אינטרנטאקולוגיהבעלי מקצועגם וגםיוזמות חופשיות

היוגיסט הממוחשב

[מאת ניב דור כהן]

אהלן חברים.

חלק מכם מכירים אותי כמורה ליוגה, חלק מכירים אותי כבן זוגה של אליה, חלק מזהים אותי עם "פרויקט אמת אחרת" אתר החדשות האלטרנטיבי שהקמתי לפני 3 שנים וחלק סתם כ-ניב.
וחלק אולי עדיין לא מכירים אותי כלל.

ניב דור כהן
היום אני רוצה לספר לכם על כובע נוסף שהחלטתי לחבוש – ניב היוגיסט הממוחשב. ויש גם טוויסט חברתי חשוב, אז תישארו איתי.

במהלך עשר השנים האחרונות, במקביל להיותי מורה ליוגה במשרה מלאה, התעסקתי לא מעט במחשבים. החל מעיצוב ובניית אתרים, קצת תכנות, ניהול אתרי אינטרנט וגם שיפוץ, תיקון ושדרוג של מחשבים.היתה תקופה שאפילו לימדתי עיצוב ותכנות אתרים לנוער. בקיצור צברתי ידע לא מבוטל בכל העולם הבינארי הממוחשב שסביבנו.
היום החלטתי לעלות עוד מדרגה ולהציע את שירותיי המקצועיים בתחום הזה לתושבי פרדס-חנה והסביבה.

אז איך אני יכול לעזור לכם ומהו הטוויסט החברתי:

עולם המחשבים התקדם בצעדי ענק בשנים האחרונות. מערכות המחשב הפכו להיות חזקות במידה מטורפת והמחירים הלכו וירדו. אבל השפע הוליד גם בלבול, ואנשים רבים היום מסתמכים בצורה עיוורת על המלצות המוכרים בחנות, ובהרבה מקרים משלמים יותר מדי בעבור מחשבים חזקים שהם כלל לא זקוקים להם.

בנוסף, מעבר ממחשב ישן לחדש יוצר לעתים קרובות תסכול רב – איך אני מעביר את החומר הישן? איך אני מתקין מחדש תוכנות? האם לשדרג או לקנות חדש?

וכאן אני נכנס לתמונה.

בעזרת הנסיון והידע הרב שצברתי אני יכול לעזור לכם לשדרג או לקנות בדיוק את המחשב שאתם צריכים, לשלם את המחיר הטוב ביותר בעבור המחשב הזה, לטפל בכל העברת החומר מהמחשב הישן לחדש, להתקין את התוכנות הטובות והמתקדמות ביותר לעבודה השוטפת ולהמליץ לכם כיצד לעשות את המעבר בצורה החלקה ביותר האפשרית.

מרגע ההחלטה לשדרג או להתחדש, אנו נשוחח בטלפון או ניפגש, נחליט על תקציב ונצא לדרך.

אני אבחר את הרכיבים הטובים והמתאימים ביותר עבורכם, אמצא את המחירים הזולים ביותר בחנות האמינה עם השירות הטוב ביותר, אביא את המחשב או הרכיבים מהחנות, אתקין את התוכנות, אעביר את החומר הישן למחשב החדש ואבדוק שהכל עובד פיקס.
אתם תשתו קפה (או תה) ותנוחו.

אחרי מספר ימים אגיע אליכם ואביא את המחשב החדש או המשודרג עם כל המידע שהיה לכם ללא פגע, בצורה מסודרת ונקיה. אערוך לכם היכרות קצרה עם המחשב החדש, אסביר היכן נמצא כל דבר ואתן לכם עצות לייעול העבודה.

והטוויסט החברתי?
אם לא תצטרכו יותר את המחשב הישן, אקח אותו, אנקה ואתקן את הדרוש תיקון, ואז אתרום אותו לילדים או משפחות שאין להם כסף לקנות מחשב. וככה כולם יצאו עם חיוך על הפנים.

המחיר בעבור השירות הזה יהיה סביר מאוד, וזה יחסוך לכם כסף, בלבול וזמן.
ואם התקלקל לכם המחשב ואתם רק רוצים לתקן ולא להחליף אותו, יכול להיות שהבעיה פשוטה מאוד. במקום לקחת אותו למעבדה, ולשלם סכומי כסף נכבדים, תרימו אליי טלפון ותנו לי לבדוק. אולי הבעיה פשוטה ולא מורכבת, ומחיר התיקון או החלפת החלק תהיה זולה יותר ממה שחשבתם.

ויש עוד…

מאחר והידע שלי לא מסתכם רק בחומרה (החלק הפיזי של המחשבים), הנה עוד מספר שירותים שאני מציע למי שצריך:

בניית אתרי אינטרנט מבוססי מערכות ניהול תוכן במחירים מאוד זולים
ניהול ותחזוקה של אתרים קיימים
פתרון בעיות באתר הקיים
העברת האתר לאירוח אחר, גיבוי האתר וכל דבר הקשור לזה
קניית שמות מתחם (דומיין) וניהולם

אז שיהיו לכם ימים יפים ומקסימים.

אה, ואם יש מישהו שרוצה ללמוד ולתרגל יוגה, זה עדיין הכובע האהוב עליי –
אז תתקשרו…

ניב דור-כהן "היוגיסט הממוחשב"

052-2895673 | 077-8848808 | אימייל | אתר

 

 

הראה עוד

6 thoughts on “היוגיסט הממוחשב”

  1. אני אחת מהלקוחות המאוד מאוד מרוצים של ניב. כל מה שהוא מתאר אכן כך הוא וכך היה. כשהבנתי שאין ברירה ועלי לשדרג את המחשב נכנסתי ללחץ – איך אני מוצאת את עצמי בים המחירים, החומרות, התוכנות, המבצעים, הצרכים והרצונות… ואז הגיע פיית המחשבים הזו שנקראת ניב ובמטה קסם פתרה לי את כל הבעיות, אבל את כ-ל הבעיות! במחירים מדויקים, הגדרת ומילוי צרכים מדויקים ושירות נעים, איכותי, חכם, מקצועי, יעיל ומהיר.
    נשמע טוב מדי מלהיות אמת? אז זהו, שזו גם האמת וגם ממש ממש טוב
    המון תודה ניבי

  2. פינגבאק: כנס חירום 2012!
  3. אני מהאנשים האלה שמחשבים וטכנולוגיות שמתעדכנות כל שנייה בערך לא ממש מתקשרים אחד עם השני לצערי (-:
    ויום בהיר אחד המחשב שלנו פשוט החליט שזהו נגמר לו ודיי ואני מבחינתי בהחלט הבנתי אתו בכול זאת 8 שנים של חברות נאמנה זה לא מעט….. אבל מה עושים עכשיו !!!!!!!
    ולשמחתי הרבה מאוד…ממש שכבר כמעט והרמתי ידיים, מיואשת מעודף אינפורמציה והמלצות ומילים ומושגים שאין לי מושג ושבנינו ממש לא מעניינים אותי…… פגשתי את ניב
    ניב ידע להתאים לי את מה שנכון לצרכים שלנו, דאג לכול הפרטיים מסביב, הביא את המחשב, התקין אותו והכול בדרכי נועם וחיוך ושקט ואפילו בעלות מפתיעה שהתאימה לכיסי
    מה עוד שכיף היה לי לדעת שהטוב הזה ממשיך הלאה….שאני יכולה בעזרתו של ניב לשמח ילד או משפחה אחרת…
    אז תודה לך ניב (-:

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close