השימושון

פיקשוק בשישי הקרוב בוואדי

בשם ההנהלה והצוות (?!) אנחנו מזכירים כאן את התקיימותו של פיקניק משפחות במקום שיקשוק, בשישי הקרוב בוואדי.
תבואו, תביאו ילדים ומחצלות, או תה ועוגיות, שרפרפים לנאום עליהם נאומים או כלי נגינה, ובעצם מה שמתחשק.
אנחנו שם – כדי להיפגש ולהיות ולהיזכר שנעים לנו לעשות את זה בכל שישי הראשון בחודש, גם בלי דוכנים ובאסטות ופוליטיקה.
אנחנו שם בשביל הרוח בעצים ובשביל הפרצופים האהובים ובשביל הסבבה.
בואו.

הראה עוד

32 thoughts on “פיקשוק בשישי הקרוב בוואדי”

  1. נראה לי שהשיקשוק עדיין לא בשל לשמו החדש אבל לא נורא.
    בהתמדה נחישות סבלנות ויותר מהכל, בכיף. נמשיך להפגש בואדי,מקוה,
    כי יש פה שבט באמת מיוחד ואהוב שוקחיבוק .השבט מתכנס דן בעניניו כל כך מרגיש לי נכון
    שוב נהניתי מאד לראות את כולכם תודה

  2. ה' היפיפיה של חיל המהפכה אמרה בפשטות – קישקוש- כי באים עכשיו לקשקש
    ובדיון מעמיק עם"תושבת חוץ" אדומת שער התובנה היא שמשהו מסתיים ומשהו חדש מתחיל
    היה קומץ אנשים מקסימים ישבנו במזג האוויר המדברי עמלמול שאבה תה מבאר התה שהביאה
    ציחצחנו לשונות ואנחנו על סף הולדתה של תערוכה, הילדים שיחקו עם 2 אבאים בכדור אחרי ולפני שחקרו את הגשר ואת החמצוצים שנובטים להם
    יש לנו מקום להפגש בפשטות , להחליף מתכונים של אמנות אוכל ופוליטיקה(גם זה היה) זה אולי "לא כלכלי" אבל אולי ככה נבנה כלכלה חדשה של רעיונות ואינפורמציה שתזרים את הצ'י בכיכר הסמוכה. אגב שמה – שמיניה, זה ממש טוב- חוצמאין סוף וככה.. השמיניה היא תכנית שכמה מילדינו שמחים שנהיתה לה אנדרטה דווקא בפרדס חנה וגם – תנועה שכזו פנימה והחוצה לתוך המרכז ואל העולם..ובאביב אולי יחזור השוק של השיק ואולי לא .. ימים יגידו
    העיקר תהיה שבת שלום

  3. ככר הכליה זה מצויין. מה מכלים שם ? אולי את האנפות? אולי את כספי הציבור .?? הנחמדת וחבר מרעיה העליזים קוראים לזה בפשטות ככר השמונה. [סגול ב"נ" ולא קמץ.]
    מי שלא בא לפיקנשוקניק היום הפסיד בגדול. היה חגיגי .

  4. לחדשים שלום! הוואדי נמצא ממש מתחת לכיכר המושבה המרכזית. אם יורדים ממנה לכיוון דרום זה בצד ימין, חורשת אורנים מהממת. ועכשיו יש שם כיכר חדשה, שרוניתי קוראת לה "הכיכר החמוקית". וקל לזהות אותה לפי השם הזה. זה שם.

  5. את זיו אני רואה לפעמים מתגלה דרך בדרכים פשוטות ,דרך אנשים , רעמת תלתלים עינים כוכבים וחיוך שאין אין ..
    אני רואה אותו ככה סתם לצד הדרך , חוצה כביש חולף על פינה.. גלימס של אהבה , מחייך תמיד
    אולי זיושיק!!! ומי שלא יודע- האיש הנפלא שעשה כל כך הרבה בחייו הקצרים ועשה טובבבבב
    גם מהרוח המניעה החיה ביחד עם קבוצת סהרורים בהקמת השיקשוק אי שם בסוף שנות ה90
    אני רואה מלאך…

  6. כי את המפגש האוטנטי אף אחד לא יוכל לקחת מאיתנו, הוואדי הזה, עם האורנים והגשרים מהעץ… והאנשים שמחפשים דרכים יצירתיות לשמר את הדברים הטובים שיש לנו .

