2012 זה עכשיוטורים אישייםסביבה וקהילה

הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הקוסם

ברכות לכולנו:

שוב ברצוני להתחיל בהדגשת העוצמה הטמונה בסמלים בכלל ושל המאיה בפרט. הסמלים השונים הנמצאים בטווח הקליטה שלנו הם קודים גיאומטריים המצויים בד.נ.א. האנושי שלנו ועל כן החיבור שלנו עימם הוא ישיר. את הידע של הזמן אנחנו גם לומדים וגם נזכרים בו, משום שהוא שכבר קיים בתוך התאים שלנו. כל סמל מכיל בתוכו אינסוף של ידע שהוא מעבר לגבולות המידע הקיימים כרגע במוחנו אך הוא מוכר לתאי גופינו. הלמידה עם הצורות הגיאומטריות מרחיבה את היכולות המוחיות שלנו ובינהן את האפשרות ליצור מבנים מחשבתיים שפורצים את גבולות המציאות העכשווית שלנו. המשחק עם הסמלים הוא אינדיבידואלי וכל אחד יוצר לעצמו חוקי משחק משל עצמו. אין זה משנה כיצד "עובדים" עם הסמלים הללו: אפשר להתבונן ולנשום אותם פנימה, אפשר לצייר, אפשר לעקוב אחר הגלים השונים- כל דבר שעולה בדעתנו. כתוצאה מכך אנו מוטענים באנרגיה, מעלים את רמת המגנטיות של המערכת שלנו ויותר ויותר נוכחים ברגע. לאט ובהדרגה אנחנו נזכרים בידע הזה של הזמן והמרחב, של חיבור להווה ולהוויה ושל התנועה בין מימדים שהם מעבר למימד השלישי שאנחנו מצויים בו. אני מזמינה אתכם לשחק את משחק המאיה בהנאה ולהתחבר לידע ולהשראה האינסופיים הגלומים בו.

קוסם
ב- 22/4: מתחיל גל הקוסם:
למשך הגל הקרוב הקוסם ממגנט אלינו את אנרגיית היגואר השואג והעוצמתי, את אנרגיית הכוהנת הגדולה המעוררת בנו פליאה והשראה. אנרגיית הקוסם מאפשרת לשחרר את הנסיון לשליטה בחיינו ובסובבים אותנו, להתחבר לעוצמה ולזרום עם הידיעה הפנימית שלנו. במקום הצורך באישורים ובהכרה מבחוץ, בפידבקים ובכותרות, אנו לומדים להקשיב לעצמנו ולסמוך על עצמנו, שהרי אנחנו אלה שיודעים הכי טוב מה נכון לנו. ככל שאנו מפסיקים "לקבץ אישורים" מהסביבה, אנחנו נפתחים לידע טהור והופכים לקוסמים בהתנהלות חיינו. כשאנו משתחררים מהתנודות לעבר הבחוץ והעולם, הקוסם מרחיב את מבנה המח שלנו ויכול לאפשר לנס שבעבר היה מחוץ לטווח האפשרויות להתחולל במציאות חיינו.

הקוסם מסמל את הקסם והנושא של הגל הוא היכולת שלנו לחולל ניסים בחיינו. אם כך מהו בעצם נס? אותו דבר הקרוי בפינו "נס" הוא מידע שלא נמצא בטווח הקליטה שלנו או מעשה שלא ניתן לביצוע בעזרת היכולות המוחיות שלנו היום. אני מניחה שרובנו ראינו את הסרט "הבליפ" ובו האינדיאני השאמאן שעומד על היבשה ורואה דבר לא מזוהה בתוך המים. במבנה המח של האינדיאנים באותו הזמן, לא היתה תבנית מוגדרת של ספינה ועל כן לא היה ביכולתם לזהות את התופעה המוזרה שלפתע צצה מולם. השאמאן התרכז עד מאד, ביקש בכל מאודו לדעת, עד שבסופו של דבר הצליח לקבל מידע ממקור אחר ולזהות את ה"חייזר" שבמים כספינה. עד לאותו הרגע מבחינתם של האינדיאנים, הספינה יכלה להחשב כסוג של אל מוזר שמשפריץ אדים לכל עבר. מדוגמא זו ניתן ללמוד שנס הוא למעשה פונקציה של כמות המידע הקיימת במוחנו. אם כל אחד מאיתנו יופיע עכשיו באיזה כפר פרימיטיבי נידח עם מצלמה, לפטופ וזיקוקים, הוא יחשב כאל בעל עוצמה וכוחות על.

