השימושון

גרפיטי של אהבה בבית לבנדר בכרכור

תערוכת צילומים "גרפיטי של אהבה" בבית לבנדר בכרכור

"גרפיטי של אהבה", תערוכת צילומי כתובות גרפיטי מרחובות תל אביב, היא התערוכה הראשונה בבית לבנדר למוצרים טבעיים ואקולוגיים, שנפתח לאחרונה בכרכור. התערוכה תוצג במקום עד ה-15/6/09.
הצילומים הצבעוניים הם של עינת משעל-ניצן, יוצרת שהיא גם מייסדת ומנהלת להקת תאטרון הפלייבק "החבר'ה מאיכילוב", ומטפלת בתנועה ומחול.
תיעוד הגרפיטי תפס את עינת במקרה, כשישבה אצל חברים בדירה בתל אביב. "ראיתי מישהו מצייר לב אדום גדול על הקיר של החנייה בבניין ברחוב פינסקר. זה עשה לי טוב, מסר של אהבה שיוצא אליך מהקיר. אחריו ראיתי עוד אחד, במקרה, בדרום העיר, ועוד אחד…. התחלתי לשוטט ברחובות, ביקשתי מחברים שיעדכנו אותי אם הם מוצאים כתובות של אהבה. כשמתחילים לחפש – מוצאים".
ליד כל צילום תלוי המקור שלו, והמקום בו נמצא: פינת רחוב, מחסן נטוש. האמנות הופכת למשחק, לשמחה, כשפתאום שמים לב לכתובות אקראיות תוך כדי נסיעה או הליכה בעיר, או כמוצאים כתובת מוכרת ואומרים "רגע, זה ליד הבית שלי!".

ולפעמים גם ההפך

בית לבנדר הוא חנות ומפעל עם תפיסה בריאותית אקולוגית המתמחה בפיתוח וייצור ידני ואיכותי של מוצרים 100% טבעיים ייחודיים כגון קרם דיאודורנט, קרם לסילוק כינים, סבונים מוצקים ונוזליים, שמפו, שמן דוחה יתושים ועוד. כל המוצרים מתאימים לתינוקות, ילדים ומבוגרים בעלי עור רגיש.
בית לבנדר פתוח בימים ראשון, שלישי וחמישי בשעות הבוקר 9:00-13:00 ובימים ראשון וחמישי גם בשעות אחר הצהרייים: 16:00-19:00. בימי שישי בשעות 9:00-14:00.
נשמח לראותכם
צוות לבנדר
בית לבנדר, הנעורים 54 כרכור (ליד לליפוף) | טל' 052-232288  | אימייל | אתר

הראה עוד

3 thoughts on “גרפיטי של אהבה בבית לבנדר בכרכור”

  1. גם אני ראיתי גרפיטי של לב אדום. על פח אשפה ירוק באום אל פחם. הלב הזה נפל לי משמים והחזיר אותי לפוקוס, נקודת מפנה בסיפור. הסיפור כאן, למי שבא להיזכר.
    גם אתמול הייתי בכפרים, שבדרך להר תבור. מוזיקה soofit מעגלית היתה הפסקול. איזה עונה מקסימה לטייל בה. והנה נגמר לו החג והתחיל שבוע חדש. הגיע "אחרי החגים". לאט אני נכנסת לפירמזה.

כתיבת תגובה

Close