    הפיקשוק האחרון היה אחד השיקשוקים הטובים שהייתי בהם, מזה שנים. פתחנו מחצלות ובעקר את הלב וחלקנו מכל מה שהבאנו ,התמסרנו לשמש בנחת ומצאנו דרך להתנחם על האכזבה של ביטול השוק,היינו ביחד. תבואו, ותביאו משהו טעים מומלץ!

  7. זה לא הנושא המרכזי כאן, אבל אם געש רצה קואליציה יותר אזרחית-חילונית, מדוע הוא עשה קואליציה דווקא עם ש"ס והמפד"ל ולא עם הליכוד ומפלגתו של אלדד בר כוכבא. מדוע הוא לא בחר באופציות המתונות ניותר שמעונינות לפעול לטובת כל הישוב כולו ולא רק לטובת סקטורים מסוימים ומצומצמים (לפני הבחירות קיבלתי לביתי חוברת על פעילותה של ש"ס בקדנציה האחרונה: וראיתי שחבר מקורביה נהנו מטיולים ברחבי הארץ, הופעות עם אוכל וזמרים, הרצאות ועוד מכל טוב) . אולי אם געש היה בוחר שותפים אחרים היה נשאר קצת יותר כסף בשבילנו, הציבור הרחב?

  8. שוקפינוק נשמע לי לא רע.

    בכל מקרה רציתי לדווח ש:

    1. נפגשתי עם געש ביום א' האחרון. הגשתי לו את העצומה שמנתה 280 חתימות "וירטואליות" + כ-100 חתימות נוספות "אמיתיות" של מבוגרים וילדים מהוואדי. ביחד 380 חתימות שזה כמעט 3/4 מושב במועצה. ריספקט. געש מאוד התרשם או לשיטתו: "מה אתה רוצה שאני אעשה עם זה"?

    2. געש קבל ובצדק (הדגשה שלי) על מה שנתפס בעיניו כ"נצחון פירוס", כלומר הגדלת כוחו ב-50% ועדיין לאור התחזקות הקול הדתי, החלשות הקואליציה האזרחית חילונית. התוצאה של הבחירות היא קואליציה של געש (תלם) +מפד"ל +ש"ס + גמלאים.

    3. המשמעות: בחמש השנים הבאות לא יהיה בית פתוח בשבת, ספק אם תהיה בריכה בשבת, לא יהיו בתי קפה פתוחים בשבת, לא ניתן להפעיל בית לנוער (בית רכס), בימי שישי, למען יוציאו את האנרגיות שם, ולא על החלונות של הספרייה המשופצת. בקיצור: סטגנציה במישור החברתי- תרבותי.

    4. בשנת התקציב הבאה מתוכנן קיצוץ רוחבי של מיסים לאור הקטנת גביית המיסים. המשמעות במישור המקומי: קיצוץ של 4 מיליון ש"ח לפרדס חנה כרכור. כלומר: כרגע לא ברור אם הולך להיות שיקשוק בתמיכת המועצה . לפי געש, התיקצוב אמור לעצמוד על 200,000 ש"ח (ואני חושב שבכסף הזה אפשר לעשות 2 דרך האמן ועוד אירועים). בכל מקרה השיקשוק המועצתי אמור לקרות רק בסביבות אפריל וספק אם אנחנו בכלל מעוניינים בו, שכן הוא יראה כהמשך אחיד לחגיגות ט"ו בכיף (המון גדרות) ו/או אירועי יום העצמאות האנדרטה.

    5.המשמעות היותר רחבה: צריך להמשיך ביוזמות המקומיות. געש הודיע חד משמעות לגבי הצורך והרצון שלנו בשוקפינוק ש:"הוא לא שלח משטרה בפעם הקודמת והוא גם לא ישלח משטרה".

    שתי נקודות אחרונות לסיום:

    6. געש הוא גבר.

    7. למרות השידרוג, אני מעדיף להישאר חייל של המהפיכה.

  9. ישצורך דחוף למצוא שם לאירוע השיקשוקי פיקנוקי ..קילשוק , שוקיל ,…שיקניק….יפתח פה ועל שולחן הוואדי ביום שישי הקרוב , מציה להתעוונן ל1300 והלאה , מדימים ומאחרים יתקבלו בברכה – שולחן מפה ומגדנות והרבה קהילה

כתיבת תגובה

Close