השימושון

דברים שקורים ביום שישי 24/8/07

שלום לכל הגננות/ים, מורות/ים, והעוסקים/ות במלאכות ועבודות יד
בפלסטיק פלוס עושים סדר (ראש השנה!) והוציאו שאריות מפל צבעוני שמתאימות למיני עבודות יצירה וקישוט !!! אתם מוזמנים לבוא לאסוף את החומרים בחצר החנות בשישבת הקרוב. פלסטיק פלוס, תאורה ועיצוב, פתוח כל יום 10:00-18:00 או בתיאום טלפוני. המלאכה 12, פרדס חנה. טל/פקס: 6378220 04 נייד: 852040 0544

מכירת חצר אצל יעלה זלאיט
שלום לכולם
אז הגענו לשלב מתקדם באריזת הבית ונשמח לראות אתכם היום בין 1500 ל1800. אנחנו מוציאים את כל הפריטים מהודו לאוורור לפני אריזה, אז מוכרים!!!- שטיחי קיר, צעיפים , "תורות", סרי, חצאיות- פטיקות ועוד קצת בגדים, וחפציצים במחירים סבירים. כמו כן דברים שיצאו מהבית : שיקשוקצ'יק או גראג' סיילצ'יקית – כלים, צעצועים, מיבש כביסה, תקליטים, ומציאות. הכל במחירים מצחיקים, דמי כיס לילדים לטיול בהודו.
רחוב המושב כרכור – סמטא קטנה צפונית לויצו כרכור, מול מס 39 (הסטודיו לאמנות של רואי)
להתראות
יעלה אורן-זלאיט
yaela oren-zalait
972-50-7822525 mobile
972-4-6230522

super sale אצל סוזי וסם
מפנים את כל קולקציית הקייץ! שמלות – 10 ש"ח, חולצות: 15 ש"ח (3 ב- 30), חצאיות: 50% , חצאיות מיני: 10 ש"ח, מכנסיים: 1 – 50 ש"ח, 2 – 80 ש"ח, 3 – 100 ש"ח. ועוד ועוד הפתעות……. עד שכל קולקציית הקיץ בחנות תיגמר ואפשר יהיה, סוף סוף, להתחיל את הסתיו (יאללה שיגיע!) המייסדים 29 כרכור. פתוח בימים ראשון עד חמישי בשעות 10:00-19:00 שישי 10:00-15:00. טלפון 04-6371081

מפגש מבוא לקראת קורסים חדשים בבית אלה
באוקטובר, אחרי החגים ייפתחו בבית אלה שבכרכור שני הקורסים הבאים בהנחיית חגית ספנסר. מטפלת, מנחה ודולה. הקורסים הם: "אשנב ל NLP ודמיון מודרך" ו"דמיון מודרך ו NLP למטפלים בהריון ולידה".
מפגשי מבוא לקראת קורסי הסתיו בבית אלה יתקיימו בתאריכים הבאים: יום שישי 24 באוגוסט 10:00 בבוקר. יום שני 27 באוגוסט 20:30 בערב.
יש להירשם לפגישות המבוא בטלפון – 052-8916931

סדנת עיסת נייר
לקראת שנת החוגים והסדנאות הבאה, סטודיו צבע חומר ורוח פתוח באוגוסט להכרות והתנסות לכל המעוניינים להצטרף, לחוש ולשחק בחומר הקסום: נייר. חוויה לכל נפש, מגיל 20 עד 100 וגם לבעלי הדעה שיש להם ידיים שמאליות….מוזמנים בחום! הסדנאות תתקיימנה בימי ו', בין השעות 10:00-12:30 בתאריכים הבאים: 3, 10, 17, 24 באוגוסט. השתתפות: 50 ש"ח. נא לתאם הגעה מראש עם איזבל (זיוה) עדן: 052-4560073

סדנת הכנת קרמים וקוסמטיקה טבעית
נמאס לשלם הון תועפות על קוסמטיקה? בואי ליצור את הקרם האישי שלך ולשים בו את מה שבריא לך. 3 שעות ריחניות, יצירתיות וכיפיות של קוסמטיקה טבעית בהכנה ביתית קלה ופשוטה. בתכנית: הכנת קרם גוף, קרם פנים, קרם ידיים ורגליים, פילינג לפנים, מסכה לפנים, פילינג גוף ועוד. עבודה עם חומרים כגון: ג'לים, חמאות, שעוות דבורים, אדמת חוואר ועוד. בסוף הסדנה מתנה!!! 3 מוצרי קוסמטיקה שמכינים ביחד. בהנחיית אנאמה מילר ארומתרפיסטית קלאסית בכירה. הסדנה תתקיים בבית ההוליסטי של אנאמה בין השעות 10:30-13:30. הפרטים המלאים – כאן.

