סדנת אמהות ובנות בתנועה ומגע

מתי הארוע

תאריך: 14/12/13
שעה: 10:30 - 12:00

פרטי הארוע


אימהות ובנות מעשירות את הקשר ביניהן באמצעות תנועה ומגע

"אף פעם לא שמעתי את אמא שלי כל כך מאושרת ושמחה", מספרת אחת הבנות הצעירות בסדנת "ריו אביירטו" משותפת לאימהות ובנות בגילאי 7 – 12 שמתקיימת אחת לחודש ב"קנגורו בתנועה" בפרדס-חנה. הסדנה מאפשרת לאמהות ובנות לפנות זמן לקשר המיוחד שלהן, שבו הן מתחברות לא דרך מילים אלא דרך שמחת התנועה וקסם המגע.

דרך תנועה ספונטנית ומונחית והרבה התנסויות חוויתיות זו עם זו, הכוללות טיפולי מגע והרפיה, הן נפתחות זו אל זו ומתקרבות, ואף לומדות אחת על השנייה דברים חדשים. בנוסף, עם הזמן הן מאפשרות לעצמן ביטוי חופשי יותר בתנועה ובקול, ובכך האמהות מעבירות לבנות מסר חשוב -וחזק יותר ממילים – לגבי בטחון עצמי וחוסר שיפוטיות, בגיל שבו המסר הזה חשוב במיוחד. ומעבר להכל – זה פשוט כיף.

אחת הבנות שהשתתפה בסדנה מספרת :

"זו הייתה חוויה כל כך משחררת ונעימה. אף פעם אני לא מוצאת זמן להיות ככה עם אמא…בסדנה הרגשתי בעוצמה אדירה של רגשות נעימים…אני אף פעם לא שמעתי את אמא שלי כל כך מאושרת ושמחה, וזה עשה לי הרגשה מושלמת בלב לדעת שאמא נהנתה והשתחררה כמוני. הרגשתי שאמא ואני התחברנו עוד קצת יותר ממה שהיינו קודם…"

ומדברי האמהות:

"מחפשת כבר הרבה זמן מקום להתחבר עם הבת שאין בו מילים וחוקים. זה היה חיבור רגשי והנאה ללא הרף. תודה רבה!"

"הייתה חוויה מרעננת מאד, משחררת. בד"כ אני לא מתחברת לזה אך מהר מאד מצאתי את עצמי מרגישה משוחררת ונהנית כ"כ לעשות את זה עם הבת שלי"

"זמן איכות שקט ומרגש עם הילדה, מצב שבחיי היומיום לא קורה"

אמהות ובנות יקרות,

אני שמחה להזמין אתכן לסדנה הקרובה, ההרשמה מראש בקנגורו בתנועה – 04-6231632. העלות – 45 ש"ח לכל משתתפת.

שאלות ופרטים נוספים – עידית 050-4457861


מחיר: 45 ש"ח למשתתפת

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://www.facebook.com/rioabiertoidit?ref=br_rs

מיקום הארוע

Loading Map....

כתיבת תגובה

Close