הרצאה – ד"ר שמעון אזולאי מיתוס האושר והולדת המשמעות – קתדרה מתנ"ס פרדס חנה כרכור

מתי הארוע

תאריך: 28/01/18
שעה: 21:00 - 22:30

פרטי הארוע


אדם מחפש משמעות
ד"ר אזולאי חוקר וכותב על השאלות הגדולות של החיים ושל האדם – אושר, משמעות, מוסר, מוות הומור ומיניות. בהרצאתו כמו באישיותו המיוחדת, לא מפחד אזולאי לפרק מושגים גדולים ולכפור בחיפוש של אנשים אחר האושר. לשיטתו השאלה החשובה יותר שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא מה המשמעות של דברים שאנו עושים ביום יום עבורנו. מה התפקיד שלנו כמנהלים, כעובדים לייצר עבור עצמנו ועבור אחרים מרחב משמעות בסביבה בה אנו חיים. בספרו המרכזי – "קץ האושר: פילוסופיה ומשמעות החיים" – מציע אזולאי תפיסת משמעות ייחודית שנועדה להחליף את אידיאל האושר החמקמק והכוזב והיא מבוססת על עבודת הדוקטורט שלו שעוסקת בשאלת משמעות החיים.…
ד"ר שמעון אזולאי
ד”ר אזולאי חוקר וכותב על השאלות הגדולות של החיים ושל האדם – אושר, משמעות, מוסר, מוות הומור ומיניות.

בהרצאתו כמו באישיותו המיוחדת, לא מפחד אזולאי לפרק מושגים גדולים ולכפור בחיפוש של אנשים אחר האושר. לשיטתו השאלה החשובה יותר שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא מה המשמעות של דברים שאנו עושים ביום יום עבורנו. מה התפקיד שלנו כמנהלים, כעובדים לייצר עבור עצמנו ועבור אחרים מרחב משמעות בסביבה בה אנו חיים.

בספרו המרכזי – “קץ האושר: פילוסופיה ומשמעות החיים” – מציע אזולאי תפיסת משמעות ייחודית שנועדה להחליף את אידיאל האושר החמקמק והכוזב והיא מבוססת על עבודת הדוקטורט שלו שעוסקת בשאלת משמעות החיים.

אזולאי פילוסוף ואיש חינוך, מרצה בחוג לפילוסופיה באוניברסיטה העברית. תפיסת המשמעות שפיתח אזולאי מהווה כלי רב עוצמה לחינוך, ניהול, הורות והבנת תהליכים חברתיים והיא משלבת בין הרעיונות הגדולים של הפילוסופיה, חיי היומיום ורעיונותיו המקוריים על האדם והחברה בזמננו.

אחרי ששומעים את ההרצאה של ד”ר אזולאי פתאום מגלים שבפילוסופיה אפשר למצוא גם גוונים פרקטיים שניתן לתרגם לכלים ממשיים של התנהלות בחיים האישיים של כל אחד מאתנו
רכישת כרטיסים: https://ticks.co.il/e/nGMvQ5lL6p1


מחיר: 60

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://ticks.co.il/e/nGMvQ5lL6p1

מיקום הארוע

מעלה מפה...

Close