השימושון

גן נירוונה

למה אני בוחרת בגן הורים

שמי רונית דיטל ויש לי בת יסמין, בת שלוש וחצי. מאז שיסמין נולדה היא איתנו, אתי ועם ישראל בבית, וזה ממש כיף איתה, לבשל ולאפות יחד, לבלות במיפגשים, לשוחח איתה ולראות איך היא גדלה. אבל פתאום שמנו לב, שאנחנו רוצים לעשות מלא דברים וגם קצת להיות יחד ושכל יום יש לנו המון משימות ושזה בלתי אפשרי לבלות את הימים בבריכה ובמיפגשי אימהות וילדים או סתם לקחת אותה איתנו למשימות מחוץ לבית. חשבנו שזה לא הוגן כלפיה לתת לה להרגיש שהיא מפריעה. המחשבה על גן התחילה רק בקיץ ועדיין היו לנו תוכניות לחופשה משותפת בחו"ל ולבילוי החגים יחד. למרות שהשנה כבר התחילה ולמרות שהחגים עברו ברור היה לי שימצא הגן המושלם ליסמין.
יחד עם גוני, אמא של כנרת שהיא ממש בגיל של יסמין (שתיהן מזל טלה) החלטנו להקים גן הורים. גן שבו נוכל לשלב בין שהייה משותפת עם הילדים וקצת לחזור להיות ילדים בעצמנו ובשאר הימים להיות מבוגרים ולעשות את כל המשימות שאף פעם לא ניגמרות.
יסמין לא רצתה גן וכן רצתה גן ולא רצתה וכן רצתה אבל בסופו של דבר סיפרתי לה על הגן הנפלא שאנחנו מקימים בנירוונה ליד המשתלה. על הטיולים שנעשה ביחד לרפת ולסוסים לשדות ולמטעים, על זה שנצייר ביחד ונשחק יחד. על ימי ההולדת והחגים שנחגוג יחד. ושביום שאני אהייה בגן נעשה מה שיסמין ואני הכי אוהבות לעשות – לרקוד. העיניים שלה ממש ברקו והיא ביקשה מיד ללכת לגן.

אז מי שגן כזה מדבר אליו, גן שאנחנו ההורים נמשיך כמעט כמו בבית להיות שותפים מלאים לחיי הילדים שלנו. אנחנו נבלה בגן עם הילדים ונעשה איתם מה שאנחנו אוהבים לעשות, נכין להם את האוכל שהם אוהבים, וגם נתפנה קצת לעצמנו.

הגן יפתח ב- 1/11/06 בעין-עירון
לפרטים נוספים:
רונית 077-7944443 050-3679443
גוני 04-6370237 050-7301051

הראה עוד

3 thoughts on “גן נירוונה”

כתיבת תגובה

Close