השימושון

רוני סיני מטפלת ומלמדת באהבה רבה

"אני מכיר פלנטה אחת שגר בה איש אחד אדום פנים. הוא מעולם לא הריח פרח. מעולם לא התבונן בכוכב. מעולם לא אהב אף אחד. מעולם לא עשה משהו בחייו, מלבד לחבר מספרים. וכל היום הוא חזר ואמר בדיוק כמוך: 'אני עסוק בדברים חשובים!' זה גרם לו להתנפח מרוב גאווה, אבל הוא לא אדם – הוא פִּטריה!"
"הוא מה?"
"פטריה!"
(מתוך "הנסיך הקטן")

שמי רוני סיני ואני מדריכה ומטפלת בכירה בשיטת אהבה רבה.
את דרכי התחלתי בכלל כגננת, זאת היתה הגשמת חלום בעבורי וכך סיימתי תואר ראשון בחינוך ולאחריו תואר שני בחינוך וקינחתי בתואר שני בתקשורת המונים, שימשתי כעוזרת הוראה בבית ברל ואפילו הייתי בטוחה שאני בדרך לדוקטורט אולם הצד הרוחני של החיים קרא לי וכך מצאתי את עצמי לומדת רייקי ואחר כך טיפול במגע במכללת רידמן, ולימודי קבלה.
לבית אהבה רבה ולשיטה הגעתי דרך כתבה בעיתון … הסתקרנתי…..?! אמ… מודעות עצמית בשילוב רוחניות הרגיש לי נכון. וכך בשנת 2001 התחלתי את דרכי בבית "אהבה רבה". מאז אני ממשיכה ללמוד ולהתקדם בשיטה זו.

לאזור פרדס חנה והסביבה התוודעתי לפני כארבע שנים, האהבה הביאה אותי לישוב קציר. למדתי להכיר את ישובי הסביבה, להכיר את הקסם, הנינוחות והשלווה השרויה בסביבה זו. התאהבתי בשנית ..כן..הפעם במקום.

רוני סיני וצבעים

מהי אהבה רבה?
"אהבה רבה" היא מהות. 'אהבה רבה' היא שיטת טיפול הוליסטית – מודעתית ואנרגטית. היא מכילה בתוכה תדרים של צבעים, בעלי חיים, שפת גוף ועוד. תדרים אליהם עובר התלמיד בשיטת אהבה רבה חניכה במהלך הלימודים.
עד שפגשתי את שיטת 'אהבה רבה' שימשו אותי הצבעים כאמצעי להביע תחושות ורגשות בגן עם הילדים, אולם לפתע נפתחה בפני שפה לגמרי שונה. באמצעות התדר הכתום למדתי לזהות מחדש את הגבולות שלי, מתי הם נפרצים מתי אני מאפשרת להם להתפרץ ומדוע, באמצעות התדר הצהוב למדתי בחזרה לאהוב את כל האספקטים הקשורים לחיי, באמצעות התדר האדום למדתי מתי אני מתקשה לדבר את האמת שלי ובחום הפסקתי לשפוט … בעיקר את עצמי ואת העשייה שלי. בעזרת השחור התחלתי להקשיב לקול הפנימי שלי הקשבה אקטבית אמיתית, מה שהוביל אותי בוורוד למצא את הצד היצירתי שבתוכי, אותו המקום המבעיר אש בתוך חיי, מכאן הדרך אל הירוק הייתה קצרה שם הבנתי בעצם מושגים כמו רצון הנשמה ורצון פרסוני, התחלתי להגדיר לעצמי מחדש את רצון הנשמה שלי. כל אלו ועוד הובילו אותי בעצם אל ההגשמה העצמית אל המקום הנכון בעבורי בחיים אלו.

ומה קרה ל"טייס האוטמטי" זה שהניע אותי עד כה, זה שנשא אותי ממקום אחד למשנהו ?
ובכן הוא נעלם ונשכח מכאן ואילך לקחתי אחריות מוחלטת על חיי.

