השימושון

גן-גני של שרונה אליאס

גן גני
הורים יקרים,

שמי שרונה אליאס ומספטמבר 2009 אני מנהלת את "גן-גני", גן הילדים המוכר והאהוב שאותו ניהלה עד כה טובה כץ. לאחר שנים רבות כגננת ומנהלת צהרון, החלטתי לפתוח מקום משל עצמי שבו אוכל להביא לידי ביטוי את הניסיון והידע שרכשתי, יחד עם התפיסה החינוכית שלי. אתם מוזמנים לבקר, להיפגש ולהתרשם בעצמכם.

כמה מילים על עצמי
אני בת 34, מתגוררת בפרדס חנה ועוסקת בגננות כבר 14 שנים. עבדתי בכמה גנים ידועים ומוכרים בתל-אביב, עד שלפני עשר שנים החלטתי לעזוב את העיר לטובת השקט והשלווה של מצפה רמון, שם עבדתי בגן הדמוקרטי "קשת" וניהלתי צהרון לילדים עם בעיות התנהגות ולמידה. לאחר מכן עברתי לאזור חוף הכרמל: ניהלתי צהרון לגילאי 6 עד 12 בקיבוץ נחשולים; ניהלתי צהרון לגילאי 4 עד 6 ועבדתי כגננת לגילאי 3 עד 5 במושב עין איילה, וסייעתי בהקמת גן וצהרון חדשים במושב. בכל מקום שימשתי כגננת אחראית ומובילה, והייתי מעורבת בהחלטות החינוכיות והניהוליות.

על הילדים
אני מתייחסת לכל ילד מתוך כבוד, הקשבה ואהבה ורואה בו בן אדם שלם מרגע הולדתו. אני מאמינה בחופש ופתיחות, אך גם בגבולות ברורים, כמו סדר יום קבוע, ארוחות מזינות ומסודרות, התחשבות בזולת והימנעות מאלימות. אני מאמינה כי הילד זקוק לשילוב זה כדי לרכוש ביטחון ולמצוא את מקומו בגן ובחברה. חשוב לי לפתח את עולם היצירה, הדמיון והרגש של הילד. אנו חוגגים חגים ומועדים, ימי הולדת וקבלות שבת, גם כסיבה למסיבה וגם כדרך לעזור לילד להתמצא במרחב הזמן.

על הגן
גן-גני פועל כבר עשר שנים באזור כפרי וירוק בשכונת מגד הוותיקה. הגן הוקם ונוהל עד לאחרונה על ידי טובה כץ, גננת מנוסה שגידלה באהבה דורות של ילדים. לכבוד לי להמשיך את דרכה. הגן מטופח, ממוזג, מעוצב ומצויד בכל הנדרש לילד, ועומד בכל התקנים והדרישות של ארגון הגנים. לרשות הילדים חצר של מוצלת וירוקה, מתקני משחקים ושפע של מכוניות משחק ("בימבות") לנהיגה בחצר.
(למבט אל תוך הגן לחצו על התמונה)

על יוגה
לאחר שנים של תרגול יוגה, החלטתי לקחת קורס מורים ליוגה לילדים בוינגייט והעברתי חוגי יוגה לילדים. מצאתי שהיוגה עוזרת לילד להתרכז, למצוא שקט פנימי והקשבה לעצמו, טובה לקואורדינציה וליציבה ומפתחת את הדמיון. ילדי הגן ייהנו מתרגילי יוגה כחלק מהווי הגן.

רוצים לשמוע עוד?
אשמח להכיר אתכם ואת ילדכם ולשמוע מה ציפיותיכם ודרישותיכם מהגן.
התקשרו 052-4802052 או 077-3213544 ונקבע פגישה.

שלכם,
שרונה אליאס
אימייל

[להגדלה יש להקליק על התמונה העליונה]

הראה עוד

10 thoughts on “גן-גני של שרונה אליאס”

  1. שרונה'לה שלי 🙂

    "יש אנשים שחיים חיים שלמים, בלי להגיע לרגע אחד כזה של החלטה אמיצה! מפחידה! ומשחררת. אבל מי שמגיע לזה יודע שהרגע הראשון מצמית ונושך ומרוב עויינות ותדהמה. אבל אחריו נשרכים עוד ועוד רגעיים קטיפתיים ומלאים בהקלה חמימה ומלטפת. הקלה של מי שכבר רואה את הנקודה המהבהבת, הקורצת, המוארת שבסוף המנהרה"

    המוווון הצלחה בהגשמת החלום שלך…
    גאה בך, מתוקה שלי
    מחזיקה אצבעות ואוהבת 🙂
    מי שזכתה לעבוד איתך ולצידך,
    אורית

  2. שרוניתה יקירתי,
    מזל טוב על הגן, סופסוף בשעה טובה זה קורה ואת פותחת גן שלך
    מי שירוויח בגדול זה הילדים המתוקים שיכנסו לגן שלך וגם ההורים שיוכלו
    להיות סופר רגועים, את פשוט אלופה, ואני בטוחה שתצליחי ובענק!
    מזל טוב יקירתי

  3. בני הקטן היה בגן של שרונה בשנה האחרונה, והייתה לו ולנו שנה מדהימה! בזכות יכולת ההרגעה שלה, הוא הפך מילד שובב ופעלתן בצורה קיצונית לילד שיושב ומשתתף באופן פעיל במפגשים. בתחילת השנה לא ידע לדבר והיום שפתו עשירה בצורה יוצאת דופו הרבה מעבר לגילו!
    הגן יצא לחופש לפני שבוע, והילד מבלה זמן רב בכל יום בהסתכלות על תמונות מהגן ומזכיר את שרונה בכל הזדמנות. שרונה הייתה עבורו דמות מאוד משמעותית והילד יצר איתה קשר חם. לא יכולנו לבקש גננת טובה יותר עבורו לשנתו הראשונה בגן!

  4. בתור הורים שבתם היתה בגן של שרונה בשנה שחלפה, אנו רוצים לשתף אתכם בדעה שלנו עליה: בעינינו, שרונה היא גננת נדירה, מהזן המשובח ביותר. יש לה גישה מדהימה לילדים, היא אוהבת וחמה, היא מביאה איתה לגן הרבה שלווה ורוגע (והדבר ניכר מהר מאוד על הילדים), היא רגישה וקשובה לצרכים של כל ילד וילד, היא מלאה בסבלנות והיא אמיתית וכנה עם ההורים.
    אנו מקנאים בילדים ובמשפחות ברות המזל שיזכו ליהנות ממנה בשנים שיבואו.

כתיבת תגובה

Close