קורס מיינדפולנס MBSR להפחתת מתח, לחץ וחרדה בפרדס חנה

מתי הארוע

תאריך: 04/11/19
שעה: 19:00 - 21:30

פרטי הארוע


9 מפגשים בהם נטפח שקט פנימי, יציבות וחופש בחירה באמצעות מיינדפולנס, בהנחיית סהר רוקח

מטייס אוטומטי לחופש בחירה
בתרגול ולימוד מיינדפולנס אנחנו מטפחים מודעות ערנית, לומדים לפגוש את החיים כאן ועכשיו ומתרגלים לעבור ממצב אוטומטי למודעות ולבחירה. אנחנו מתאמנים להיות יותר קרובים וקרובות לעצמנו, להיות פחות שיפוטיים ולחיות עם יותר קבלה ופתיחות. התרגול תומך ביכולת להתהלך בעולם עם יותר נינוחות רעננה ומלאי משאבים פנימי גדול יותר במפגש עם מתח, לחץ וחרדה.

קורס MBSR הוא הקורס המלא והמקיף בן 25 שעות של לימוד ותרגול מיינדפולנס. זהו פרוטוקול ייחודי אשר הוכח מחקרית, מבוסס על תרגול מדיטציה, כלים מהפסיכולוגיה הקוגניטיבית ומדעי המוח. הקורס כולל 8 מפגשים שבועיים בני 2.5 שעות ועוד מפגש העמקה בן 5 שעות לקראת סיום הקורס.

טיפוח חופש פנימי המשמח הוא שבכל יום אנחנו יכולים ויכולות לבחור להתאמן ולתרגל נוכחות, יכולים לבחור אם להתנתק או להתחבר, אם לטפח את החופש הפנימי או הרגלים ישנים שכבר תוקפם חלף, כשאנחנו מתאמנות ומתאמנים במדיטציה הבחירה נמצאת בהישג ידינו.

מאות מחקרים חקרו והראו שינויים מיטיבים שמתרחשים בתקופה של ואחרי תרגול ואימון מיינדפולנס. ידוע שתרגול מגן עלינו מהשחיקה, העומס והמתח של השגרה היומיומית ועוזר למלא את מלאי המצברים שלנו.

ולא לשכוח את איכויות הלב
בתרגול מיינדפולנס מתפתח בתוכנו הבסיס לחמלה עצמית ולאחר/ת , היכולת להיות באמפתיה, בשמחה, בהכרת תודה, ברעננות ובנינוחות במפגש עם עצמנו ועם העולם.

מהמזרח למערב
מיינדפולנס הוא תרגול שמקורו בבודהיזם והוא בן 2600 שנה. הוא נדד למערב ב40 שנה האחרונות על יד פרופסור ג'ון קבט זין ומורים רבים נוספים שמלמדים היום ברחבי העולם.
בעשורים האחרונים נערכו מאות מחקרים מדעיים, ואימון ותרגול של מיינדפולנס הוכח כבעל תועלות רבות לשיפור הרווחה הנפשית והפיזית, החוסן הפנימי ופיתוח מיומנויות למפגש מיטיב עם עצמנו ועם החיים.
בתרגול מיינדפולנס אנחנו מפתחים מודעות, נוכחות, אי שיפוטיות ובהירות שתעזור לנו לבחור באופן המיטיב איך לענות לאתגרים פנימיים וחיצוניים.

איך מתחילים?
הקורס יהווה עבורך מסגרת תומכת ומעמיקה להתחיל לתרגל, יש לנו 9 מפגשים בהם נלמד צעד אחר צעד איך לעשות זאת ואיך להיעזר בתרגול כעוגן בחיי היומיום שלנו. הקורס מיועד לאנשים ללא ניסיון או רקע קודם, אך גם אנשים עם ניסיון קודם דיווחו שנתרמו ממנו.
במהלך המפגשים נלמד כלים פרקטיים להתמודדות עם קשיים כמו אי שקט, סטרס, כאב ונטפח באופן מכוון איכויות של יציבות פנימית, בהירות וחמלה, כבר במהלך הקורס.

זהו הקורס הרשמי והבינלאומי להפחתת סטרס בארץ ובעולם, והמחזור ה16 שיוצא לדרך בפרדס חנה!

לתאריכים, עלות וטופס הרשמה:
https://lp.vp4.me/8qc4


מחיר:

אתר אינטרנט / פייסבוק: https://lp.vp4.me/8qc4

מיקום הארוע

Loading Map....

Close