אמנות ועיצובבילוייםיוזמות חופשיותמוזיקהמציאותסביבה וקהילהסדנאות, קורסים, חוגיםשיטוטים

הקרטונייט – מסיבת אמצע שנה וסמסטר חדש בארטנס

שלום לכולם,

הסמסטר הראשון של שנת הלימודים שלנו מסתיים ואנו חוגגים את אמצע השנה בקולטורה יוצאת דופן ומיוחדת במיוחד –

קולטורה בארטנס: הקרטונייטהקרטונייט!!!
בעיצוב, אירוח והופעות של תלמידי מסלול היצירה של ביה"ס.
25/2/2012 בשעה 20:30 בארטנס, קיבוץ עין שמר.

לקינוח אתם מוזמנים לתת בראש במסיבת קרטון אמיתית עם האחד והיחיד – .D.J עדי שאול.

זה לא ערב שתרצו לפספס!!!

כניסה 30 ₪. לאיוונט >

וכל סוף הוא התחלה חדשה אז שימו לב לתוכנית המגוונת והמיוחדת שלנו בסמסטר ב':

ימי ב': מסלול היצירה האישית ימשיך ללבלב ולפרוח ובסיומו האירוע הגדול מכולם – פסטיבל סוף השנה שלנו! אמנים, יוצרים, רקדנים, פרפורמרים מתחום הריקוד, התנועה והתיאטרון החזותי שרוצים ליצור במקום מלא השראה, עם הנחייה מקצועית מהשורה הראשונה, בחלל הסטודיו המהמם וגלריית התיאטרון המהפנטת, עם ציוד טכני מקצועי ואיכותי ובחברת תלמידים רקדנים ואמנים מהארץ והעולם – מוזמנים ליצור איתנו קשר.

ימי ג': שיעורי טכניקה ורפרטואר מיוחדים וצבעוניים במיוחד עם מאיה לוי (עד פסח) ועם איריס ארז (מפסח) – אין צורך בניסיון קודם!

יצירה לבמה עם אורלי פורטל: שילוב אורגני בין אימפרוביזציה לכוריאוגרפיה. מעברים בין המתוכנן והמאולתר, הבונים ומאפשרים ביטוח אינטואיטיבי חופשי בתנועה.

ימי ד': שיעורי BMC בתנועה – Body Mind Centering – הוא מסע חווייתי מתמשך אל תוך הטריטוריה החיה והמשתנה של הגוף. החוקר הנוסע היא התודעה- מחשבותינו, הרגשות, האנרגיה, הנפש והרוח.

אלתור במוסיקה ובתנועה עם שי דיין – הזמנה מיוחדת במינה למוסיקאים ואנשי תנועה מכל התחומים המעוניינים לחוות, ללמוד, לחקור וליצור דרך המפגש היצירתי של מוסיקה חיה וריקוד. לגלות את הסיפורים החבויים מאחורי דלתות האלתור – לנגן אותם, לרקוד אותם, לחיות דרכם.

ימי ה': אייקיקונטקט עם נועם כרמלי – שילוב של קונטקט אימפרוביזציה, אייקידו וצ'י קונג. האייקיקונטקט הוא שפת אימון ותנועה דרכה נעם משלב שנים ארוכות של אימון, חקירה והתנסויות מגוונות בתחום התנועה והיצירה.

אלתור עם שחר דור המייסד והמנהל האמנותי של ביה"ס – שחר ידוע בגישתו הייחודית אל החיבור של הגוף והתודעה בתנועה ובהופעה. שפת העבודה שלו מחברת עולמות וגישות שונות ויוצרת ביטוי מקורי דרך הומור, רגישות, חופש, תעוזה, הקשבה ותשוקה מיוחדים במינם.

רוצים להרגיש שאתם מחוץ לפריפריה?

רוצים קצת פרינג'? קצת תרבות?

ארטנס הוא לא רק בית ספר! ארטנס הוא גם בית תרבות!

ובתוכניה:
ערבי קולטורה בשבת האחרונה של כל חודש.
מפגשי "נושאים ואנשים" – והמפגש הראשון יתקיים ביום חמישי, ה15.3 בשעה 20:00 עם אביטל גבע – מאושיות התרבות והאמנות בארץ, מייסד החממה האקולוגית היחידה מסוגה בעולם(!) בקיבוץ עין שמר.
הופעות, תערוכות ועוד הפתעות מפתיעות…

לשאלות נוספות אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ב: 04-6374511, 054-8050652
office@artness.org | www.artness.org/hebrew

נשמח להיפגש בתנועה!

הארטנסים

[צילומים: עדי שאול]

הראה עוד

1 thought on “הקרטונייט – מסיבת אמצע שנה וסמסטר חדש בארטנס”

כתיבת תגובה

שווה לראות גם

Close
Close