'המלך והמלכה' סדנת העמקה לזוגות בזום

מתי הארוע

תאריך: 16/02/21 - 06/04/21
שעה: 20:30 - 22:00

פרטי הארוע


לחיות יחד זה אחד הדברים הקשים שנעשה בחיים, אבל אף אחד לא הכין אותנו לזה. להפך. מתייחסים לחיים יחד כאילו זה טבעי. אין שום דבר טבעי בלחלוק חיים שלמים עם אדם כל כך שונה מאיתנו, לקבל החלטות קטנות או גדולות כשכל אחד רוצה משהו אחר, להימשך מינית לאדם אחד חיים שלמים, או לשמור על לב פתוח ואוהב כשכל כך הרבה דברים מעצבנים אותנו.
האמת? יש אור באמצע המנהרה
היום אנחנו 23 שנה יחד החזקנו מעמד בתקופות קשות וכואבות, יצאנו בצד השני, וגילינו שהאהבה עדיין כאן, אפילו העמיקה, ושבדרך גדלנו וצמחנו. למדנו לריב, למדנו להשלים, למדנו לעשות אהבה, למדנו לפתוח את הלב שוב ושוב, ומעל לכל למדנו להפוך קש לזהב: ליצור מכל מה שקורה במרחב הזוגי קירבה ואהבה.
פעם חשבנו שאהבה היא נס, היום אנחנו מבינים שאהבה היא נס שצריך לעבוד קשה בשבילו. האמת? זה משתלם! זוגיות טובה היא אוצר. כשהיא ערה ושמחה החיים שלנו מחייכים, יש תחושה של ביטחון ושפע, ומד האושר עולה.
זוגיות טובה היא לא רק מזל או גורל, יש דרכים ליצור אותה. לחיות יחד זו אומנות, ואפשר ללמוד אותה. הזוגיות זקוקה לתשומת ליבנו ולעבודה, אחרת היא בקלות נרדמת על הספה בסלון, ומתנוונת.
הצטרפו אלינו לסדנת זום חדשה לזוגות. 8 מפגשים בליווי צמוד שלנו, בהם נבדוק איך למנף את כל האתגרים הזוגיים ולהרוויח מהם העמקת הקשר והאהבה, ונגלה איך השותף הזוגי הוא/היא הקואצ'ר שלנו לגרסה הכי טובה של עצמנו.
לחיות יחד זה אחד הדברים הנפלאים שנעשה בחיים 🍒
מתי? מתחילים ב16/2, למשך 8 מפגשים כל שבוע, ימי שלישי, 20:30
תשלום 880₪ לזוג

מחיר: 880

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://secure.cardcom.solutions/e/xfha?fbclid=IwAR3ePlQX0Bo1JsTzO6FkVNY5DR3i4akQ_smCsZH2uRBTYZiK87yPqQCDgDY

מיקום הארוע

Map Unavailable

Close