ילדים

הבית ההוליסטי של אנאמה

בארגז הכלים של אנאמה מילר יש תמהיל מעניין.
פרחי באך, נשימה מעגלית (ריברסינג), דמיון מודרך, ארומתרפיה, קוסמטיקה טבעית, רפלקסולוגיה, תזונה, רייקי, שיאצו, ועיסוי תינוקות ונשים בהריון. מסע ארוך של התמקצעות בתחומים שונים, שבסופו החליטה להתמקד בתמיכה וליווי תהליכי שינוי רגשיים ונפשיים אצל מבוגרים וילדים, ובשינוי תפיסה ודפוסי מחשבה.
היום, בגיל 35, רעיה ואמא לשני בנים, אנאמה גרה עם משפחתה בבית מקסים ברחוב תל צבי בפרדס חנה, שם גם נמצא הבית ההוליסטי של אנאמה – מרכז אינטימי לטיפולים, קורסים וסדנאות, שמארח מטפלים הוליסטיים מתחומים שונים ומשכיר חדרים לטיפולים.

אנאמה ואוהד

מתחת לכל הכלים הטיפוליים שוכן הסיפור האישי שלה. המעיין שממנו נובע האומץ לעזור לאנשים: "הייתי אחרי תואר במדעי הרוח, עבדתי במחלקת משאבי אנוש כאחראית על מיון וגיוס עובדים וכעוזרת למנכ"ל בחברת הייטק גדולה. רווקה בת 26 שגרה ברמת גן ועובדת מתשע בבוקר עד תשע בערב, מגיעה הביתה ונכנסת לדיכאון. ריק תהומי בפנים. ולא קלטתי מה, מה העניין . ואז – זה מדהים איך שהיקום מסדר את החיים – אבא שלי נפטר בפתאומיות מהתקף לב. שוק נוראי לכולנו שגרם לי להתפטר מהעבודה ולעבור לאמא שלי בחיפה לשלושה חודשים. בשבעה התחלתי לראות דברים, לחוות התגלויות רוחניות. אבא שלי היה מגיע ונותן לי מסרים ולא היה לי עם מי לדבר על זה. חשבתי שאני משתגעת. אז התחלתי לקרוא. בהתחלה את התקדשות של אליזבת הייך, ספר החיים והמתים הטיבטי, כל מה שסיפר על הישארות הנשמה. אבא שלי נתן לי כזאת מתנה במותו, פשוט שינה לי את החיים מהקצה לקצה. אחרי שלושה חודשים, אמא שלי (הגדולה!) אמרה לי: די, היית פה מספיק. צאי וסעי!
אז נסעתי. לבד.
התחלתי מנפאל. הכל היה פגישות על הדרך. איש בריטי מדהים שפגשתי לימד אותי רייקי. עד אז לא ידעתי כלום כלום כלום על אנרגיות. במקביל התחילו להיות לי התגלויות, כל מיני ישויות שהגיעו ופחדתי וסגרתי את הדלת. ואז אחרי נפאל נסעתי להודו. אני עם עצמי . כי רציתי לדעת מי אני, מה אני אוהבת, מה אני רוצה. זה מה שאני מלמדת היום, החיבור פנימה. כי הייתי כל כך לא מחוברת לעצמי ולייעוד שלי, ולאט לאט הדברים התגלו.

לפונה הגעתי במקרה. בכלל לא ידעתי מי זה אושו ומה זה פונה. עברתי בעיר עם שתי תיירות קנדיות והן רצו להיכנס ולראות. הן נסעו תוך שלושה ימים ואני נשארתי שנתיים. הקורס הראשון שנכנסתי אליו היה נשימה מעגלית. נשמתי וקיבלתי בום לראש. סדנה של שלושה ימים שבמהלכה לא הפסקתי לבכות, ופעם ראשונה להתאבל על אבא שלי. רציתי להתקדם בזה אז לקחתי עוד קורס, ועוד אחד, ואז פתאום נהייה סטאז' אז עשיתי אותו, וקיבלתי פידבקים מעולים וככה נהייתי מטפלת בנשימה מעגלית. התחלתי את הסטאז' שלי שם עם מפקח ואז לבד, וזה איפשר לי להישאר עוד זמן במקום.

אושו התחיל לי את הדרך. הוא גאון של שילוב בין מזרח ומערב ובאיך להביא את המערביים להתנתק מהדפוסים ולקבל את מה שלמזרח יש מלידה. היום אני לא מתחברת אליו כמורה, אבל משאירה את השם הסניאסי שלי אנאמה (או בגרסה המלאה פרם-אנאמה, שמשמעותו אהבה ללא שם. ללא תנאי) לא בגלל נאמנות לאושו אלא מפני שהשם הזה הוא סמל לשינוי שעברתי.

היום אני שוב בן אדם אחר, בגלל האימהות ששינתה אותי שוב. במיוחד הלידה השניה, שגרמה לי לרצות לקחת את כל הידע שצברתי ולפרוץ איתו החוצה, לעולם. בגלל שאני אמא אני רואה, מתוך החוויה שלי, איך פרחי באך עוזרים לילדים בהתמודדויות כמו אח חדש שמצטרף למשפחה, חלומות רעים, סיום הנקה, בעיות עיכול, ושאר ביטויים פיזיים שבאים מהצד הרגשי. אני מתאימה להם תמצית ולפעמים הם משתתפים בתהליך בבחירה אנרגטית. כשמבוגרים באים לטיפול, אז אנחנו מתחילים בשיחה ומשם ממשיכים אינטואיטיבית לשאר הכלים הטיפוליים.

פרטים נוספים על הסדנאות והמוצרים הקוסמטיים של אנאמה אפשר למצוא אצלה באתר ובטלפון 077-2001544 וגם 050-4790536

הראה עוד

13 thoughts on “הבית ההוליסטי של אנאמה”

  1. אז הכרנו את אנאמה ואת הבית ההוליסטי שלה וקראנו במגזין המושבות על 'בילויי שישי בבוקר למבוגרים' וחשבנו שאם אנחנו עושים סדנאות עיסוי בתל אביב למה לא לעשות אותן כאן, ליד הבית ולעניין דווקא את מי שגר כאן… כולם אומרים שיש כאן יותר מטפלים מאנשים שצריכים טיפול…אנחנו מאמינים שבטוח שש כאן אנשים שלא מתעסקים במגע, שזקוקים למגע ושרוצים ללמוד לגעת גם עם טכניקה ולא רק עם אינטואיציה…אנחנו מאמינים שיש כאן עוד אנשים שישמחו לעשות משהו קצת אחר ביום שישי בבוקר במקום לרוץ לסידורים או לבילויים במחוזות זרים… לכם, למתעניינים ולמעוניינים אנחנו פותחים סדנאות עיסוי לזוגות וליחידים, חווייתיות וייחודיות, שיתקיימו מידי יום שישי בבוקר בבית ההוליסטי של אנאמה. לפרטים נוספים אודותינו ואודות הסדנאות שלנו אתם מוזמנים להיכנס לאתר שלנו למדור סדנאות וקורסים.

כתיבת תגובה

Close