אמנות ועיצובבילוייםילדיםמוזיקהסדנאות, קורסים, חוגים

פתיחת שנה בארטנס!

 

שלום לכולם,

ביום ראשון הקרוב, ה30.10, נפתחת שנת הלימודים בארטנס!!!

ארטנס הוא בית לאמנויות התנועה וההופעה ונמצא בקיבוץ עין שמר (5 דקת מפרדס חנה-כרכור). עלינו, על תוכנית הלימודים שלנו ועל כל המסלולים, השיעורים והמורים אתם יכולים לקרוא כאן ובמושבה החופשית יכולתם לקרוא עלינו כבר כאן, והיום עוד עדכונים והפתעות:

בשבת הקרובה, ה29.10 מ20:00, כמיטב המסורת שלנו: הקולטורה
ערב של אמנות רב תחומית בשבת האחרונה של כל חודש. והפעם: תיאטרון מחול, הופעות, מוסיקה, בר והמסיבה – בסימן החגיגה הבלתי רשמית של פתיחת השנה! 30 ₪ כניסה.

מיום פתיחת הלימודים תוכלו להגיע להתנסות בכל השיעורים במחיר של 50 ₪ לשיעור!

בנוסף, לבקשות הקהל הרבות, נפתחות השנה קבוצות אחה"צ וערב בתיאטרון-מחול, בתנועה ובקונטקט אימפרוביזציה לילדים, לנוער ולמבוגרים:

קבוצות תיאטרון-מחול לילדים ולילדות בגילאי 4-12
קבוצת אנסמבל תיאטרון-מחול מקצועית לנוער בכיתות יא'-יב'
קבוצת קונטקט אימפרוביזציה וג'אם חופשי למבוגרים

וכך מתאר את הקבוצות יאיר אמיר-הימל, שינחה אותן:

קבוצות תיאטרון-מחול לילדים: אין ילד שחסרה לו יצירתיות. יש ילד שחסר לו המרחב לממש את היצירתיות שבו או שחסרים בו הכוחות והביטחון לממש עצמו במרחב הקיים. בעבודתי אני מחפש את המרחב הנכון שמגרה את הילד לגלות את יכולותיו. התיאטרון והמחול קיימים כבר בכל ילד. כל ילד משחק, כל ילד מתחפש, כל ילד נע ובעל יכולת קצבית. בשיעורים נרכוש ביטחון, יכולת אלתור, עבודה בשיתוף פעולה עם ילדים נוספים ובעיקר ניתן את המקום עבור כל אחד ואחת להיות ילדים, ולהיות עצמם.

באנסמבל הנוער אני מבקש ליצור הפקות לכיוון בימתי מקצועי. נערים והנערות המגיעים מתחומי אומנויות הבמה השונות וסקרנים ליצור ולהיפגש עם ערוצים אמנותיים נוספים שפחות נחשף להם. שחקן מוכשר יגלה את גופו ויכולתו להפיק דמות וסצנה משובחות ביותר ללא מילים, רקדן מוכשר יגלה את פיו. העבודה האמנותית הרב תחומית תוביל לשיתופי פעולה מפרים בין המשתתפים וליצירה מפתיעה, מגוונת ושלמה.

קבוצת קונטקט-אימפרוביזציה למבוגרים: נעבוד על חיזוק וגמישות הגוף, יכולת החיבור וההפרדה בין איברים שונים ותחושת ביטחון של כל משתתף בגופו. בעבודה במרחב נחפש את תחושת הקרקוע למול היכולת לנוע בספונטניות ובחופשיות. במפגש עם פרטנר נחקור ונלמד לתקשר ולרקוד ללא מילים ובעיקר נחפש את היכולת הכה פשוטה ולא מובנת מאליה להתמסר לתנועה, למוסיקה ולמרחב מתוך ביטוי אישי של שחרור, הנאה וחופש.

קצת על יאיר: בעל תואר ראשון בחינוך ותעודת הוראה בתיאטרון-מחול מסמינר הקיבוצים ולקראת סיום לימודי תואר שני בטיפול בתנועה. רקדן בלהקתם של ליאת דרור וניר בן-גל במצפה רמון ומורה בבית הספר של "אדמה". עוסק מזה שמונה שנים בהוראה, הדרכה וטיפול באמצעות כלי ביטוי שונים כתיאטרון, מחול ואמנויות לחימה, עם אוכלוסיות שונות ומגוונות כילדים בסיכון, נוער, בוגרים וקשישים, נכי צה"ל, בעלי אוטיזם, תסמונת דאון ועוד.

השיעורים לילדים יתקיימו בימי א' אחה"צ בחלוקה לפי גילאים:
גילאי 4-6 בשעה 16:30-17:20
גילאי 7-9 בשעה 17:30-18:20
גילאי 10-12 בשעה 18-30-19:20
המחיר – 140 ₪ לחודש. בהרשמה מראש לשנה מלאה (נובמבר-יוני, שמונה חודשים) הנחה של 10%.

קבוצת אנסמבל תיאטרון מחול לנוער:
המפגשים יתקיימו בימי ב', בשעות 16:30-19:00.
מחיר לחודש – 250 ₪. למעט החודש הראשון, עליו ניתן לשלם בנפרד, מדובר בקבוצת אנסמבל יוצרת ומקצועית ולכן ההרשמה הינה לכל השנה מראש (נובמבר – יוני).

קבוצת קונטקט לבוגרים + ג'אם:
השיעור יתקיים בימי ב' בשעות 19:30-22:30, כאשר חלקו הראשון (19:30-21:00) יוקדש לשיעור, וחלקו השני (21:00-22:30) יוקדש לג'אם.

ההרשמה למפגשים באמצעות כרטיסיות:
כרטיסיית 5 מפגשים – 300 ₪.
כרטיסיית 10 מפגשים – 500 ₪.
מחיר מפגש בודד – 70 ₪.
כניסה לג'ם בלבד – 35 ₪.

שימו לב: שיעורי היכרות ללא תשלום יתקיימו בימים א'-ב', ה30-31.10.
לפרטים נוספים על הקורסים – יאיר: 054-4311013

למידע ולפרטים נוספים על ארטנס ועל תוכנית הלימודים ולהרשמה לכל המסלולים, השיעורים והקבוצות – משרד ארטנס: 04-6374511, 054-8050652,  office@artness.org . לאתר >

בברכת שנה פורייה ומוצלחת

~ נפגש בתנועה ~

הארטנסים

תגיות
הראה עוד

5 thoughts on “פתיחת שנה בארטנס!”

כתיבת תגובה

Close