מרחב אותנטיות רדיקלית בפרדס חנה

מתי הארוע

תאריך: 17/03/18
שעה: 19:30 - 23:00

פרטי הארוע


אתם מוזמנים למרחב חברתי יוצא דופן!
מפגש המיועד לאנשים שמוכנים לבדוק באמת את האמונות, השיפוטיות ואת המבוכה שיש בהם.
תקשורת אותנטית רדיקלית היא דרך חדשה לחוות את תפיסת העולם האישית מול האנשים שאנחנו פוגשים בחיים, לגלות את השיפוטיות שלנו מולם ולתת לזה ביטוי תקשורתי מאפשר.
————————-
למה רדיקלי? על פי המילון, רדיקליות היא "תפיסת עולם המאמינה בשינוי מערכתי ושיטתי של דפוסי חשיבה"

כל אחד מאיתנו חיי את חייו מתוך נקודת מבטו בלבד, אך תפיסת העולם שלנו מורכבת מאמונות ותפיסות עולם שהסביבה לימדה אותנו. חלק מהאמונות האלה נכונות לנו וחלק לא.
האמונות האלה באות לידי ביטוי כשאנחנו פוגשים אנשים. הם יוצרות לנו מחשבות שיפוטיות – חיוביות ושליליות, הם גורמות לנו להעריץ, לזלזל, להמשך או להידחות מאנשים. וכמעט כל הזמן – המחשבות האלה נמצאות אצלנו בראש ומנהלות אותנו ללא מודעות שלנו אליהם.

המחשבות האלה מגבילות אותנו בחיים וגורמות לנו להתנהג בצורה שלא תמיד תואמת את האמת הפנימית שלנו מה שגורם לקונפליקטים ולתסכול.
כולנו שיפוטיים, אך רובנו שופטים את השיפוטיות או מאמינים לה בגלל הפחד שהיא מגנה עליו. אך זה לא חייב להיות ככה, יש דרך לשחרר את זה. והדרך הזאת היא אותנטיות.

מה זה אומר?
במפגש אנחנו נכיר אנשים חדשים, כאלה שלא ראינו מעולם. ועל האנשים האלה תמיד יהיה לנו רושם ראשוני. אך לכל אדם תהיה לנו מחשבה אחרת, כי כל אדם הוא מראה על מי שאנחנו.
לדוגמה, אם אנחנו רואים אדם שנראה לנו עשיר, אנו נשליך עליו את האמונות שיש לנו לגבי אנשים עשירים – אולי נקנא, אולי נזלזל, אולי נספר סיפור אחר לגמרי, אך כל מה שנרגיש כלפי אותו אדם – קשור ליחס שלנו לאנרגיה הזאת.
ובמפגש הזה, תהיה לכם הזדמנות לחקור את זה באמת.

——-מה יהיה במפגש?———
המפגש הוא מרחב חקירה. אנחנו בעצמנו לא יודעים מה יהיה. כל מפגש קורה משהו אחר. התפקיד שלנו הוא לאפשר מרחב בטוח לחקירה עצמית וקבוצתית.
במפגש נפגוש אנשים ונדבר באותנטיות, על מה אנחנו חושבים עליהם – באמת. ומתוך זה ננהל שיחה אותנטית על התחושות והרגשות שיש לנו לגבי החשיפה שלנו מולם. נפגוש את המבוכה, את החששות, את המקומות שבהם אנחנו לא אוהבים את עצמנו ושאנחנו כן אוהבים את עצמנו – ונדבר עליהם. נכיר אותם. נגלה שהם בסך הכל מחשבות שסגורות לנו בתת מודע יותר מידי זמן ושהגיע הזמן להוציא אותם החוצה ולבדוק אם הם באמת רלוונטיות לנו.

נשמע מסקרן? זה הולך להיות ניסוי שיכול לשנות לכם את החיים ולשחרר מכם הרבה דפוסים ישנים.

———————–
כתובת המפגש: שמשון 26 פרדס חנה.
———————–

אריאל גלילי – מנחה קבוצות ומלווה אנשים בתהליכי התפתחות, מטפל בריברסינג ושיטות נוספות. יו"ר עמותת 'דרך גבר' ויזם של 'גרופר – לצמיחה משותפת'
מוזמנים לקרוא מאמרים באתר www.galeli.center

השתתפות – 60-100 שח, על פי יכולתכם.
מוגבל ל – 15 משתתפים.
——————-
לפרטים ואישור השתתפות – אריאל 052-8242773


מחיר: 60-100

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://www.facebook.com/events/171394966825513/

מיקום הארוע

מעלה מפה...

Close