השימושון

יום הולדת שנה לניוזלטר

היום הוצאתי את הניוזלטר ה- 26 של מושבה חופשית. בזאת סגרתי שנה של התמדה ומחוייבות טוטאלית לבייבי שלי, שהולך ומתפתח. בפעמים הראשונות הייתי נכנסת ללחץ אטומי ממועד השיגור, מארגנת בייביסיטר, מתאמת עם כרמל שיבוא מוקדם מהעבודה, היום אני יותר נינוחה.
מרשה לעצמי להירדם עם ינאי ולקום בחצות לשקט הזה של הבית. לעבור על כל הפוסטים שנכתבו בשבועיים האחרונים, לעדכן את כל הפעילויות שקורות בשבועיים הבאים, לבחור תמונה, לכתוב את הפתיח, לסדר את הכותרות, אחר כך לשלוח פעם אחת לעצמי כדי לבדוק שכל הלינקים עובדים. אחר כך לשלוח לרשימת תפוצה, שהולכת וגדלה מדי יום.

נכון לכרגע יש במושבה חופשית 918 סיפורים (כולל זה) ו- 2421 תגובות, שקשורים ל- 20 נושאים. מסנן הספאם סירב בנימוס ל- 2324 תגובות זבל (כלומר: פרסומות לויאגרה, פורנו ורולקס). זה לא כל כך הרבה כמו שזה נשמע, יש מקום לעוד 🙂 תודה לכל מי שמפרסם כאן, לכל מי שקורא, לכל מי שמגיב, מחבק, שולח מילים חמות באימייל. באמת מקום מצויין פרדס חנה כרכור והסביבה. בעיקר בגלל האנשים.

אז לכבוד יום הולדת שנה, החלטתי לפרסם חלק מהתגובות מחממות הלב שזורמות אלי לאימייל, רובן מאנשים שאני לא מכירה באופן אישי. תודה לכל מי שטרח וכתב את המילים האוהבות וגם לכל מי שחשב אותן בלב, ובעיקר תודה למי שנכנס למושבה חופשית על בסיס יומיומי כדי לקרוא ולהתעדכן, ומשאיר את חותמו השקוף בסטטיסטיקות של האתר. נכון להיום, מדובר בבין 550-900 גולשים שונים ביום. כן תרבו!

***
יעל
(יעל לאור היפה, שרה בשיקשוק. מהניוזלטר הראשון)

כבר שלחתי לך בעבר "כל הכבוד" אחד, אבל יש לך יום הולדת שנה, (טוב נו, לניוזלטרים) אז הנה עוד אחד. וזה לא בדיוק מובן מאליו כי הזמן שלי מאד עמוס בעבודה ילדים ואינסוף פעילויות אבל אני מוצאת את עצמי שוב מול מחשב בסוף היום, נכנסת לאתר ובודקת מה התחדש ומוצאת תוכן מאד מעניין ! כמובן שהעברתי את הבשורה לכל החברות שלי, הכוונה לאלה שעדין לא היו בעניין והתגובות מאד חיוביות.

תודה

ענת

***

היי

מגיעים בקרוב לפר"ח והאתר שלך מאוד משמח אותנו

אבירם

***

נשארתי מהורהרת עם הדיבור על סגירה למרות שהיה לי ברור שזה רציני כבר שכתבת. לא נתפס בעיני איך דבר כל כך נכון ומדוייקת מקסים ומשמח לא יתקיים כי הוא לא מספיק כלכלי. אם יש קשיים נוספים.. אבל אם זה הקושי חייבות להיות דרכים להתגבר עליו לעקוף ליצר עוד אפשריות הכנסה ממנו חייבים להיות פתרונות ואי אפשר לקחת מאיתנו וממך את הבמה הנעימה המעודדת שיצרת ברוב חוכמה וחן.

