השימושון

הסטודיו פתוח לקהל, הקפה עלינו – יפעת ובעז ברקת

 

בחצר הבית שלנו, תחת אורן בן שבעים שנה, עומד סטודיו, חלקו גלריה לתצוגת התכשיטים של יפעת (ואגף הייצור לתכשיטים) וחלקו – חדר האולפן הפרטי של בעז, המשמש לכתיבת מוזיקה, פס-קול וכחדר חזרות .
איך התחלנו?
הכרנו כילדים בני ארבע עשרה בטיולים של התנועה . אם תיקח ילד בן ארבע עשרה ותגיד לו שזו שיושבת לידו תהייה אשתו ואם ארבעת ילדיו – יעיף אותך קיבינימט !
חלפו עשר שנים…לא היינו בקשר…פתאום בגיל עשרים וארבע…נפגשנו שנית בכניסה להצגה בצוותא. יפעת לחשה לחברים שהיו איתה : הפעם הוא שלי !"
היא אז החלה את לימודיה בבצלאל הוא את לימודיו ברימון .
וכך התגלגלנו….
מאז אנחנו עובדים זה לצד זו,מגדלים את ילדנו( המתוקים) ומשתפים אחד את השני בתהליך היצירה וחווים את העשייה השוטפת ביחד.(טפו…טפו…טפו..)
סטודיו לתכשיטים – יפעת ברקת
יפעת מלחימההסטודיו בשבילי הוא כמו מערת אלדין – מלאה באוצרות, ערימות של חומרי גלם, אבנים מיוחדות, מתכות וחלקי תכשיטים.
בתום הלימודים בבצלאל .נבחרתי להשתתף מטעם מכון היצוא בתערוכת תכשיטים בברמינגהאם אנגליה, ומאז נכנסתי למסלול של הפקת שתי תערוכות בעונה כל קיץ וכל חורף, במקביל, בפאריז ובמדריד וכן מול סוכנים עצמאיים בארה”ב. מצאתי את עצמי עם בית מלאכה שלי , עובדי יצור ושעות רבות של עבודה, מעצבת ומייצרת קולקציות, ומספקת הזמנות ליצוא.
גיליתי שזה מוגזם לי מאוד, שיש גם חיים, וכדאי לחיות אותם. החלטתי לעצור!
המעבר לפרדס חנה איפשר פתיחת דרך חדשה המתאימה למידה שלי. היום אני יוצרת בסטודיו בקצב שלי. מעצבת תכשיטים ומשווקת לחנויות בארץ ובהולנד, במקביל עושה אומנות.
במשך השנים חוץ מתכשיטים גם עיצבתי גופי תאורה, הצגתי בתערוכות במוזיאון א"י, יצרתי ליין של כובעים מוטרפים ,נעליים עם תכשיטים, אביזרים ותכשיטים להפקות תיאטרון .
יש בי אהבה גדולה למה שאני עושה. אני מרגישה שמחה לפתוח את היום ולהיכנס לסטודיו ומודה על הזכות ליצור ולעסוק במה שאני אוהבת.
אני מזמינה לבקר אצלי בסטודיו שבו אני מציגה קולקציות תכשיטים – קו של כסף זהב ואבנים חצי יקרות וכן קו של תכשיטי אופנה בשילוב אבנים וקריסטלים.

כדאי לתאם בטלפון 050-2003457 או במייל | אתר סטודיו למוסיקה – בעז ברקת

בועז באולפן
"האהבה שלי היא לפרוט על המיתרים שבלב, דרך המוסיקה שאני יוצר , ולגעת עמוק בבטן"
הסטודיו הוא חדר חזרות פרטי ואינטימי, שבו אני גם כותב מוסיקה, משירי ילדים ועד אופרות רוק ומופעים כמו ארץ בושת (מרהיב!) .אוסף גדול של כלי נגינה מהעולם, כלי הקשה, נשיפה ופריטה מלווה אותי ביצירה.למדתי ברימון תוך דגש על קומפוזיציה בהמשך התמחיתי בניצוח מקהלות ועבודה קולית. אני מחלק את זמני בין עבודה כמלחין לבין הוראה. כתבתי מוסיקה להצגות בתיאטרון ”הבימה“, "תיאטרון חיפה","תיאטרון נוצר" ועוד, וכן לטלוויזיה, בין היתר לתכנית ”מסע עולמי“, הופ, לולי, סרטי אנימציה, ואתרי אינטרנט "הופ" , "רחוב סומסום". ניגנתי בהצגות ומופעים (בין השאר עם אהוד בנאי).המנה העיקרית המתבשלת בימים אלה – מופע שירים שלי, ”זמן לנשום”. שירים שמדברים עלי, עלינו ועל התמודדויות גלובאליות בניחוח אישי מאוד, בקיצור, ”מדָבֵּר בשירים”, כשמו של אחד משירי המופע. המוסיקה נעה בין עדינות לירית לעוצמה. יש בזה מיקס של רוק, ג’אז, בלוז ואקוסטי.
הנגנים מדהימים אחד אחד! כל אחד מביא בדיוק את הדבר הנכון עם הרבה כשרון. מנגנים בהרכב: מיקי אורן: גיטרה, אריק סיוון: בס, רונן אשטמקר: תופים. ואני – בעז ברקת: שירה, כתיבה ופסנתר.

ההופעה "זמן לנשום" תתקיים בשבת, 23.2.08, 21:00 במועדון "ראגה" בפרדס חנה. מומלץ להירשם, מספר המקומות מוגבל. מחיר כרטיס כניסה 40 ₪.

קטעים מחזרות תוכלו לשמוע כאן. להזמנת מקום ולקבלת מועדי ההופעות הבאים כתבו למייל.בעז, 050-2003458 | אתר

הראה עוד

14 thoughts on “הסטודיו פתוח לקהל, הקפה עלינו – יפעת ובעז ברקת”

  1. פינגבאק: השפע מבלבל

כתיבת תגובה

Close