השימושון

אוצר יד שניה

בדוסקה, אצילת הפשטות, מלכת הפוקסים והמציאות, צילצלה נרגשת בבוהוריים:
"……הייתי אצל סוזי והיא קיבלה ארגזים של אישה אחת אוסטרלית, דברים מדהימים! שמלות לבנות, אוסף ארנקים מוזהבים, נעליים קטנות, הכל משובח ובטעם מעולה. קניתי לי ארנק מוזהב ובאתי איתו הביתה. איך שפתחתי אותו – דפיקה בדלת. מישהי באה לשלם על תמונה. ראית מה זה? ארנק קסמים! רק פתחתי אותו ישר הוא התמלא! אז צילצלתי לספר לך כי את אוהבת סיפורים יפים….. "

בדרך מהגן עברנו אצל סוזי. ואכן – אוצר! בטח סוזי התעלפה כשהיא פתחה את הארגזים, שבתוכם היו מסודרים בגדים משובחים, מקופלים יפה עם סבונים ריחניים. מי היתה האישה הזאת? היא מעניינת. קרובת משפחה רחוקה של סם. אני מדמיינת אותה בשמש הישראלית, מדיפה ריח עדין ונקי, לובשת כותנה לבנה ונעלי פאייטים, נושאת ארנק קשקשים ממתכת מוזהבת, לראשה כובע רחב תיתורת, על אפה מרצדים נמשים. סוג של סיסי ספייסיק. היא נוכחת בכל החנות, אפילו הבושם שלה היה שם (מדדתי אותו, ברור) ואין לי מושג אפילו מה שמה, איך היא נראתה, אפשר להסיק שהיתה אישה קטנת מידות. בת תרבות. יודעת איכות. (מעניין מי זכה בספרים שלה).

קניתי מהעיזבון חלוק מגבת לבן עדין וקייצי בשביל מסיבות בריכה…(לא יודעת מתי תזדמן לי מסיבת בריכה אבל זה נשמע משהו כיפי) וצעיף לבן סרוג דקיק. התמונות שצילמתי יצאו חשוכות, באסה, אז תצטרכו לבוא לראות בעצמכם. ואם הכל נגמר בינתיים אז לא נורא – כל החנות מלאה בבגדי אביב קייץ מופלאים, שעושים חשק להתפשט ולהתלבש מאה פעם רק בשביל הפיין טיונינג.

…ובדרך הביתה מצאנו שטיח פרסי בצד הדרך בשביל הארמון של אצולת הפשטות. משנקרא לסגור את הסיפור טוב!

עדכון: באחד הארנקים סוזי מצאה תמונה שלה. אז אולי יהיה פוסט המשך………….

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close