המודעות האנושית עד היום הגבילה את עצמה לתפיסת זמן לינארית של עבר- הווה- עתיד שמוגבלת בלידה ובמוות. האנרגיות המוזרמות אלינו בצ'ולקין הנוכחי, שמתחזקות עוד יותר בגל הקוסם מאפשרות להרחבת שדה הראייה האנושי, לשינוי מבנה המח המוגבל ולתפיסה מחודשת בדבר המוות והאינסופיות שלנו. כשאנחנו במלוא האנרגיה שלנו אנו מסונכרנים באופן מושלם בכמה וכמה רבדים ומפתחים את היכולת להיות במקום הנכון בזמן הנכון וכפי שאמר טולקין בשר הטבעות: "קוסם אף פעם אינו מקדים ואינו מאחר…".

לפי הסינים, האנרגיה בימים אלה קרויה: "ריבונות", "בעלות על שפע רב", (הקסגרמה 14), לפיה ככל שננהג במתינות ובענווה נוכל להגיע לקדמה ולהצלחה גדולים. הסינים אומרים ש"התנהגות ראויה הכרחית כדי שנוכל להתמיד בהישגים" (קוסם 1). הם מוסיפים שיש לרסן את האגו ולהתאים את הערכים שלנו למציאות (נשר 2). יש להקפיד על הדיבור, הרעיונות והאמונות וע"י כך ניתן להגדיל את ההצלחה החומרית (אדמה 4).

נשר
ה- 23/4: טון 2, אתגר הגל באנרגיה של נשר בהדרכת יד:
אחרי גל הדרקון שבו נפתחנו לאפשרויות חדשות ולפריצת דרך בחיינו, הנשר מאתגר אותנו עכשיו לממש את החזון שלנו ולפעול באופן פרקטי להגשמת חלומותינו. הוא מלמד במהלך הגל כיצד לקחת צעד לאחור ולראות את תמונת חיינו השלמה מלמעלה. כיצד להרחיב את זווית הראייה שלנו בנוגע להיבטים שונים בחיינו ואז בשמחה ובריקוד להגשים את הרצונות שלנו. הנשר מתעופף לו בחופשיות ובוחר בכל רגע את האובייקטים בחייו. הוא מלמד כיצד לנטרל דינמיקות של קורבן ואשם מחיינו ובמקומם לזהות שהבחירה תמיד קיימת בידינו. למעשה אתגר הנשר מבקש שנפסיק את הפער בין המצוי לרצוי ונלמד שאנחנו היוצרים היחידים של המציאות שלנו ושקיימת בנו היכולת להפוך כל רצון שלנו למעשה. היד שמדריכה אותנו היום מלמדת כיצד "לתקתק עניינים", לחבר בין האיכויות הנקביות של קבלה לאיכויות הזכריות של עשייה ולהגשים במציאות הפיזית את החזון שלנו. הקושי בגל הוא בלשמור על תחושה של רוגע מבלי להיכנס למתחים ולדאגות עקב ריבוי ההתרחשויות במציאותינו המשתנה. אמנם אנו בגל קוסם שדוחף להתרחבות ולעוצמה, אך אין זה אומר שעלינו להכנס עכשיו לעשייה אינטנסיבית אלא ללמוד לאזן בין מימוש ומנוחה. לזכור כל הזמן שאנו חופשיים לעשות בדיוק את מה שאנו רוצים ולהקפיד לעשות זאת.