ג'טרו טול בשוני
הלהקה תגיע להופעה בהרכב המלא במופע הכולל את מיטב הלהיטים מ-35 שנות פעילותה. ההרכב הנוכחי כולל את : איאן אנדרסון – חליל צד, שירה, מרטין בר – גיטרה, ג`ונתן נויס – בס, אנדרו גידינגס – קלידים, דון פרי – תופים, אן מארי קאלהון – כינור , ג`יימס דונקאן – תופים, ג`פרי המונד – בס, דייוויד פאלמר – קלידים, דייב פג – בס.
להקת אגרול תפתח. אגרול תופיע בהרכב אקוסטי מיוחד, הכולל את סולן הלהקה ליאור סקר, שגיא אחיאל, דן קרפמן וניקי. סט השירים בהופעה יכלול שירים מהאלבום החדש הקרב כמו גם מאלבום הבכורה Fairytale.
22:00 במוועדון המיילסטון במבצר שוני 04-6388760

הראה עוד

7 thoughts on “דברים שקורים ביום שישי 24/8/07”

  1. חבל שאמני הבית הפתוח בחרו שלא לפרסם כאן, זה בטוח גרע מקהלם. אני הייתי בשלושה מקומות והיה נחמד וגם הייתה קצת תנועה, לא המון. לעניין הפיצול, אני יודעת שהיו כמה וכמה אמנים שלא היו מבסוטים למעבר לדרך האמן וגם היו לא מבסוטים מהניהול (ואני לא נכנסת פה לפוליטיקה בין מושבתית, אילנה ויעלה, לא רלוונטי אם הביקורת מוצדקת או לא או מה היה, אני כן חושבת שצריכה להיות במה גם לדעה מנוגדת…) ואני גם חושבת שזכותם לחזור לפורמט שהיה מבחינתם פורמט מנצח במשך שנים, וגם לא פחות שלהם משל מישהו אחר, ועל כן גם להשתמש בשמו המקורי, שוב, שהוא גם שלהם. בכל מקרה אני מאחלת גם לאלה וגם לאלה הצלחה והמון פרנסה ושפע

  2. בהמשך למכירת החצר ביום שישי שהיתה מאוד ידידותית אך עקב ההתראה הקצרה הגיעו תלונות … ואנחנו משאירים את הענינים פתוחים אז נא לתאם טלפונית ולבוא מחר יום א , או ביום ד,ה,ו , נשארו מספיק דברים יפים מהודו. המיבש, הסקטים,אופני נשים ישנות במצב טוב,
    0507822525 אם אני לא עונה נא לשלוח סמס ואני אחזור

  3. מבחינתי "בית פתוח" שייך כבר לנדלניסטים וכנראה שגם הקהל כבר שבע… כל אחד זכותו להתפרנס ולהתפרסם אבל לקחת מותג שהיה שייך לכולנו ובהחלטת רוב יצאנו ממנו ל"דרך האמן" גם אם זה עוד לא היה שוס (להזכירכם , גם בית פתוח לא נולד ביום) זה סוג של מלחמה שאינה במקומה ופוגעת בכולם.
    רציתם יריד אמנויות לחג, תפדלו.
    תמציאו משהו חדש, רענן ולא מחזור והתרפקות על העבר וגם העתקתם את המפה (כולל הטעויות שלי! ) שחיה ואני עיצבנו בהרבה שעות עבודה!? סליחה?
    איך תמיד זה אותם אנשים מדביקים שילוט פיראטי ומכוערברחבי המושבה המכוון אליהם ורק אליהם? לא כולם רוצים שיבואו אליהם ? תראו היום את הככרות עם שילוט "שלי הכי גדול"
    מקווה שלפחות יקחו אחריות לנקות את זה מיד!

