השימושון

פגישה עם איש מיוחד

בתוך היצירה המתמשכת שנקראת החיים, נדרשת תודעה ערה כדי לקלוט שהדברים מגיעים בסדר מסויים, מבשר. החשש מנבואה או מספקולציה הוא זה שסותם לפעמים את הקולות ועושה כאילו אין הקשר. כזאת היתה הפגישה עם ישראל דיטל לפני יותר משלוש שנים, הראיון הראשון שהתפרסם במושבה חופשית. דיברנו על שיווק רשתי הרבה לפני שחשבתי שאני אהיה משווקת רשתית, דיברנו על מוות הרבה לפני שרונית דיטל הלכה לעולמה בחורף שעבר, דיברנו על אופטימיות גם בתנאים קשים, על משברי בריאות וכלכלה, ועל דרכים לעצב את התודעה כך שתעבור דרך ותתפתח.

כשישראל מזמין אותי לפגישה אני תמיד שמחה, אפילו שהוא פלרטטן בלתי נלאה. אני מוצאת את הפלירטוט שלו לא אישי ולא מאיים אלא כזה שקשור לאופן שבו הוא רוקד עם החיים. אחרי שנה וחצי קשה של אבל, שבה נפגשנו לעתים רחוקות ובמקרה במשתלה, ישראל מזמין פגישה שלישית. גילח את הזקן העבות ומבקש לקדם את הדבר הבא שהוא עושה בנירוונה: פגישות עם אנשים מיוחדים.

"אני נפגש עם הרבה אנשים שיכולים לחבר לאמת – שאני לא יודע מה זה האמת – מין קלישאה ניו אייג'ית" הוא אומר, כאילו לא לעשות עניין, "האמת היא אחת ולא משנה אם הולכים בגישת קרישנה, ימימה או לייטמן או אושו, הרשימה רק הולכת וגדלה. האמת היא אחת, הטכניקות רק טכניקות וכל אחד מאמץ לו דרך. הרעיון הוא להיפגש עם אנשים שיכולים לחבר אותך לאמת. חלקם כבר עוסקים בהוראה רוחנית וחלקם פשוט 'אנשים רגילים', שעובדים במקצועות רגילים ומשלבים את ההבנה הרוחנית בתוך החיים ומערכות היחסים שלהם. טוב שדחינו את הפגישה מעשר ל- 11 כי ככה ישבתי והכנתי ראשי פרקים:

  • להתחבר בכל העשייה לחוקי הטבע
  • ההבנה שהחיים כמשחק, ככל שנתנהג יותר לפי חוקי המשחק נצליח יותר – אג'ל, ניקן, דייטינג או צמחים במשתלה. להיות שחקן טוב, אבל להבין שזה עדיין רק משחק.
  • להשתמש בחוכמה קדומה, שקיימת, שלא המצאנו שומדבר,
  • החלק השקרי של "הסוד"

– או, על זה אני רוצה לדבר!

"ההשתדלות שלנו- חשיבה חיובית, קבלה, לואיז היי, אנחנו צריכים לעשות את כל זה אבל בסופו של דבר יש כוחות טבע/יוניברס/אלוהים, לא משנה איך תקראי לזה, שאנחנו מגיבים אליהם. אין לנו שום שליטה ושום צורך בשליטה. כל התחבולות שהמוח שלנו מייצר של כאילו שליטה הן מיותרות לגמרי, וכל אחד נוכח בזה בזמנו. בגיל 18, בגיל 55 כמו שאני נוכחתי, או דקה לפני מותך. אז לכן אנחנו צריכים להתנהג בענווה עם חוקי היוניברס. להיות ביחד, לשמוח ביחד, לשמוע מוזיקה, לרקוד, ללמוד, להכיר, לעדן את הגלולה. זה מאפשר לכל אחד שהוא ראוי לקחת את הבמה. ואת יודעת איך קובעים מי ראוי לקחת את הבמה?
– מי שרוצה
– נכון! מי שזה בוער בעצמותיו הוא יעשה.
– ומה איתך? גם אתה תעביר מפגשים באופן אישי כמו פעם?
– אני אהיה D.J, זה מה שאני רוצה לעשות עכשיו, בין היתר..

מפגשים עם אנשים מיוחדים, טלפון 0546764627 | ההשתתפות בערבי המפגש בהרשמה מראש | רוצה להנחות מפגש? כתבו לישראל

הראה עוד
Close