לוחם
ה- 24/4: טון 3, באנרגיה של לוחם בהדרכת שמש:
ביום השלישי אנו חוברים לאנרגיית הלוחם שבתוכנו, שמעז ושואל את עצמו שאלות בנוגע לדרכו ולעשייה שלו. הלוחם האינטליגנט חוקר ובודק עד כמה הוא נאמן לעצמו, לחזון שלו ולאמת שהוא מבקש לבטא כאן בכדור הארץ. שינוי מבנה המח כרוך במאבק פנימי בין הצורך- הצר לבין הרצון- הרץ. הלוחם מתבונן לעומק ברצונות העמוקים שלו וביום של הזרימה עם האינטואיציה הוא מכוון את עצמו להלחם בכנות ובעוז בספקות, בשליליות ובפחדים. תהליך ההתבוננות פנימה עם הלוחם יכול להוביל לנטרול התוכנה האוטומטית המוגבלת שממנה התנהלנו עד היום ולמעבר לדרך חדשה של תנועה בחיים. השמש המדריכה אותנו היום שולחת אלינו אור ומידע שבעזרתם היא מבהירה סוגיות שונות ומחדדת היבטים בחיינו. הלוחם מטיל ספקות וחווה תחושה של חוסר וודאות והשמש המדריכה ממלאה אותו באומץ ובחכמה שמאפשרים לו לצעוד בדרך האמת שלו. עם האור שהשמש מקרינה היום לכל עבר אנו נטענים באש יוקדת שממלאה אותנו בלהט ובאנרגיה יצירתית לפעול בהתאם לידיעה הפנימית שלנו.

אדמה
ה- 25/4: יום רביעי של זריעת הצורה לפתרון אתגר הנשר באנרגיה של אדמה בהדרכת הלך שמים:
האדמה ביום הרביעי של הגל מזרימה אלינו כמויות אדירות של מידע חדש על מנת שנתעורר למסלול הייחודי שלנו. היא מכוונת אותנו לתרום לשינוי התדרים שמתרחש, להתקרקע ופשוט לעשות את שלנו בלי יותר מדי דיבורים. במהלך השנים האחרונות אנו עדים לאסונות רבים ושונים על פני כדו"א שלנו – שיטפונות, גלי חום, איומי מלחמה ועוד. כחלק מהתפתחות האבולציה האנושית, מועבר מידע של אהבה ללא תנאי אל תושבי כדו"א, מידע שמוזרם אלינו דרך קרניים אולטרא סגוליות. האור הסגול המעודן עדיין לא מוכל בתוך המערכות האנושיות הדחוסות שלנו ועל כן נפלט החוצה מהמערכת, מחמם את כדו"א וגורם לאסונות השונים. לפי לוחות המאיה בתחילת אפריל החל מחזור חדש של צ'ולקין שמזרים רטטים חדשים לכדו"א וכולנו עברנו קפיצת דרך קולקטיבית נוספת. אמא אדמה הולכת ומתפתחת לקראת שינוי סופי באבולציה שלה ועל כן היא קוראת לכולנו להתעורר. ככל שהאדמה הולכת ומתפתחת מוזרם אל תוך המערכות האנושיות שלנו מידע אינסופי שמיועד להרחיב את מגבלות המח שלנו מעבר למה שהוא היה עד היום. הלך שמים שמדריך אותנו היום מלמד כיצד לקבל באופן מעשי את המידע המעודן אל תוך חיינו. הלך שמים מסמל צמיחה והתפתחות רוחנית וע"י פרישה וחקירה אישית הוא מאפשר להכיל את הרטט החדש ולתרגם אותו למידע קונקרטי עבורינו. מכאן שביום הרביעי של הזריעה המנטלית אנו מוזמנים ליצור לעצמנו מרחב נקי ומקודש, ללא הסחות חיצוניות שבו נוכל לחקור, ללמוד, לעבד ולהכיל את הרטט המעודן ואז לתרגם את חזון הנשר שלנו למעשה.

מראה
ה- 26/4: טון 5 של חיבור לכח הרצון הפנימי שלנו, באנרגיה של מראה בהדרכת מגשר עולמות:
המראה היום מגדילה בנו את המוטיבציה להמשיך לנוע בקלילות מסצנה אחת לאחרת תוך כדי הבנה שהעולם מורכב ממראות מגוונות שמלמדות אותנו על עצמנו. ביום זה אנו לומדים לראות את כל הצדדים שלנו, גם את אלה שלרוב אנו מעדיפים להדחיק ולהעלים מעצמנו. כשסוף כל סוף אנחנו מסכימים לראות את הכל, אנו מודרכים ע"י מגשר העולמות לסלוח לעצמנו על הצדדים שאנו פחות אוהבים בעצמנו. הצדדים הללו הן בסה"כ הטבעה של מידע שביכולתינו לנקות אותו מהמערכות שלנו. המגשר מלמד אותנו היום להתבונן ולרפא את השליליות, ההרס והביקורת העצמית שהם חלק טבעי ממבנה התוכנה הרגשית שלנו. המראה מאפשרת להגדיל את הריכוז שלנו ברגע הריאלי הנוכחי וכשאנו באמת מסכימים לראות את המציאות הממשית שלנו, אנחנו מגלים שבסה"כ הכל בסדר ושחיינו נפלאים. ככל שננקה טראומות ופצעים רגשיים מהתאים שלנו נוכל לנוע בקלילות מסיטואציה לסיטואציה, כשאנחנו נוכחים לגמרי ברגע ומשקפים את אינסוף האפשרויות הקיימות – במחשבות, במילים ובמעשים שלנו.

