השימושון

תכנית הלימודים של ד'

אדם שסובב סחור סחור במסלולים משונים מהבית למושבה בגלל העבודות בכביש, נתקל בהזדמנויות מעניינות. למשל החברה ד'. נסעה ברחוב אחוזה עם אוטו עמוס ילדים כשלפתע צד את עינה שלט קטן המכריז על מכירת תכולת דירה. נקפוץ? נקפוץ. וכל המשפחה לקחה כיוון בלתי צפוי בדרך מכאן לשם כדי לשאול על מגבר, או חלקי מערכת, שלצערם נמכרו כבר. ערמת ספרים לכדה את עינה הערנית, אבל בגלל שהיו איתה ארבעה ילדים היא החליטה לחכות עם החשק ולחזור מאוחר יותר.

אחרי כמה ימים חזרה לשם עם בנה בן החמש, שמיד התחבר עם בנה של האישה הנחמדה. בעוד הילדים משחקים בטבעיות כמימים ימימה, ישבה ד' בסלון וערמה לה אוצרות על גבי אוצרות: הסדרה הנפלאה "כל ההתחלות", מילון אבן שושן, שני אטלסים, סיפורי ככה זה של קיפלינג, מחברת שורה חדשה לגמרי עם כריכה קשה, סדרת 'פחד' ועוד ספרים מעולים שיכולים לספק שעות של הנאה ולימוד לילדיה, שלושתם בחינוך הביתי. שילמה 100 ש"ח על כל הבגאז' המלא, קיבלה רולרבליידס בונוס ואיתות משמיים שהבחירה בחינוך הביתי היא הנכונה.
הילד בא איתם הביתה להמשיך לשחק, ואמא שלו המשיכה לארוז.

אוצר

למה אני כותבת את כל זה? כי זה סיפור מקסים על צרכנות שפויה ועל זה שלא צריך להיות עשיר כדי לקנות דעת, ובעיקר כי זה סיפור על נס, דוגמה חיה לאופן שהיקום שולח בדיוק את מה שצריך, אם רק נפתח את הלב ואת העיניים ונדע להבחין.

—–
רעיון לבילוי שבת (במקום ללכת למוזיאון): ללכת לבקר בבתים שמציעים את תכולתם למכירה. אפשר לגעת במוצגים ולשבת על הספות. אני מניחה שאפשר גם לשמוע סיפורים מעניינים. ראיתי בגפן כמה מודעות.

הראה עוד

3 thoughts on “תכנית הלימודים של ד'”

כתיבת תגובה

Close