השימושון

מקום קסום, אישה מקסימה

מקום קסום הוא אחד הסטודיואים היותר פעילים במושבה, ולא סתם. מדובר במקום נעים, מרווח ומפורקט, עם קיר זכוכית שפונה לחצר פרדס חנאית מסודרת אבל לא מפונפנת. תחושה של שקט שקורים בו דברים. מאחורי המקום עומדת שרית אונגר, גדיה נמרצת שעושה פרוייקטים עם טאץ' קהילתי.
חיבה וירטואלית שהתפתחה לשכנות נחפזת שהובילה לפגישה אצלה על הדשא, מתחממות בקרניים ממוקדות של שמש חורפית. מדברות מבפנים על החוויה של ניהול עסק ביתי ועל החוויה של שותפות בעסק רשתי.
גם שרית, כמוני, היא משווקת רשתית, או כמו שהיא מגדירה את זה: שיווק צוותי. שרית ב forever אני באג'ל ועדיין – המקום הערכי שממנו התעשייה הזאת עובדת הוא משותף: שילוב ידיים בדרך להגשמת מטרות כלכליות ואישיות. כל אחד מהמקום שלו, עם הכלים שלו והדרך שלו.
הנה הסיפור שלה:

השבוע חל יום הולדתי ה- 41 . השנה הזו של חיי הייתה מופלאה בעיני, שנה של צמיחה אישית, חידוש והתחדשות. בשנה זו נולד בני גל וכמו כל ילד שנולד ומביא עימו אנרגיה מסוימת גל הביא עימו תפיסה מחודשת לגבי המושג שפע בחיי ובחיי משפחתי והאנרגיה שבהגעתו פתחה בפני שוב את שאלת יעודי בעולם הזה.
בשנה זו התחדדה הבנתי לגבי "מקום קסום" ותפקידי בו.

שרית אונגר

קצת היסטוריה – את דרכי הרוחנית התחלתי בשנת 91' כאשר הרגשתי שהשתמשתי בכל הכלים שהגעתי איתם לעולם ורכשתי עד לאותו הרגע, ובכל זאת לא מצאתי מנוחה. ואז התחלתי לחפש כלים נוספים והבנות נוספות. אומרים שכשהתלמיד מוכן המורה מגיע. ואכן כך, בדרכי פגשתי את ימימה ז"ל, שלימדה אותי דרך אל עצמי במסע שהחל אז ולמעשה לא הסתיים.
לאחר 6 שנים של לימודי מודעות – "הכרה חשיבתית", ועבודה עצמית אינטנסיבית, המשכתי לאסוף כלים נוספים שאפשרו לי זוויות שונות של התבוננות פנימה.
כלים של תנועה – ריקוד, קול וצליל, דמיון מודרך, מדיטציות, רייקי , תקשור וכלים רבים ונוספים.
במקצועי עבדתי באותה תקופה בתחום ההי-טק מחשבים, כמתכנתת , מנתחת מערכות ואח"כ במכירות.
ביום בהיר אחד קמתי והכרזתי על –כך שאני מעוניינת ורוצה לעבוד עם אנשים ולא עם מחשבים.
ומאותו יום התחלתי לטפל במפגשים אחד על אחד, ולאחר מכן בקבוצות מודעות והתפתחות אישית.

בשנת 2000 רכשנו בית ישן בפרדס-חנה והתחלנו לשפצו. במהלך השיפוץ שעשינו במו ידינו, התחברתי לתחושת האנרגיות בבית, הצבע והשפעותיו. החלטתי ללמוד פנג שואי וללמד פנג שואי ואסטרולוגיה סינית. הפנג שואי כמו "סיכם" עבורי את מסלול חיי, כמו חיבר בתוכי את כל החלקים שבי הרוחני, הארצי הפרקטי, והחיבור לאסתטיקה ויופי.
הבזק ההארה בין החיבור השמימי לארצי , יצר התרגשות ענקית בתוכי.
אפשר לי לסדר את כל הידע שרכשתי עד לאותה נקודה ומשם להמשיך הלאה בדרך הביתה – אל ביתי הפנימי שלי.
את "מקום קסום" הקמנו אני ובן זוגי ביני מתוך ידיעה פנימית, יעוד, או אולי קריאה פנימית שהביאה אותנו לכאן לפרדס חנה ומתוך חזון לבנות במו ידינו מקום שיאפשר מרחב של התפתחות ועשייה וישמש כמקום מארח למטפלים, מורים, מנחי סדנאות והרצאות.