לפי הסינים האנרגיה בימים אלה היא של "מסה קריטית" (הקסגרמה 28), לפיה המצב הנוכחי הולך ונעשה כבד בשל מספר רב של שיקולים. הרבה החלטות, רעיונות ואפשרויות שגורמות לתחושה שהמצב עולה על גדותיו (סערה 6). זהו שלב מעבר ובו נדרשת פעולה מהירה ויעדים ברורים (שמש 7). זמנים אלה של התפוצצות פנימית חושפים את המהות של העצמי ובעזרת נחישות פנימית ניתן לצאת מהם מחוזקים (מראה 5).

סערה
ה- 27/4: טון 6 של זרימה עם הפלוס, באנרגיה של סערה בהדרכת סערה: הסערה היום מאפשרת לרפא את עצמנו ואת הסובבים אותנו מכל המסה התאית השלילית שאנו צוברים במהלך הזמן. ביום זה אנו מאזנים את הצרכים של הגוף הפיזי, הרגשי והמנטלי שלנו ובכך מאפשרים לאנרגיית החיים לזרום בתוכנו. תהליך הרחבת המוחות שלנו צובר תאוצה ולקראת שיא גל הקוסם, הסערה מרפאה, מטהרת ומאזנת אותנו. דרך הריפוי העצמי שלנו אנו מארגנים את הפרטים הנדרשים לקראת המשך הגל ובכך מזרזים את ההתפתחות שלנו ואת שינוי המידע הקיים במוחנו. הסערה ביום השישי מגדילה את הביטחון העצמי שלנו ביכולות ובידע הקיימים בנו ובכך גם את נתינת האמון בתוכנית האלוהית כולה. ככל שאנו מתמקדים בפלוסים הקיימים בנו ובחיינו ומתייצבים, אנחנו מתמלאים באנרגיה ובכוחות ומסכימים לקפוץ למימי החיים הגועשים ולממש את חלומותינו.

שמש
ה- 28/4: טון 7, יום שער, שיא הגל באנרגיה של שמש בהדרכת אדם:
שמש בשיא מעידה על אנרגיה אדירה שהולכת ומצטברת בתוכנו והיום אנחנו לומדים כיצד לנתב אותה לכיוונים פרודוקטיביים. אנו נמצאים בגל שמלמד להגשים את החלומות שלנו והשמש בשיא התהליך מעידה על כך שנדרשת אנרגיה יציבה ומעוגנת כדי להפיק פרוייקטים וכדי להגיע לתחושה של מימוש בחיים. האדם מדריך אותנו היום לשחרר את השכל המניפולטיבי שמטיל ספק בכך שאנחנו באמת יכולים למגנט שפע לכל התחומים בחיינו. הוא מלמד כיצד להקשיב לרצון הרלוונטי לכל רגע במהלך הדרך ובחכמה ליישם אותו. בשיא הגל אנו מכווננים לתעל את האש הפנימית שבתוכנו למקומות של בהירות, אור וחיות ולעשות את מה שגורם לנו להיות מאושרים. הדרכת האדם מאפשרת היום לקבל את הסובבים אותנו בדיוק כפי שהם מבלי לנסות לשנות או "לעצב" אותם בהתאם לראות עינינו. ביום שער זה אנו לומדים כיצד להפסיק לבזבז אנרגיה על תרגום ושינוי הסביבה שלנו ובמקומם להתמלא באנרגיה מחום השמש הפועמת בתוך ליבנו. ככל שנתחבר לתבונה הפנימית ולידיעת הלב של האדם שאנחנו, נוכל להרחיב את מעגל ההשפעה שלנו ולחיות את חיינו בדרך מעוררת השראה. גל הקוסם מוביל אותנו לאט ובהדרגה למצב שבו אנו חיים את החיים השגרתיים ממוח מאד לא שגרתי.