    כן ניסינו ב"דרך האמן" להדגיש את האבחנה הזו, אך לא קל לאנשים לקבל את זה (ולראיה בית פתוח..) לא קל לייצר משהו איכותי שגם יביא פרנסה ובכל זאת בשבילי זו הדרך, באמונה שגם הפרנסה תגיע.

  4. אני מציגה את מכתבי לאחת האמניות – אגב היחידה, שהזמינה אותי לבית פתוח, מעניין למה…אבל זה לא העניין:
    תודה על ההזמנה
    צר היה לי מעט לראותך ברשימת אמני בית פתוח , אני משתמשת בפניתך אלי כדי לענות לך ואולי תוכלי להעביר זאת גם למשתתפים האחרים ,
    השימוש בשם כאירוע האמנות של הישוב, מעמיד בסימן שאלה גדול את מהותו של המהלך ליציאה מ"בית פתוח" ל"דרך האמן"
    אני בטוחה שהסכמת להשתתף בתום לב ומבלי להבין את המשמעויות של זה, לצערי לא התקימה פגישת האמנים המתוכננת עד כה ולכן המקום הזה נותר פרוץ
    אין לי כל התנגדות, להיפך, אני בעד ואף נטלתי חלק במיזמים של אמנים למכירות ותצוגות , אך האחיזה והשימוש בשם "בית פתוח ", שם השיך
    לאירוע שיזם המתנס בעבר והמתנס בחר שלא לקיימו יותר, משבש את התהליכים שהביאו למהלך של "דרך האמן"
    זוהי דעתי האישית , לטעמי יש למצוא דרך להפריד ולהבדיל ביתר שאת את האבחנה בין אירועי "בית פתוח" ל"דרך האמן" ומשתתפיו.
    בכל מקרה
    אני מאחלת לך ולכל בני ביתך הצלחה בכל ושנה טובה

    אם האירוע הצליח או לא אני לא יודעת , יש דברים שנמדדים לאורך זמן ואין לי ספק שהאירוע הזה בשמו גם אם היתה הצלחה נקודתית בסוף השבוע , אינו משרת את כלל קהילת האמנים.
    אני חושבת שההתעלמות מהאתר וגם ממני ואילנה ואולי עוד אמנים פעילים , היא תעודת עניות למארגנים שבמקום ליצור דיאלוג פתוח הנוגע לנו כקהילה ביכרו לפעול בינם לבין עצמם ויצרו מעין נישה לא ברורה ואקלקטית שכל ענינה מתנות לחגים וגם מי שעוסק ברוח נכלל לעניות דעתי במסר הזה, חבל שלא הושקעה אנרגיה ביצירת אפיון מיוחד לאירוע ומיתוגו בנפרד. כמו שהושקעה אנרגיה בעיצוב המהודר והצבעונית המיוחדת של הקטלוג והשילוט.
    מה שיהיה בהמשך תלוי ברצון של הקהילה הזו להיות בעלת מאפינים של קהילה גם אם יש אירועים שונים לאורך השנה .
    דעתי האישית היא שיש ליצור אבחנה ברורה בין אמנות עם הקצוות הנוגעים בתחומים שונים לבין CRAFT , מלאכת יד, ייצור כזה או אחר של מוצרי נוי ,לכל יש מקום אבל צריך ליצר את מסגרות התצוגה המתאימות .

  5. כנראה שהם לא בחרו לפרסם במדיה הזו…
    האמת היא שרק במקרה נתקלתי בחוברת של הבית הפתוח. לא ראיתי פרסומים בשום מקום כמעט. כנראה רצו לחסוך עלויות…רק חבל שיצא שחסכו גם בלקוחות…
    אנחנו הגענו לאחד ה"בתים" ב 18:30 והם כבר קיפלו, אפילו שבחוברת כתוב עד 20:00. לא נראה לי שהייתה שם תנועה.

    בכלל כל עניין פיצול הארועים יוצר- אצלי לפחות- טעם רע לכל העניין הזה, שאמור להיות כייפי ופרנסה וגורם משיכה ותיירות והתערבבות. לא?

כתיבת תגובה

Close