השימושון

הגנן הנכון

השטח הגדול היה מלא בעשבים גבוהים וצהובים שהכניסו אותי לכוננות נחש, הדשא הקדמי היה מצופה בטפיל שהביא לו את החנקה, הלפופית היתה מוקפת בדשא עשבוני. נדרש לגינה פדיקור דחוף!! אמנם במהלך השנה האחרונה גיליתי בעצמי יכולות טכניות שלא טרחתי לפתח קודם, אבל פעולת החירמוש היא לא אחת מהן. יש גבול!
כמו שיודעת כל חד הורית/פרודה/גרושה (ויש פה בפרדס חנה המון) הצעד הזה, של מעבר מחיים לצד גבר-עם-פטיש לחיים של אאוטסורסינג של תחזוקת הבית הבסיסית – זה משהו שצריך להתרגל אליו. או לשלם עליו. אז החלטתי לעשות מעשה. פיזרתי את השמועה, פגשתי כמה גננים, קיבלתי כמה הצעות מחיר, ולא. אף אחד מהם לא היה זה. גנן אחד דרש תשלום נוסף על פינוי הגזם (אפילו שזה ממש מעבר לכביש) אחר נקט גישה קונבנציונלית והמליץ על ריסוס אגרסיבי שיגרום לחרציות של שנה הבאה להישאר באדמה, וככה עבר לו עוד יום ועוד יום והגינה הפכה לעוד חדר מבולגן בבית, שצריך לסדר.

שיגרתי תפילה לגנן הנכון. לא עברו עשרים שניות והטלפון צלצל. "ציפור קטנה לחשה לי שאת מחפשת גנן" אמר הקול הסימפטי והציג את עצמו בשם ערן. "זה נכון!" אישרתי, עדיין בשוק מהמהירות. "רוצה לבוא לראות?" הוא בא, ראה, נתן הצעת מחיר סבירה בהחלט והגיע לעבוד בדיוק בזמן שקבענו. התעוררתי בבוקר לצליליו הענוגים של החרמש המכני.

הוא חירמש את העשבים הגבוהים ואז עבר עליהם עם מכונת כיסוח כדי לטחון אותם דק לתוך האדמה,
הוא כיסח את הדשא וחיפה עם הגזם מסביב לעצים, וגם מעל הקומפוסט (!)
הוא קצץ בעדינות את הדשא מסביב ללפופית, כדי שהחרמש לא יפגע בה,
הוא ניקה את השביל עד שלא היה עליו אפילו עלה אחד,
הוא גילגל את הצינור (!)
הוא תיקן את התריס (אם כבר אז כבר)
ויישר את הגדר העקמומית,
ואפילו לימד אותי איך מחליפים צילינדר.

חוץ מזה, ערן זמין להקים איתכם גינות אורגניות כפרוייקט משפחתי עם הילדים, מתקין מערכות השקיה ממוחשבות, מתקן תריסים, מתקין זולות, מתקתק סככות ועושה הכל בתדר של עבודה עם מה שיש. מיקס מופלא של הנדיות ואינטגריטי. יאללה תפגיזו אותו בעבודה!

ערן: 052-2438281

הראה עוד

9 thoughts on “הגנן הנכון”

  1. אני מאחלת לערן מלא מלא עבודה אבל כל מי שערן ודומיו לא זמין לו,מסיבות כאלה ואחרות, יכולה להניח על הקוצים עשבים יבלית ,שטיח ישן או קרטונים או ניילון שחור גדול.שבוע שבועיים בלי שמש וכל העסק הזה שמתחת ניתן לגרוף בקלות. גם סביב לצמחים שהעשבים חונקים אותם אותו טיפול.זה גם טוב כתחליף לחיפוי צמחי אבל זה נורא מכוער.

כתיבת תגובה

Close