דרקון
ה- 29/4: טון 8 של חיבור ליושרה ולאמת הפנימית שלנו, באנרגיה של דרקון בהדרכת נחש: אנרגיית הדרקון מאפשרת היום לקבל את עצמנו כפי שאנחנו באהבה, ברכות ובאימהיות. אנו מוזמנים לבדוק עד כמה אנחנו מתמקדים במה שיש בחיינו ובמה שמצוי בנו, במקום להיות עסוקים בהרס עצמי ובביקורת. אנו מוזמנים לשאול את עצמנו היום: "מה אני אוהב/ת בעצמי?", "מה אני אוהב/ת בחיי?", "לאיזה השגים כבר הגעתי בחיים הללו?", התשובות לשאלות הללו יאפשרו לנו לשים את הפוקוס על מה שכבר מצוי בחיינו ולהתמלא באנרגיה. הדרכת הנחש המסמל את סליל הד.נ.א. האנושי שלנו מחברת אותנו אל חכמת האבות הטמונה בגופנו. הנחש מסמל אלכימיה ומאפשר היום "להשיל את עורנו"- כלומר להתמיר את הרעל המחשבתי, האמונות השגויות ותוכנת החסר לעוצמה חיובית. דרך החיבור למהות הדרקון אנו יכולים לבדוק היכן עדיין יש צורך בהתמרה הזו של הנחש. הנחש מדריך אותנו לבדוק עד כמה אנו מיישמים את הרצון האינדיבידואלי שלנו וחווים שמחה על היותנו בחיים מלאי תענוגות. ככל שנתחבר לחיות האנרגטית הקיימת בתאי גופינו, נוכל לקבל את עצמנו ללא שפיטה ולהזין את עצמנו באהבה. אז נוכל ליצור הרמוניה בין הצרכים והרצונות שלנו לבין הביטוי שלהם במציאות ולנוע בשמחה אל עבר מימוש חלומות הנשר שלנו.

רוח
ה- 30/4: יום תשיעי בגל הקוסם, יום שער, באנרגיה של רוח בהדרכת מראה: ביום שער זה יצירת החזון שלנו ותחושת המימוש העצמי מתחילים להתגשם במציאות שלנו בעזרת יכולות התקשורת של הרוח. הרוח ביום של הפענוח עוזרת לנו להבין שהיכולת להגשים את חלומותינו תלויה באופן הביטוי שלנו. ככל שנלמד להתבטא באופן הגיוני, חד ומדויק, נחסוך מעצמנו בזבוז מרובה של אנרגיה ונוכל לנוע עם האמת העמוקה שלנו אל עבר מימוש עצמי. גם המראה שמדריכה אותנו היום מחזקת את ההתייחסות הריאלית שלנו לעובדות הנתונות בכאן ועכשיו. ביום של "נפילת האסימון" אנו לומדים להתייחס באופן מעשי ולא רגשי אל העובדות בחיינו. במקום לבזבז אנרגיה על השלכות ותרגומים רגשיים, אנו לומדים לבטא באופן ישיר ובהיר את הרצונות שלנו. המראה מדריכה אותנו לראות את כל הצדדים שלנו ואת כל מה שהביא אותנו עד הלום: הכאב, השמחה, העצב והתמיכה. ואז לראות מבעד לאשליה- לראות איך שהכל הוא למעשה השתקפות שלנו, איך שלכל רגע בדרך יש תפקיד, איך שהכל פועם בסדר אלוהי מדוייק. ברגע שאנחנו מחזירים לעצמנו את האנרגיה, אנו מבטאים בהנאה את השראת הרוח שבנו דרך אינסוף ההשתקפויות שיצרנו, יוצרים ועוד ניצור.

