בילוייםזוגיות ומשפחהיוזמות חופשיותניו אייג'נשיםסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגים

נירוונה, סטודיו חמים ונעים

מאז ומתמיד אהבתי את נירוונה. כשאבא שלי פנה לדרכו הרוחנית והקים קבוצה הוא החליט להקים מקום לקבוצה ופתח את מרכז נירוונה, סטודיו חמים ונעים להתפתחות, מודעות, שמחה.

ענבל שמש דיטלתמיד כשנכנסתי לנירוונה ישר הרגשתי הרגשה טובה בלב, הרגשה של יופי ושל רוגע, הרגשה של קסם. לפני שנה החלטתי לעזוב את כל עיסוקיי, אני עובדת סוציאלית, ולהקדיש את כל האנרגיה שלי לנירוונה. חשבתי לעצמי שמקום כזה מבקש שיותר אנשים יידעו עליו, והתחלתי לעצב אותו ולשדרג לאט לאט.. פה תמונה, שם שטיח, כריות, נרות, בדרכי שלי עיצבתי את המקום, התחלתי לדבר עליו, להזמין אנשים והם התחילו להגיע.

קבוצות מעניינות מצאו השנה את נירוונה כבית המתאים בשבילן: קבוצת הורים של מלכה דונסקי, קבוצות תקשור, קבוצה לשיפור הראייה לפי בייטס, קבוצות להתפתחות, קבוצה ללימוד ערבית מדוברת, קבוצת תנועה, תיאטרון פלייבק, תיאטרון בובות לילדים, סימפוזיון אקולוגי מיוחד, סדנת תטא הילינג, קבוצת נשים ותינוקות ואפילו עכשיו נפתח חוג פילאטיס בבוקר.

דבר הוביל לדבר ופתאום נפתחו לאנשים רעיונות על מה היו רוצים לעשות אצלנו – התחילו לחגוג מסיבות רווקות אינטימיות, מעגלי לידה, מקומות עבודה קיימו ישיבות צוות שוברות שיגרה וערבי גיבוש, שתי חברות חגגו ביחד יום הולדת 50 חגיגית רק לנשים, ואפילו התקיימה אזכרה מרגשת של חברים לזכר אישה אהובה.

אני מזמינה אתכם לראות את המקום המקסים שלנו. אם אתם מנחים סדנאות, קבוצות ומחפשים מקום נעים ואינטימי להעביר אותן, אם אתם מחפשים מקום לא שיגרתי וכיפי לחגוג עם חברים טובים ומשפחה קרובה או חברים לעבודה – בואו להיפגש איתי ולהתרשם מהמקום ואולי זה בדיוק מה שאתם מחפשים.

עינבל שמש
054-4941747



מרכז נירוונה מושב עין עירון – טל' 054-4941747 | אימייל | אתר >

הראה עוד

4 thoughts on “נירוונה, סטודיו חמים ונעים”

  1. נירוונה היא בית שני עבורי מזה 15 שנה. מקום קסום. חממה לצמיחה אישית. המקום קסום, האוירה קסומה ומאז שענבל אחראית עליו – הרבה יותר מסודר, פורח, מטופח. מקום נפלא לסדנאות רבות משתתפים כמו גם לפעילויות אינטימיות. מאוד מאוד ממליצה. לילה טוב!

כתיבת תגובה

Close