השימושון

תינוק ירוק

תינוק ירוק

לראשונה בישראל: חברת תינוק ירוק משיקה בגדי תינוקות מכותנה אורגנית

הבגדים האקולוגיים מיוצרים מ-100% כותנה שגודלה בסטנדרטים אורגנים לחלוטין, ללא שימוש בחומרי הדברה רעילים במהלך גידול הכותנה ובתהליך הייצור.

קציר, ישראל, 1 במאי 2007 — חברת תינוק ירוק השיקה לראשונה בישראל קו חדשני של בגדי תינוקות המיוצרים מ-100% כותנה אורגנית. כותנה אורגנית הינה רכה יותר למגע גוף, איכותית יותר מבחינת חוזק הבד, נקייה לחלוטין מרעלים ומסייעת במניעת גירויים לעור התינוק.

הבגדים האקולוגיים מיוצרים מכותנה שגודלה בסטנדרטים אורגנים לחלוטין, ללא שימוש בחומרי הדברה רעילים במהלך גידול הכותנה ובתהליך הייצור. הכותנה לא הולבנה או נצבעה תוך שימוש במתכות כבדות ולא נעשה שימוש בפורמלדהייד לגימור. הכפתורים המשולבים בבגדים אינם מכילים ניקל, מתכת כבדה המסווגת כחומר כימי מזיק בחוק החומרים המסוכנים.

"אני שמחה להיות החלוצה בתחום האופנה האורגנית בישראל ומאמינה שהקולקציה האורגנית החדשה של תינוק ירוק תתרום לחיזוק המגמה של מעבר צרכנים בארץ לשימוש בבגדים ידידותיים לסביבה," אומרת סופי אוחנה, המייסדת והמנהלת של חברת תינוק ירוק. "בחירה במוצרי הכותנה האורגנית של תינוק ירוק מקנה להורים את השקט בידיעה שתינוקם איננו נחשף למשקעים כימיים וכי החלטתם תורמת להשגת עולם נקי יותר ובריא יותר."

חברת תינוק ירוק משווקת בישראל קו אופנתי של בגדי תינוקות העשויים מכותנה אורגנית. הבגדים האקולוגיים מעוצבים ומיוצרים על ידי חברה הודית הפועלת בפארק אקולוגי ייחודי שבו פעילים אך ורק עסקים המחויבים לפעול על פי תקנים מחמירים של שמירה על איכות הסביבה.

חברת תינוק ירוק מתכננת להשיק בישראל בחודשים הקרובים צעצועים לתינוקות העשויים מכותנה אורגנית וכן קו מוצרי הגיינה לתינוקות העשויים מחומרים אורגניים.

החברה הוקמה על ידי סופי אוחנה, שעלתה לישראל מאנגליה בשנת 1997. סופי, שגדלה בחווה אורגנית בחבל נוטינגהם, דוגלת בשמירה על ערכים אקולוגיים. סופי מאמינה בצורך להגביר את המודעות לנזקים הנגרמים כתוצאה מתרבות הצריכה המודרנית והשימוש בחומרים כימיים מסוכנים בחיי היומיום שלנו.

לפרטים נוספים על בגדי התינוקות של חברת תינוק ירוק, או ליצירת קשר עם סופי אוחנה, יש לגלוש לאתר החברה לצלצל לסופי: 077-7644711 וגם 054-2290655 או לשלוח אימייל.

הראה עוד

כתיבת תגובה

Close