השימושון

נשים מצלמות – ללכת עם היופי עד הסוף

נשים מצלמות – ללכת עם היופי עד הסוף
בהנחיית: ליאור מן וחדוה שפרעם

נשים מצטלמות

לאור הצלחת המחזור הראשון של "נשים מצלמות", אנו נרגשות לבשר על פתיחתם של שני מחזורים נוספים – בפרדס חנה ובתל אביב, החל מדצמבר.
”נשים מצלמות” הינו קורס ייחודי אשר נבנה במטרה לאפשר לכל אחת מהמשתתפות תהליך עומק של הכרות עם עצמה – עם האופן בו היא מסתכלת על העולם וחווה אותו ועם האיכויות שלה כיוצרת וכאישה. דרך יציאה לצילום בשטח, תערוכות משותפות, לימוד תיאורטי ופרקטי ודיאלוגים בתוך מרחב אוהב ומפרה – אנו נפגשות מחדש, דרך עין העדשה, עם הנופים, האנשים, האהבות שבחיינו.

”לפעמים, בצילומים שלי, נגלתה בפני אמת שאפילו לא שמתי לב אליה קודם. כאילו שהאצבע שלי, על כפתור המצלמה, נותנת לי כיוון הסתכלות חדש – כזה שבאופן מודע טרם הצלחתי להבין. זוהי מין דלת שכזו בין רגשותיי, בין תת המודע שלי, לבין המודע. דרך לחקור מה אני חושבת, מה אני מרגישה במקומות שאני אפילו לא מודה בהם בפני עצמי“ (טל).

”הגעתי לקורס רועדת מהאפשרות להראות משהו שיצרתי, ובעזרתכן, משיעור לשיעור, נשמתי עמוק ויצאתי החוצה אל עבר אצילות פנימית ובגרות” (ליאת).

“מה זה נשים מצלמות? זה אנרגיה מכילה, זה מקום שאפשר לפגוש את עצמך איפה שאת ללכת בקצב שלך. זה לפגוש מחסום, אבל לא להיות שם לבד, לעבור אותו ביחד” (גלית).

למצגת ‘נשים מצלמות קיץ 2008′ – שילוב של תמונות מהקורס ועבודות של המשתתפות >>

* אין צורך בניסיון מוקדם, הקורס מתאים לכל אישה שאוהבת לצלם ורוצה לגדול.
* הקורס כולל 9 מפגשים של 4 שעות, כולל פגישת חונכות אישית להכרות עם המצלמה הספציפית שלך.
פרדס חנה, החל מה 19 בדצמבר, ימי שישי
פרדס חנה החל מה 25 בדצמבר, ימי חמישי

חדוה (מימין) וליאור

על המנחות:
חדוה שפרעם, מעצבת וארט דיירקטורית בתעשיית הטלוויזיה, לשעבר צלמת של סוכנות העיתונות AFP. בוגרת ביה”ס לאמנויות בצלאל, מנחת סדנאות בנושא מערכות יחסים ואינטימיות. בעבודתה נעזרת בחוויה החושית ככלי מרכזי ליצירת מפגש ישיר ובלתי אמצעי עם החיים ויופיים. שואפת לממש ולגלות רבדים הולכים ומעמיקים של אהבה בין בני אדם.

ליאור מן, צלמת ואמנית רב תחומית, בעלת תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה מטעם אוניברסיטת ת”א. מנחת מעגלי נשים, ומאמינה באיכויות הנשיות כמפתח לשינוי עולם ממשי. חוקרת את תחום היופי והאסתטיקה כדרך חיים של אצילות פנימית.
לאתר הצילום של ליאור >>

לפרטים נוספים והרשמה:
ליאור 050.5268829
חדוה 054.4397054

https://www.medreviews.co.il/provider/dr-hollander-liora

הראה עוד

1 thought on “נשים מצלמות – ללכת עם היופי עד הסוף”

כתיבת תגובה

Close