השימושון

הרשמה לשנת הלימודים החדשה בבית החינוך הדמוקרטי

בהתחלה זו היתה קבוצת הורים קטנה, שהגתה רעיון חדש: להקים בפרדס חנה בית חינוך דמוקרטי. מקום שיִראֶה את הילדים מנקודת המבט האישית של כל אחת ואחד מהם; מקום שיהווה קהילה של ילדים, חונכים, מורים והורים; שידגיש אצל כל אחד מהתלמידים את נקודות החוזק, ויאפשר בחירה בתוך מסגרת עם גבולות.
ראש המועצה חיים געש ומשרד החינוך הרימו את הכפפה; אישרו, תִקצבו ותמכו; ההורים תרמו מזמנם, מִרצם וכספם, ובית החינוך הפך למקום אמיתי, חי ופועם.
משפחות רבות שמחו על ההזדמנות להיות חלק מסביבה חינוכית וערכית אלטרנטיבית, ורשמו את ילדיהם לבית החינוך.
היום אנו גאים לומר כי כבר השנה, שנתו הראשונה של בית החינוך, יש בו כ-150 ילדים, מגיל גן עד כתה ו'. בשנה הבאה תיפתח חטיבת ביניים, עם כיתה ז'.

יום ביחד, קהילת בית החינוך הדמוקרטי

בית החינוך נמצא בשכונת יפה נוף, במבנה חדש הסמוך לאולם הספורט העירוני. זהו בית-ספר ממלכתי, הפועל על-פי הנחיות משרד החינוך. תכנית הלימודים של כל ילד מורכבת משיעורים בנושאי החובה – עברית, חשבון, ואנגלית – ומשיעורים מתוך מגוון תחומים הנבחרים על-ידי התלמידים. התפיסה המרכזית של בית החינוך היא כיבוד השונות בין בני-האדם, הכרה בקיומם של צרכים ייחודיים, סובלנות ומעורבות בקהילה.

בשבוע שעבר התחלנו את תהליך ההרשמה לשנת הלימודים הבאה.
ביום שישי הקרוב, 28.12 יתקיים בוקר פתוח נוסף עם סיור מודרך בבית החינוך ומפגש עם הצוות החינוכי. הסיורים יוצאים בשני סבבים- אחד בשעה 9:00 והשני בשעה 10:30. להרשמה: 04-6230444, 04-6231044.
ערב מידע נוסף ייערך ביום שלישי 15.1.08, החל מהשעה 20:30. להרשמה: 04-6230444, 04-6231044 | מייל

הראה עוד

1 thought on “הרשמה לשנת הלימודים החדשה בבית החינוך הדמוקרטי”

כתיבת תגובה

Close