אהבה רבה

טל

***

אור
(אור שיאצו עם נעמי גולדברג. ניוזלטר 5)

רונית שלום,

בקרתי ב"מושבה חופשית" ורציתי להגיד לך, מנקודת מבט של..חוקר בלוגים שאת עושה דבר מאד מעניין ונחמד ויוצא דופן…

כל הכבוד.

עמי בן בסט

***

לפני שאני קורסת מעיפות למיטה ביחד עם דרידה ל5 דקות לפני איבוד ההכרה הסופי אני משוטטת לי בהנאה באתר
מגלה כל פעם מחדש כמה הוא מקסים.
לילה טוק
יעלה אורן-זלאיט

***

נמלים
(נמלים במטבח. ניוזלטר 6)

חביבתי את נהדרת
ושומרת על איזון בין רוח למוח
תודה
יישר כוח

דליה

*

רונית היקרה

חייבת להעביר לך מדי פעם חיזוקים חיוביים, כדי שהבלוג המקסים הזה שיצרת בשבילנו לא ייגמר לעולם.

חוה

*
ברוכים הבאים
(ורק אל תשאירו בוץ על השטיח! ניוזלטר 15)

מתי את מספיקה לנוח בין כל הניוזלטרים המקסימים אלה J …

ליאור (קינדרלנד)

*

התקשר אליי היום XXX מ"קול הפרדס" בעקבות הטור ב"מושבה". הוא החליט להכין עליי כתבה לעיתון בסופ"ש הקרוב. ממש מהשמיים נפל לי זה. בזכותך! תודה!

ורד לב
נטורופתית N.D

***

אהובה!!

רוצה שתדעי שמכל התיווך שעשית עם ה"דום" בפרדס חנה ואורה, הבאת לי את מתנת החיים הענקית ביותר….יום אחד שנשב בארבע עיניים אספר לך כי את היית זו שבזכותה הכל קרה…

ג'ודי קלע

***

שלום רונית –
האתר מקסים, אחד היפים שאני מכיר. מאד אוהב את הכתיבה שלך. האם ניסית לעניין חברות בניה, נכסים או תיווך בפירסום או תמיכה באתר? הם מפנים לאתר מתעניינים ברכישת נכסים בפרדס-חנה כרכור (בעיקר בפרוייקטים חדשים, כדי שיראו את רוח המושבה וכו').
בכל מקרה תודה רבה ובהצלחה.

***

תפוזון
(התפוזון, הנמרץ באדם. ניוזלטר 18)

רונית, התמכרתי לאתר והנה מתברר שהוא רק בן שנה. לא להאמין. כל-כך מהוקצע ובאותו זמן חסר-פוזה, מתוקתק, מרגש ואסתטי. ברכות.

בי

לירון

***

הכתיבה והגישה שלך כל כך מצאו חן בעיני פשוט ליטפו אותי בסופו של יום צפוף! תודה ואני אמליץ לכל מכרי על האתר ועלייך
אגב שמעת על IBC? אני חברה בקבוצת פרדס חנה אולי תבואי?
סתם ככה
לילה טוב

***

הי רונית!
את גדולה.
אמנם לא יצא לנו להפגש, אבל אני קוראת שוב ושוב עוד עוד דברים באתר ונהנית מכל רגע. תודה.
ומקווה להתראות בקרוב.
ליפז

***

שלום רונית

רציתי לספר לך שאני מוצאת עצמי יותר ויותר "קופצת" למושבה חופשית – בודקת מה חדש, מה השתנה. כה לחי. חזק ואמץ. המשיכי. הבלוג כיף, מענין, רלוונטי, מזמין ועוזר לחיים…

מיכל

***
מונדיאל
(קדחת המונדיאל. ניוזלטר 8 )

שלום,
ראשית, האתר מאוד מרשים ומגדיל את החשק שלנו לעבור לאיזור. אנחנו זוג עם שני ילדים בני 5 וחצי ושנתיים וחצי ששוקלים לעבור לאיזורכם, אבל קצת קשה לנו לדעת מאיפה מתחילים. ראשית אנחנו מחפשים מידע על חינוך אלטרנטיבי (בעיקר בית ספר פתוח) , ושנית מבקשים מידע על איפה כדי לחפש בית (בהתחלה בשכירות).
אם יש לך מידע שעשוי לעזור נשמח לשמוע,
תודה
אורנית, אורי וגם גיתי ויהלי