תהליך הלמידה
בקורס אנו נחשפים לאנרגיית שלושה עשר הצבעים.
בחלקו הראשון של השיעור אנו למדים מהי המהות האנרגטית של הצבע ומה המשמעות.
בחלקו השני של השיעור אנו עוברים חניכה לצבע, שם באמצעות התבוננות כל אחד מהתלמידים מחשף לקושי הקיים בו אישית בנוגע לצבע הנלמד. במהלך ההתבוננות נחנכים התלמידים לאנרגיית הצבעים מה שמאפשר להם כבר מן השיעור הראשון להתחיל בעשייה ממשית הן על עצמם והן על בני משפחתם.
ארגז הכלים אליו נחשפים תלמידי אהבה רבה כוללים בתוכם את 13 הצבעים, חמשת היסודות, ואברי הגוף, אשר כל אחד בדרכו היחודית מספר לנו משהו על עצמנו.
יתרה מזאת במהלך הקורס נחנכים התלמידים גם ליסודות גם אלו הם תדרים אנרגטיים ….. אחרים.
עליהם נרחיב את הדיבור במהלך הקורס.

ניתן לבחור האם להיעזר ב'שיטת אהבה רבה' במסגרת קורסים ו/או במסגרת טיפולית:

אופן הטיפול ב'שיטת אהבה רבה':
הטיפול באמצעות "אהבה רבה" מתבסס על שני מישורים מקבילים.
האחד מפלס את דרכו אל ה"לא מודע" של האדם, ה"לא מודע" הוא אותו חלק שאליו נאגרים כל אותם "טראומות", "זיכרונות רעים" וכו', איתם קשה לנו להתמודד ולכן אנחנו "מעדיפים לשכוח". ברם, הם משפיעים על תגובותינו ועל הבחירות שלנו ואפילו על האופן בו אנחנו בוחרים בני זוג לדוגמא. הטיפול מעצים את התהליכים המודעותיים, מקל עליהם, ומאיץ אותם.
המישור המקביל, הוא תדרי הריפוי האנרגטיים הנשלחים לאדם ומרפאים.
התדרים המרפאים מעוררים למעשה את אותם כוחות ריפוי טבעיים המצויים בכל גוף, מחלה נגרמת ע"י שיבוש במנגנון הגוף- "הגוף קלקל הגוף יתקן".
הטיפול ב'שיטת אהבה רבה' יכול להיעשות במקביל לרפואה הקונבנציונאלית, במקרה כזה יתמוך הטיפול בתהליכי הריפוי ויעצים אותם.

לסיום, מתי יבקש האדם לצמוח בתודעתו?
מעטים יעשו זאת מתוך סקרנות, אולי מתוך חויה זמנית של התרוממות הרוח והרצון לשחזר את התחושה ולנסות להבינה, ולעיתים מתוך הכמיהה וההתלהבות לחקור ולהבין את מהות קיומנו בעולם ואת פשר החיים והאפשרויות שהם מציעים, ואילו רבים אחרים יתחילו במסע כתוצאה מכאב, סבל רב או אכזבה שחוו כתוצאה ממצב תודעתם הנוכחי, ומתוך ההבנה הגולמית שחייב להיות מוצא, חייב להיות איפה שהוא אור בקצה המנהרה האפלה, שיתן לנו מפתח אל מציאות רחבה, גבוהה וטובה יותר. אנו מתחילים להבין אז שהשינוי המיוחל יבוא שלא משינוי בנסיבות החיצוניות של החיים אלא אולי בשינוי התודעה- אותה "תוכנת יסוד" המפעילה אותנו והקובעת בעבורנו תפיסות חיים יסודיות, גישות, התייחסויות, פרשנויות ואפשרויות, ומעצבת בעבורינו את חוויית חיינו.

אני מזמינה אותכם לקחת חלק בחוויה.

קורס יפתח ביום רביעי 9.1.2008 בסטודיו מקום קסום בפרדס חנה בשעה 20:00 והוא פתוח ל- 8 משתתפים.
לקביעת טיפול, רוני : 0523920606 להרשמה לקורס : הדס :
0528831824


" תהיה מי שתהיה ותעשה מה שתעשה, כשאתה באמת רוצה משהו, זה מפני שהמשאלה הזאת מקורה בנשמתו של היקום. זאת היא השליחות שלך על פני האדמה".

הראה עוד
Close