף מספר על קולונִייה

יום שני בערב הגיע, יום לא מיוחד או שונה מהשאר, סתם עוד יום שני כמו כל ימי שני השנה.
אני לא בדיוק עייף כי רק נגמר הסופ"ש והשלמתי מספיק שעות שינה, זוגתי שתחיה גם כן נחה וגם היא לא עייפה אבל משעמם לה, או במילותיה: "נמאס, אין מה לעשות פה באזור!".

יוסף גנוןאנחנו נכנסים לדיון על מעלותיו ומגרעותיו של "האזור". לאחר הרבה קרבות רכשתי לעצמי מספר טעונים מאוד משכנעים, כגון: הנדל"ן מתפתח ואת הפרדסים מחלפים בבתים חדשים מאופק לאופק, מה שמביא המון אנשים חדשים שמכניסים אנרגיות ליישוב המנומנם שהתעורר משנתו ועם כל פיהוק משתנה ומתעורר לחיים חדשים. אפילו החינוך נראה יותר מבטיח והכבישים עוברים מסכת שיפוצים נרחבת..

זה לא משכנע אותה: "הכול נכון, אבל אין כמעט לאן לצאת בשקט, לשתות קפה טוב או איזה כוס יין בלי יותר מדי בלאגן. אפילו לכוס בירה ואיזה נשנוש אין איפה, כל מה שיש זה חומוסיות, פיצוציות או תחנות דלק!

כמו תמיד – צודקת. מכורח הנסיבות נאלצנו להתלבש ולקפוץ לבית הקפה הקרוב לביתנו שנמצא ממש פה בכניסה.. בהרצלייה או בצד השני של תל אביב (אנחנו גרים פה בפרדס חנה כרכור). כך שלדרכנו יצאנו, ובזמן שאני מתדלק את רכבי במיטב כספי (צר לי אין לי דלקן) שמעתי עדכון תנועה ברדיו המבשר על תיקון בכביש יחד עם משאית שהתהפכה עם מטען של תפוחים. כך שהבנתי שהמסע אל עבר הקפה יהיה ארוך ומייגע. זוגתי שתחיה כבר הודיעה שאין סיכוי שאנחנו חוזרים, כי הבייביסיטר לא תהיה פנויה חודש לפחות וזה הערב היחידי שיש לנו.
באופן אסרטיבי הודעתי (בעיקר לעצמי ובלב) שנמאס וכי גם לכרכור מגיע קפה או מסעדה כמו שצריך להיות!

כך נולדה לה קולונִייה – קפה מסעדה.

המקום משלב תפריט מגוון לכל שעות היום יחד עם אספרסו בר ייחודי ומוקפד, ונותן לתושבי האזור מקום בילוי איכותי ונעים, וקרוב לבית. חלל המסעדה מרווח ועם זאת אישי ואינטימי, ומוצגות בו תערוכות מתחלפות של אמנים מקומיים. כרגע מוצגת התערוכה "הבולים של סבא" של שרון כץ.

שמי יוסף, ואתם מכירים אותי מהחומוס במושבה.  יומן המסע הקולינרי הארוך שלי החל מתחת לסינר של סבתי ואימי והמשיך במגוון מסעדות בארץ ובארה"ב, אשר נטעו בי את הסגנון שלי. התפריט שיצרתי בקולונייה מאופיין בהשפעה איטלקית עם נגיעות אמריקאיות:
ממנה של כריך בקר עסיסי דרך כריך מקסיקני של עוף וסלסת עגבניות ביתית, ועד סלט יווני קלאסי עם הר של גבינת פטה דנית משובחת לצד פיצה שנאפת במקום עם גבינת מוצרלה המיובאת מאיטליה יחד עם מבחר פסטות מצוינות וזה רק קצה הפוקצ'ה….

נ.ב גם את חובבי החומוס לא שכחתי ויצרתי מנה של מאסבחה ירושלמית אוטנטית להשלמת הפאזל. ויש גם גודסטאר מהחבית! (וזה המקום להזכיר שמבצע בירות 1+1 נמשך עד מחר, 15/7. אל תגידו לא ידענו!).

יונתן אלונייחד איתי מנווט את הסירה יונתן אלוני – אחרי שנים של ניסיון בעולם המשקאות והשירות חברנו יחד על מנת להשלים את האוכל המצוין עם קפה מוקפד או קוקטייל מיוחד. שירות אישי ואדיב שמגשים את אהבתו של יונתן לאירוח מפנק ומיוחד,כאילו אתם אורחים אצלו בסלון.

ירידה לפרטים הקטנים (הגשת קפה וינאי באופן מושלם) שמשנים את כל התמונה וברקע מוזיקה המותאמת במיוחד לאווירה ולשעה ביום. הקפה הווינאי המיוחד מבית יוליוס מיינל (כמותג ייחודי לנו) מוגש בלוויית קינוחים ביתיים מובחרים שיחד מהווים סיום מושלם לארוחה או התחלה מענגת לבוקרו של יום… ומי שמתאהב בטעם יכול לרכוש במקום מכונות אספרסו ביתיות, מוצרי קפה ופריטים נלווים להכנה ביתית, לצד קונפיטורות ביתיות, רטבים, ממרחים, תבלינים מהגליל ועוד.

אנו מקדישים מאמץ להפתיע ולרגש, ומשלבים קוקטילים מיוחדים לצד המנות, שעוזרים להתפרקד הרחק מטרדות היום אל תוך כורסא רכה. מכבדים את טעמו האישי של כל אורח ומאמינים שאפשר להכין עבורו הכול. אנו פתוחים להגיש גם מנות שאינן כלולות בתפריט ושילובים אישיים, ממגוון חומרי הגלם העשיר שבמטבחנו. אחרי הכול, המנה שאנו הכי אוהבים ליצור ולהגיש מורכבת משילוב של פינוק והנאה שלמה…

קולוניה בכרכור

קולונִיה – רח' המושב 33, פרדס חנה כרכור
פתוח בימים א'-ה'  08:00 – 23:00  שישי: 08:00 – 16:00 מוצ"ש 20:30 עד 24:00

טלפון 04-6372040 | אימייל | אתר | פייסבוק

הראה עוד

6 thoughts on “יוסף מספר על קולונִייה”

  1. בן, צודק. שקלתי גם במקרה הזה אם להשאיר את התגובה והחלטתי שכן, כי יאמר לזכותו של הברנש שהוא לפחות קרא את הפוסט. ובכל זאת יודע מה – אני הולכת לעשות מעשה חריג שמעולם לא עשיתי, להיכנס לתגובה שלו ולמחוק את שם המוצר שהוא מקדם.

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close