השימושון

סוזי סופרייז

בפעם האחרונה שקפצתי לסוזי לראות מה חדש פגשתי שם את אורה ומיכל, מהמסיבות בעמיקם. אהלן אהלן, מה קורה, והופה סוזי קופצת אלינו בחיוך במהטבחון ומציגה את השתיים כיורשות שלה בעסק. סוזי היא במהותה פרוייקטורית: הוגה, מקימה, מבססת וממשיכה כמו פרפר הלאה. למרבית השמחה והמזל היא השאירה את המקום בידיים טובות, כמו שתוכלו לגלות מהמכתב של אורה:

החלפת כיסאות

(סוזי וסם קמו מכסא המייסדים, אורה ומיכל בפנים, מקפלות ותולות)

את סוזי כולם מכירים. סוזי מחנות הבגדים ליד שניה בכרכור, סוזי שהקימה ועיצבה את הפצ'ולי.

ורק אנחנו שהגענו לעמיקם לפני שנה מתל-אביב וגרות בשכנות אליה ואל סם (רק גדר מפרידה בין הבתים) לא הכרנו. שלום אחד או שניים לאורך השנה ודמויות רחוקות תולות ומורידות, תולות ומורידות כביסה.
עד שיום אחד, ממש ממש במיקרה, הזדמנו לחנות הבגדים בכרכור. בעצם בגלל קרובת מישפחה שרצתה לבקר שם.
סוזי שזיהתה אותנו מיד פתחה בשיחה לבבית ובמהלכה סיפרה לנו שהיא מתכננת לעזוב בקרוב לתקופה ארוכה להודו ועל כן היא מוכרת את החנות.
שתינו, מיכלי ואני אורה שבאות בכלל מתחומי עיסוק אחרים (מיכלי הנדסאית ביניין ואני צלמת) הסתכלנו זו על זו ואמרנו לסוזי :" תני לנו לחשוב על זה…"
היה משהו באווירה של החנות, העיצוב המדהים שבו חשבו על כל פרט ופרט, המוסיקה שהתנגנה, שגרם לנו להרגיש שהגענו לחנות אחרת…
התלבטנו לא מעט ובסופו של דבר החלטנו … שכן.

במהלך השבועות שעברו מרגע זה, לימדה אותנו סוזי את רזי המקצוע ימים ולילות, החל מבחירת הבגדים, טיב הבד ותפירתו וסיים בהוראות כביסה ותליה שהם תורה מסיני.
אחד הדברים ששימחו אותנו בעסק זה שהוא מהווה לא רק מקור פרנסה אלא גם מאפשר לנו להיות צינור מעבר של בגדים לצדקה, בין אם זה בגדים שמגיעים אלינו מלקוחות ואינם תואמים את סיגנון החנות, או בגדים שלא נימכרו במשך זמן מסויים …מצא חן בעניינו גם המקום הזה שמישהו נותן ומישהו לוקח, מישהו מתחיל ואחר מסיים. יש משהו מאוד חזק בסירקול הזה של בגדים שתמיד יהיה להם ביקוש ומישהו אחר ירצה אותם …ומבלי לשים לב זהו גם עסק שמאפשר לנו להיות חלק מתנועה הולכת ומתרחבת של אנשים בעד מיחזור ומיזעור הנזקים הסביבתיים כתוצאה מיצור בילתי פוסק של התרבות המערבית.

אנחנו חוגגות פתיחה מחודשת וגם את חג החנוכה:
בימים 6.12-יום חמישי
ועד 11.12-יום שלישי

משעה 10:00 –22:00
שישי מ9:00-15:00
שבת –סגור
10% הנחה על כל קניה מעל 100 ש'ח.

יהיה צ'יי טעים טעים

המייסדים 29 כרכור: 04-6373968 מיכלי: 052-6769759 אורה: 052-8770592

הראה עוד

15 thoughts on “סוזי סופרייז”

  1. הי לכל הנשמות המאירות,

    רציתי רק לומר שכל קנייה שלי במקום הקסום הזה היא חוייה מרנינת לב,
    ועד כה תמיד יצאתי עם שלל, שהיה פשוט לפי הזמנה, במיוחד בשבילי.

    מחזקת אתכן בחזון של " עסק שמאפשר לנו להיות חלק מתנועה הולכת ומתרחבת של אנשים בעד מיחזור ומיזעור הנזקים הסביבתיים כתוצאה מיצור בילתי פוסק של התרבות המערבית".

    שאפו והרבה הצלחה!!!

    איילת.

כתיבת תגובה

Close