השימושון

מפגע בטיחותי בבית ספר כרכור

עינת שלחה אימייל בנושא מטריד. אם יש למישהו הצעות איך אפשר לטפל בזה – הוא מוזמן להשאיר תגובה.

מצאתי לנכון להסב את תשומת לב המבקרים באתר למפגע סביבתי מ-פ-ח-י-ד ומסוכן שלא משך עד כה את תשומת הלב הציבורית שהוא ראוי לה. מדובר בעמוד מתח גבוה עם שנאי, שחברת החשמל העתיקה ממקומו באזור כיכר בית הספר הממלכתי בכרכור לתוך תחומי בית הספר ממש. ההעברה בוצעה בשלהי הקיץ, במסגרת העבודות לשיפוץ דרך הבנים. אפשר לראות בתמונות.

חתכת עמוד

אני לא שייכת לשום קבוצת כוח ביישוב ולכן לא יודעת מה לשון החוק, מי האשמים, מי נגד מי ומה נעשה בנידון. אני יכולה רק לתהות איך נתן לכך יד ראש המועצה? איך נתנה לכך יד מנהלת בית הספר? אני יודעת משמועות שמדובר בעבירה על החוק ושההנהגה המוסדית מטפלת בכך כרגע בדרכי נועם. בכל זאת מצאתי לנכון להביא את המידע והתמונות לידיעת הציבור הרחב.

הילדים שלנו משחקים ליד העמוד הזה בהפסקות. הם זורקים לידו כדורים, מעיפים מטוסים ועלולים אפילו לרצות לטפס עליו (והיו דברים מעולם). גם אם הם סתם משוטטים בחצר בקרבתו הם נפגעים מן הקרינה העזה שהוא משדר. עמודים כאלה מצויים אמנם בכל מקום, אבל בשעות אחר הצהריים הם באחריותנו – ההורים. לעומת זאת בשעות היום הם באחריות בית הספר, ונדמה לי שעם הסכמת העומדים בראשו למיקום העמוד בתחומיו הם מעלו א-פריורית באחריות הזו ובאמון שאנחנו, ההורים, נתנו בהם.

עינת ברעם אשל
אמא של אביתר ואוריה

עדכון: ראיתי שגם מול שוק רמלה לוד (ליד הבתים של "אגד" מש'נקרא) ממש על המדרכה, יש גם עמוד כזה. עם שלט מפחיד והכל.

הראה עוד

2 thoughts on “מפגע בטיחותי בבית ספר כרכור”

  1. אני מגיבה לעצמי ולכל המתעניינים:
    סיפרו לי שהעניין הגיע לטלויזיה, לתכנית "משמר אזרחי" של גיא מירוז ואורלי וילנאי-פדרבוש [מקווה שאני לא עושה עיסה מכל מה שסיפרו לי]. השלט שממוקם על העמוד מצהיר : "סכנת חיים". משמע – מודים החבר'ה מחברת חשמל שהם מכניסים מוקד של סיכון חיים לתוך בית ספר עם 700 ילדים… למה?

כתיבת תגובה

Close