שיעורי תנועה וצ’י קונג עם זהר וילסון

מתי הארוע

תאריך: 15/12/20 - 30/03/21
שעה: 8:30 - 9:30

פרטי הארוע


שיעורי תנועה וצ’י קונג למתחילים, סקרנים, בעלי וחסרי ניסיון, כאלו המרגישים נפלא עם גופם וכאלו המרגישים מאותגרים אתו או החושבים שיש להם שתי ידיים שמאליות (מוזמנים לגלות שדווקא יש לכם יכולות שעד כה הסתתרו להן). כולנו מוזמנים.

אנחנו כאילו יודעים ללכת
אנחנו כאילו יודעים לעמוד
אנחנו כאילו יודעים לקחת משהו מהמדף
אנחנו כאילו יודעים ליפול

לא רק שלא לימדו אותנו הליכה, יציבה, כיצד לפעול במקרה של נפילה או איבוד שיווי משקל, והתנהלות תנועתית נכונה בתוך הבית, העבודה, וברחוב, אלא שאף שיבשו לנו אותה (לצערי בהצלחה יתרה).
אם אתה מאמין שאפשר לקלקל, תאמין שגם אפשר לתקן. אמר את זה חכם ממני. מוזמנות ומוזמנים לבוא לשיעור פרקטי להנעת הגוף ושימוש נכון עם הכלי המופלא שהתברכנו בו.
מוזמנות ומוזמנים, בין אם אתם חושבים שאתם מעוותים, ממוצעים, או מושלמים. זו מתנה נפלאה להכיר מחדש את הגוף.

צ’י קונג הוא החלק התנועתי של הרפואה הסינית. עבודת עומק של נשימות ומדיטציה בתנועה. תרגול אטי המפתח יכולות של הקשבה והתבוננות. התרגול מפתח את כלל מערכות הגוף: יציבה, שלד, מסת שריר, איברים פנימיים, עיכול, מערכות ההובלה וחילוף החומרים (דם, לימפה, מערכת העצבים), המרידיאנים (רשת מסועפת של ערוצי אנרגיה), וזרימת הצ’י – אנרגיית החיים

ימי שלישי מ-8:30 עד 9:30 בבוקר
אצלי על הדשא בחצר בפרדס חנה

ימי חמישי פעם בשבועיים מ-8:30 עד 9:30 בבוקר בזום
ימי חמישי פעם בשבועיים בערב בזום
למגיעים בפעם הראשונה לשיעור בפרדס חנה או לשיעור בזום, דברו איתי או שילחו לי ווטסאפ: 054-5248818
מחיר לשיעור 40 שח
אפשר לשלם במזומן או בביט/פפר/פייבוקס ל: 054-5248818
מתקיים גם שיעור חודשי בת”א: לפרטים המלאים
ומדי פעם שיעורים על שפת הים בחופים שונים ברחבי הארץ
זהו תרגול רך ועם זאת מעמיק. אין כל צורך בניסיון קודם כדי להשתתף בתרגול
אודות המנחה זהר צמח וילסון
מורה ויועץ בגישת התזונה האינטגרטיבית. מייסד המרכז ההוליסטי הראשון בניו יורק בו שולבו יחדיו תזונה, בריאות הגוף, תנועה, ורוחניות. מנחה ומרצה בתחום הבריאות והתזונה בארץ ובעולם. לימד והדריך במכון לתזונה אינטגרטיבית בארה”ב. יועץ בריאות הוליסטית מוסמך על ידי ה-American Association for Drugless Practitioners. חבר באגודת הכבוד הלאומית האמריקאית בפסיכולוגיה Psi Chi. בוגר תכנית ההכשרה בשיטת האקומי לפסיכותרפיה חווייתית. מדריך צ’י קונג מוסמך. חי ונושם את עולם התנועה מעל לשלושה עשורים (יוגה, לחימה, ריקוד, צ’י קונג). יועץ הבריאות והתזונה בסדרת הטלוויזיה “לסדר את הראש” בערוץ 2.מגיש מגזין הרדיו תחושת בטן על תזונה ומה שמעבר. העורך המדעי וכותב ההקדמה של הספר תזונה אינטגרטיבית. מוביל סדנאות צום מיצים.

מחיר:

אתר אינטרנט / פייסבוק:

מיקום הארוע

Map Unavailable

Close