לילה
ה- 1/5: טון 10 של ההתגלמות, באנרגיה של לילה בהדרכת קוף: ביום העשירי שבו אנו מעצבים את הדקויות בדרך לפתרון, אנרגיית הלילה מאפשרת להאיר חשכה פנימית שעד היום לא העזנו להתבונן בה. אנרגיית הלילה משולה גם לרחם, לבית, למערה. לאחר שיושבים זמן מה במערה חשוכה, באיזשהו שלב מתחיל להפציע אור. ברגע שאנו מסירים את הערפל של הלילה, את החשכה של הפחדים שלנו, אנו מקבלים גישה לאור, למידע חדש שמשנה את זוית הראייה שלנו. ביום שבו אנו הופכים את התהליך שבגל הקוסם למושלם, הלילה מבקש ש"נחפור" עוד טיפה פנימה וננקה מידע שלילי ממוחזר. נזכור שאתגר הגל הוא לבטא עם ידי האלוהים את חזון הנשר שלנו וביום העשירי מהות הלילה מאפשרת להאיר את הפחדים הפנימיים שמנעו מאיתנו מליצור אותם עד עכשיו. הדרכת הקוף של היום מבקשת מאיתנו ליצור, ליצור וליצור! לבטא את המקוריות שלנו לאורך הדרך שבה אנו הולכים ולהוציא לפועל בקלות ובהנאה את הרצונות שלנו. הקוף הוא הילד הגאון שבתוכנו ומלמד היום לשחק את משחק החיים בקלילות, בהומור ובהנאה. בתהליך הגל אנו לומדים כיצד להרגיש לגמרי בנח עם עצמנו בכל רגע נתון, משחררים את רצינות היתר והכבדות ולומדים לזרום בנינוחות מרגע לרגע. תהליך זה מפנה מקום לאינטואיציה ולידיעה פנימית עמוקה, שהם אלה שמתחילים לכוון את התנועה בחיינו. תנועה אינטואיטיבית חדשה זו פותחת עבורנו את דלת הכניסה לעולם הניסים והקסמים.

לפי החכמה הסינית, האנרגיה בימים אלה קרויה: "עוצמה רבה" (הקסגרמה 34), לפיה העוצמה מעמידה במבחן אמיתי את אופיו של האדם: את המילים, המחשבות והמעשים שלו (לילה 10). האחריות להתנהגות ראויה בתקופות של עוצמה היא רבה (נחש 12). הסינים מוסיפים שככל שהמטרות הן לטובת הכלל, כך צפויה הצלחה בעניינים ארציים (מגשר 13).

זרע
ה- 2/5: טון 11 של השחרור, באנרגיה של זרע בהדרכת זרע:
הזרע ביום האחת עשרה מלמד שהסיבה לכך שאנחנו לא פורצים את מבנה המח שלנו נעוצה בפחד בסיסי ועמוק משינוי. לרוב בני האדם מפחדים מאד מלנוע ולהשתנות ומעדיפים לשמור על הקיים והידוע. בתודעה הקולקטיבית קיים פחד משינוי משום שבזכרון שלנו שינויים הובילו לאסונות, לכאב ולהרס. אך זוהי רק זווית ראייה חלקית בנוגע למהות השינוי ולאט ובהדרגה אנו נפתחים לעובדה שבכל מקרה הכל משתנה כל הזמן וככל שנקדים להשתנות גם אנחנו, כך חיינו יזרמו לכיוונים חיוביים יותר ויותר. כדי להתחבר לקוסם, לעוצמה, ליושרה ולחזון גבוה, עלינו להסכים להשתנות ולשחרר את כל ההרגלים, האמונות והתבניות שלא רלוונטיים יותר למחזור החדש של הצ'ולקין. הזרע עוזר לנו לכוון את עצמנו בצורה עוד יותר מדוייקת אל עבר עבר צמיחה, התפתחות המודעות ולתנועה בחיים. ככל שאנו משילים מאיתנו הרגלים וקיבעונות ישנים ונעים אל עבר החדש והלא ידוע, מובטחים לנו מימוש יצירתי ושפע רב.

