2012 זה עכשיוטיפוליםסדנאות, קורסים, חוגים

קסם צלילי האור

[הגר שיר ניצן]

שנים אני חולמת להזמין אליי קבוצת אנשים, לתת להם לצלול למנוחה עמוקה, ולשיר להם את הצלילים שמפכים בנשמתי, עוד ועוד מהמעיין הצלול. לפני קצת יותר מחצי שנה, בפופיק רועד, קבעתי תאריך. לא שהיה לי מושג קלוש מה יהיה שם. מה אני אשיר, מה פתאום להיחשף ככה, עם השירה הכי אינטימית ואישית, שביני לאלוהים, שהיא התפילה והריפוי שלי.

ואז הם הגיעו. כמו מלאכים בשמי ברלין, שבעה מכונפים, באמצע היום – אצלי בסטודיו. והם לחשו על אוזני שלא לדאוג, זה הם ששרים דרכי, ותודה שארגנתי את הערב, הם יגיעו בזמן.

מאז התמכרתי. כל שבוע-שבועיים יש ערב של צלילים מרפאים אצלי בבית, וקסמים מתרחשים שם. למדתי להכיר בכך שהתדר הזה – של צלילי האור – זה הבית שלי. ואני וחבורת המלאכים הזו, אנחנו שלמות אחת אוהבת. נראה לי שעשינו הגרלה אי-אז בכוכב הבית, ויצא שאני ארד לפה. אף פעם לא הייתי חזקה בהגרלות…

אז הנה אני כאן, עם השירה הרוטטת הזו והתפילה לריפוי, עם האהבה האדירה שממנה באתי – כאן למענכם.

קפצתי.

בואו.

הנה הקלטה מערב צלילים שהתקיים בביתי.

הגר שיר

*

השירה והמוזיקה, יש את השקט שמתזמר את הכל. וממנו באה ההקשבה שיוצרת ניגונים. כל אדם שמגיע אליי – אני מקשיבה לו, לסיפור שלו, לנשמה שהומה בתוך הסיפור, לגוף שלו ומסריו, לזיק בעיניו, ובעיקר לבקשה שבוערת בתוכו. ומתוך כל זה נולד הניגון – שהוא התדר המשלים לבקשה. וכשהבקשה והניגון נפגשים – החיים חוזרים לפעום במלואם. זה הכל.

זה קורה במפגשים אחד על אחד, שבהם אישה אחת שרה תפילה אינדיאנית ונזכרת בעוצמתה, אחר צועק צעקות קרב שנחנקו בתוכו לפני כמה עשורים ומוציא את לבו לחופשי – וחלק מדברים שעתיים, וחלק שוכבים על המזרון לצלילה בתוך אגם הצלילים המרפאים. אין-סוף צורות.

לקריאה נוספת בנושא התדר של צלילי האור.

*

החודש בקסם הצליל המרפא יש:

מבצע טיפולי חורף:
טיפול היכרות/ שיעור שירה ב-120 ₪ (חצי מחיר)
סדרה של שלושה טיפולים/שיעורים ב-450 ₪ (150 לטיפול)

ערב צלילים מרפאים בפרדס חנה:
הילינג קבוצתי – האזנה לתדר צלילי האור – ימי ג' 29.11 ו-  6.12 ב- 20:30. לפרטים נוספים >

ערב צלילים מרפאים בתל אביב: יום ג' 13.12 בפלורנטין.

וחדש מבית צלילי האור – סדנת קול קבוצתית "מפגשי שיר בעולם הצלילים". ב-18.12 יתקיים מפגש מבוא לקראת הסדנה שתחל בינואר. הסדנה מבוססת על העבודה עם תדר הצליל המרפא ככלי לפתיחת ושחרור הקול ללא מאמץ, בשילוב עם תרגילי קול משיטות שונות, ובמטרה לחוות בקבוצה את ההשפעה המבורכת של שירה משותפת ושל הקשבה אוהבת. לפרטים נוספים >

*
ואני? הגר שיר ניצן, מטפלת במגע (שיאצו), שיחה וקול כעשר שנים, מטפלת מוסמכת ב-VMT (תרפיית קול ותנועה, שיטתו של פול ניוהם) מזה שבע שנים, משוררת-של-הרגע, חלילנית ומוזיקאית תדרים. עובדת בשיתוף פעולה עם קבוצת המלאכים של צלילי האור.
לפרטים והרשמה: 054-7553515 | hagarja@gmail.com

*

[צילום: עינבל נירוונה ביקל]

הראה עוד

15 thoughts on “קסם צלילי האור”

  1. צהריים טובים הגר.
    קראתי קצת ממה שאת עושה ועל השירה שלך,
    לדעתי זה מקסים מלא אנרגיה חיובית ועצומה את עושה רושם של אישה מאוד מעניינת
    עם זרם של נתינה ורצון עז לעזור לאחרים.
    שמי פאני ואני לפני כמה שנים התחלתי לכתוב שירי אהבה אנשים שקוראים את מה שאני כותבת מספרים לי שמרגישים איך הרוגע חודר אל תוכם.
    איך הם מרגישים את המילים על עורם הגר אני מצליחה רק לכתוב ולא יותר מכך
    אבל על תחושות של אנשים שומעת והאמת לא מעט.
    פתחתי לעצמי אתר לשירי וברור שבו יש רק טיפה קטנה שבים כי המאגר שלי גועש
    מכמות שירים אם יבואו לך לגעת בכתיבה שלי להרגיש אם את גם זו שחשה תחושות עונג אדיר אני באמת אשמח לשמוע על כך לדעתי על מנת להוציא מאדם אחר רגשות
    אין צורך ללמוד רק לכתוב מילים רכות בעור רך של אהבה עטופות.
    http://newlovesongs.net/
    בכבוד רב ותקווה של הבנה
    פאני

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close