איך לאפשר לילדים התפתחות מינית בריאה? – הרצאה ושיח עם דורית בר

מתי הארוע

תאריך: 28/12/18
שעה: 9:30 - 12:30

פרטי הארוע


הורים מתייעצים איתי ושואלים איך לגדל ילדים בריאים מינית.

הם רוצים שהילדים יכירו את עצמם, את גופם, את תחושותיהם. שיידעו לשמור על עצמם, לומר “לא” ולומר “כן”. לנוע בטבעיות בשדה מערכות היחסים.

אני מרגישה שהאהבה שלנו לילדים היא מפתח להתפתחות המינית והאינטימית שלנו – ההורים, כי הילדים לומדים מכל מה שהוא לא מילולי, יותר מאשר מהמילים שנאמר להם או מהספרים שנקנה להם.

הילדים והילדות לומדים מתנועות הגוף שלנו, מעומק הנשימה שלנו, מהאופן שבו אנחנו מגיבים לשאלות על מיניות ועל יחסים. ילדים לומדים – אותנו – ומהווים לנו מראה ושיקוף לכל מה שמבקש לעלות למודעות ולהילמד.

ביום שישי 28.12 אנחה הרצאה ושיח להורים ולאנשי מקצוע ‘איך לגדל ילדים בריאים מינית’.

ההרצאה תכלול כיווני חשיבה ופעולה שמתאימים להורים לילדים בגילאים מגוונים ולאנשי מקצוע סקרנים. ההרצאה משלבת שיח עם המשתתפים והמשתתפות ואפשרות לשאול שאלות.

מתי ואיפה ההרצאה?
יום שישי 28 בדצמבר 09:30 – 12:30 בפרדס חנה

בסטודיו אליה רחוב שבזי 27

נרגשת ושמחה ומזמינה להצטרף!

כמה עולה כרטיס?
בהרשמה מראש: ליחיד 80 ש”ח | לזוג 120 ש”ח

בהרשמה במקום: ליחיד 100 ש”ח | לזוג 150 ש”ח

על המנחה: דורית בר
דורית בר – יועצת מינית וזוגית, חוקרת מיניות ואינטימיות, מפתחת השיטה לפסיכותרפיה מינית הוליסיטית. מטפלת מינית וזוגית, מלווה נשים וגברים, יחידים וזוגות בתהליכי ריפוי והתפתחות המאפשרים מימוש וביטוי של תשוקה, אירוטיקה ותקשורת אוהבת במערכות יחסים. האבולוציה המינית החדשה מבקשת ליצור חלופה לחינוך הפורנוגרפי ולשחרר את התודעה מהטאבו המיני לטובת שיח פתוח, ער ואמיתי על הקשר בין מיניות, אינטימיות ואהבה.


מחיר: 100

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://doritbar.com/doritbarisrael/

מיקום הארוע

Loading Map....

Close