נחש
ה- 3/5: טון 12 של פתרון האתגר, באנרגיה של נחש בהדרכת אדמה: הנחש בפתרון מעיד על כך שבמהלך הגל הצלחנו לגעת באומנות האלכימיה. ביום השתים עשרה אנו מבינים כיצד ניתן להתמיר רעל, תקיעות ושליליות לתקווה, זרימה וחיוביות. למדנו לצעוד בדרכינו הייחודית, הצבעונית והאותנטית. חכמת הגל מלמדת שכדי להרחיב את מוחנו ולממש את חלומותינו, עלינו להתחבר לטעם, לתענוגות ולשמחת החיים. כל הידע כולו נמצא בתאים שלנו ואנו מחוברים היום דרך ערוצי גופינו לחכמה אינסופית. האדמה בהדרכה מאפשרת לקרקוע נעים וזורם של הרצונות האינדיבידואליים והרעיונות המקוריים שלנו. למעשה כולנו מערכות תקשורת שתוך כדי חיינו הארציים מקבלות ואוספות מידע. כל אחד מאיתנו מחובר לרשתות מידע אישיות וקולקטיביות ועפ"יהם הוא מתנהל בחייו. כתוצאה מעבודה מרוכזת של קבוצות אור שונות שנעשתה במהלך השנים האחרונות, נבנתה רשת אדירה של מידע מעל לכדור הארץ שלנו. האדמה בהדרכת הפתרון מאפשרת להפעיל ולהצית רשת מידע זו ומעבירה כמויות של מידע אינסופי אל תוך המערכות שלנו. לקראת סוף גל הקוסם אנו מתמזגים עם מערכות מידע שבעבר הלא רחוק לא היו בגדר אפשרות עבורנו. החיבור לרשת הפרושה על פני האדמה וההתעוררות שלנו אל עבר הגשמה של עצמנו ממלאים אותנו באנרגיית חיים. וכך עם תחושת גוף נוכחת וזרימה קולחת של האנרגיה שלנו ניתן לחיות חיים של עונג, עוצמה וגיוון בביטויים שונים של חכמה.

מגשר עולמות
ה- 4/5: טון 13 של הנוכחות, באנרגיה של מגשר עולמות בהדרכת כלב: מגשר העולמות מסמל מוות לצורת חיים אחת ולידה לצורת חיים אחרת. ביום השלוש עשרה אנחנו נולדים שוב מחדש. דרך הדחיפה לפריצת מבנה המח עם הקוסם, הצלחנו במהלך הגל להבין קצת יותר את מהות הזמן. המגשר היום הוא בעל הבנה ברורה ש"סוף הוא תמיד התחלה של משהו אחר" ונע בדרכו בקלילות וברוגע. המגשר מעיד על ניקוי מאסיבי של מידע שלילי וזכרונות כואבים מגופינו שעד היום השפיעו באופן לא מודע על ההתנהלות שלנו. כתוצאה מריפוי הטראומות ושחרור צורות החשיבה הישנות, מבנה המח שלנו משתנה ובמקום התנהלות דפוסית רגשית ואוטומטית אנו נולדים לזרימה הגיונית בחיינו שפתוחה לאינסוף של אפשרויות. גם להדרכת הכלב תפקיד חשוב בסיום החיבור לעוצמת הקוסם, משום שהכלב הוא המאסטר לענייני הלב. בתהליך הגל למדנו לשמור על רגשות מאוזנים ולשנות את התגובות האוטומטיות הדפוסיות שלנו. גל הקוסם לימד אותנו להשאיר מאחור סיטואציות שבהן לא היינו נאמנים לעצמנו ולעבור למציאות שבה אנו שמים את עצמנו בראש סדרי העדיפיות בחיינו. הקפיצה שעשינו בגל הקוסם מבוטאת בכח פנימי רב, בטרנספורמציה אישית, בפתיחה להזדמנויות חדשות בחיינו ובתנועה קלילה עם לב פתוח ושמח על משחק החיים.

ובסיום גל הקוסם נשאל שוב: האם באמת ניתן לחולל ניסים בחיינו? חכמת גל הקוסם מלמדת שאנו יכולים לשנות את המידע הקיים במוחנו וכתוצאה מכך לפרוץ את הגבולות שהיו מוכרים לנו עד היום. עבור בני האדם נס נחשב למשהו לא טבעי, אך הטבע הוא בסה"כ הטבעה של מידע בתוך המח שלנו. במידה ונשנה את סוג ההטבעה, את סוג הידע שממלא את מוחנו, נוכל ללכת אל מעבר למגבלות הטבע כפי שתפסנו אותו עד היום ולחולל ניסים וקסמים למען עצמנו ולמען האנושות כולה. אמן ואמן!

מאחלת לכולנו גל קוסם של ניסים ונפלאות.
באהבה, טליה.

אשמח מאד לכל שיתוף, תגובה או שאלה: 052-2203337 begin_of_the_skype_highlighting              052-2203337      end_of_the_skype_highlighting | אימייל | אתר

תגיות
הראה עוד

2 thoughts on “הגל הנוכחי לפי המאיה: גל הקוסם”

כתיבת תגובה

Close