מקום קסום

מעגל הלידה של שי-לי ביתי הבכורה בת ה- 3.5 היה פתיחת הסטודיו ועם הזמן שעבר, בכל יום התחדדה בתוכנו ההבנה לתפקידנו כשומרי האנרגיה ויצירתו של המקום הקסום הזה.
ב"במקום קסום" מטפלים אנשים מוכשרים ונפלאים שכל אחד ואחד מעביר בדרכו שלו אם ע"י שיאצו, דיקור, תקשור, "אהבה רבה" , שיחה, הכוונה, יוגה, לימוד עסקי, ציור מנדלות, דיאטה פסיכולוגיה ועוד ועוד. "מקום קסום" נבנה משפע ומעביר שפע הלאה.

במשך הרבה שנים כמטפלת, מורת דרך רוחנית ופנג שואיסטית אני חוקרת בתוכי את משמעות המושג שפע. בחיי התנסיתי באפשרות של לזכות בכסף רב ועם זאת לא הרגשתי עדיין את תחושת השפע בתוכי. לא הרגשתי והבנתי את הזכות של "הזכייה". בתקופות קשות יותר יכולתי פתאום להבין את כוחי ויכולתי ליצור את מציאות חיי, מציאות שבה אני יכולה לבנות עולם שבו יש לי את כל מה שאני זקוקה לו.

לפני כמה חודשים נקרתה בדרכי הזדמנות, שפתחה בפני עולם חדש ושינוי תפיסה לגבי אותם מושגים שאני מנסה להבין כבר שנים.
הצטרפתי לשיווק רשתי או יותר מדויק להגיד שיווק צוותי team marketing של חברת פוראוור המשווקת מוצרי אלו ורה מוגני פטנט ומוצרי כוורת אורגאניים.
בתחילה לא ממש הבנתי למה נכנסתי ואיך כל זה מתחבר עם כל הדברים שעשיתי עד כה. אך די מהר הבנתי שזוהי הזדמנות שלי לחוות את עצמי, להעצים ולממש את כל יכולותיי על מנת לאפשר לי ולאחרים דרך להבנת וחווית מושג השפע בחייהם. דרך מוצרי בריאות מופלאים באמת של צמח אחד ומיוחד – האלו ורה, ודרך האפשרות להקים עסק עצמאי ומשגשג. אהבתי הגדולה להוראה ולהובלת הדרך מצאה לה ביטוי גדול מאוד בליווי אנשים אחרים לבריאות ולהצלחה.

ב"מקום קסום" מתקיימים אחת לשבועיים מפגשי הכרות וחשיפה למוצרי האלו ורה ונפלאותיהם, המפגשים הם ללא עלות ואתם מוזמנים לבוא ולשמוע.
המפגש הבא יתקיים ביום ג' ה- 22.1 בשעה 20:00 בערב למשך שעה וחצי.
כמו כן בהפנינג של ט"ו בשבט במושבה יהיה דוכן של מוצרי האלו ורה, חפשו אותי !

לסיכום אני קוראת לאנשים שמעוניינים להשתתף בחגיגת השפע הזו ולהעביר סדנאות וטיפולים במקום ליצור קשר בטלפון : 052-2998778.
השכירות בסטודיו "מקום קסום" היא לפי שעות, ניתן לשכור את חדר הטיפולים ל"בלוק של שעות" או לשעות בודדות.

עם המון אהבה,

שרית אונגר.

סטודיו 'מקום קסום', רח' עמל 38 פרדס חנה | 052-2998778 | אימייל | אתר

הראה עוד

5 thoughts on “מקום קסום, אישה מקסימה”

  1. לבוא למקום קסום מצפת, לנסוע את הדרך, לפגוש את החיוך של שרית, וללמד.
    בעצם, כשאני עובדת שם, ומעבירה עצות מהרוח לאנשים השואלים, אני בטוחה שגם התשובות שמגיעות מקבלות השראה מהמקום, והאווירה הטובה של המפגש.
    יש קסם באוויר, שמתחבר מהכל, האנשים, המקום, והחיוך הזה ששורה על הכל.
    אילנה בן דור

כתיבת תגובה

Close