*

את מדהימה, אין עליך, יישר כוחך ! איזה כיף לקרוא את הכתיבה הפרטית שלך ולראות את התמונות המהממות. כמה זמן לא ביקרתי שאתר. כל סיפור שאת מספרת גורם לי חשק להיות שם. לא פלא שאת מצליחה כל כך, הכתיבה שלך מהממת. איזה כיף לי שאני חברה שלך.
שבת שלום
יעל

*

רק שיהיה לך ברור שאני נהנה לקרוא את העיתון שלך, בכל פעם מחדש. הכתיבה שלך ממש מצחיקה ומחממת את הלב ואת ימי הורף שנחתו עלינו ככה בלי הודעה מוקדמת. תמשיכי בטריפ זה כי הוא עושה טב ומעורר השראה.
יישר כח.

ערן בן זאב

***
אש אש
(מדורת ל"ג בעומר. ניוזלטר 3)

הי רונית,
כבר כתבתי לך בעבר, אבל הפעם יש לי משהו חשוב להגיד. כל פעם שאני נקלע ל"מושבה החופשית" שלך אני מלא התפעלות וגם פליאה על עצמי איך זה שאיני מגיע להתעדכן באופן יותר תדיר. היום, סוף סוף הבריק לי שכדאי לי להפוך את האתר לדף הבית שלי. בעבר, דף הבית שלי היה "הארץ" אבל לאחר מכן הגעתי למסקנה שאני יכל להגיע לאתר גם רק כאשר אני רוצה לקרוא עיתון ואז הפכתי את דף הבית שלי לריק בשביל לחסוך זמן. מדוע האתר שלך שונה ומדוע החלטתי אותו דווקא כן להפוך לאתר הבית? מכיוון שהוא עוסק בחדשות לוקאליות שרלוונטיות אולי רק להיום בערב וצריך מנגנון אוטומטי להתעדכנות. מדוע אני מספר לך כל זאת? בכדי שתוסיפי כפתור "הפוך לאתר הבית" במקום בולט. את מוזמנת להצמיד לינק לכתב זה (הכולל כמובן, גם הערה זו) כהנמקה לאותו כפתור.

באמת כל טוב,
אורי

***

תודה, תודה ושוב תודה על שאת הופכת אותי, בהינף "אנטר", לחלק מהקהילה… מקסים! נעמה

***

האתר פשוט מקסים.
בשנים האחרונות אני חיה פה ומרגישה שקורים המון דברים נסתרים מן העין. גם מי שלא ממש שייך לקהילת הניו-אייג' – ובעוונותיו אף עובד בתל-אביב – רוצה להתחבר, והאתר שלך הוא פשוט חבל טבור משובב לב.
שנה טובה, עינת

***

תענוג כל פעם מחדש להציץ ברשימה, ושוב ושוב להבין איזה רעיון גדול זה, כמה הצורך קיים, כמה זה שימושי, ובעיקר איך הביצוע שלך מוצלח. תוכנית, עיצובית, עסקית – בכל מובן. לא המצאת את הגלגל, ניוזלטרים של אירועים היו מקדמת דנא, אבל הלוקליות המחבקת של זה שלך, והכתיבה החמה אך המתומצתת, והסינרגיה עם הבלוג – לנו כבר יהיה מה לעשות בחגים.

שתפרחי עוד הרבה בשנה החדשה

ושיגיעו המרשרשים

יודה

***

שלום רונית!
היום הגעתי פעם ראשונה לאתר שלך. כל כך שמחתי לגלות יוזמה כזאת, כאן, ממש מתחת לאף. כשהגענו (גליה אישתי, אלה בתינו ואני) לכרכור מאזור ירושלים לפני כשנה חיפשתי בדיוק אתר כמו שלך אבל כל מה שמצאתי היה הפורום של פרדס חנה ב – ynet… האתר שלך הוא הזדמנות בשבילי לדעת מה קורה כאן בסביבה ולאיפה אפשר לקפוץ בערב ובסופי השבוע. תודה רבה!

***

רונית
כל הכבוד על האתר!
הוא ממש נעים ונוח, אהבתי אהבתי אהבתי. הלוואי ויותר ויותר אנשים ישתמשו בו ויהנו. אני מתכוונת להפיץ…
תודה רבה!
תבורכי
תמר

*

לרונית שלום,
אני מקווה שאני לא טועה כאשר אני משייך את האתר הזה אליך. בהתחלה לא הבנתי מה לי ולמושבה החופשית בפרדס חנה וכרכור, אבל האסימון נפל די מהר וקלטתי שרק את מסוגלת להפיק משהו אורגינלי כזה – בשם ובתוכן. אני מבין שזה מתרחב מבחינת הנושאים והתחומים ומעמיק מבחינת החדירה לרובדי אוכלוסיה גדלים והולכים. מכל מקום, אני מאחל לך שתמשיכי להצליח עם האתר הזה, כי את בהחלט ראויה לכך.

אילן אפרתי
רחובות

*

אהלן ברונית !
אחלה אתר, רעיון מעולה !
בתור חצי פ"ח אני מודה לך על היוזמה הברוכה.
שתהיה לך המון הצלחה והנאה !!

משה

***

איזה אתר מדהים מקסים ומעניין. אנחנו גאים בך. נספר גם לאחרים.
אוהבים

גילי ואילה

הראה עוד

17 thoughts on “יום הולדת שנה לניוזלטר”

  1. היי רוניתי
    גם אני כבר שנים לא גרה בסביבה ועדיין פותחת כל בוקר כמעט עם האתר.
    אני מרגישה בבית.המילים שלך[מחכה תמיד לקרוא אותך]נוגעות בי בבתוך-לפעמים נשלחות כמו ידיים ארוכות ורכות לשלות זכרונות ,ריחות ותמונות מפעם,
    ולפעמים אחרות מלטפות או מדגדגות את העור ומוציאות צחוקים ושמחה והתרגשויות.את תמיד נוגעת-ממסג'ת במילים.ענקית ונפלאה את!!
    המשיכי בכתיבה ובאתר-זה כיף גדול .מקווה שתהיה גם פרנסה ברוכה ממנו.
    באהבה,מיכל מגן רחביה.

  2. הגעתי לאתר בפוקס כשחיפשנו בית באזור פרדס-כרכור לפני יותר מחצי שנה
    בסוף הגענו לאזור אחר עם הבית
    עם האתר נשארתי עד היום בפייבוריטס והוא אתנחחתא לנשימה שפויה על המחשב
    תזכורת של שיוך וחיבור קהילתי אנושי
    גם אם אנחנו לא גרים פיזית באזור , התכנים והווייב הכללי מרגיש בשכונה שלי
    זה כיף לאללה
    תודה

  3. ניוזלטר,מזל טוב לך. אנחנו מכירים זו את זה זמן קצר אבל הצלחת להתחבב עלי כבר מהפגישה הראשונה. כזה טיפוס מעניין, אינפורמטיוי,שאינו חסר הומור ואהבת הבריות, אתה אכן זורח בשמי המושבה החופשית לא פעם אלא פעמיים בחודש. תחזקנה ידייך, המשך להרעיף עליינו מטובך, ושתזכה לשנה הבאה, עד מאה ועשרים שנה.may the force be with you,ronit my dear

  4. את ראויה למה שיצרת – יצור פלא מוכשר אמיץ וחרוץ שכמוך
    עכשיו השם ברונית ממש מתאים – האמת גם קודם אבל מה שהברונית הבטיחה היא קיימה
    קבלי את כיכר התפוז המוזהבת על שמך "כיכר הברונית"

כתיבת תגובה

Close