השימושון

פיזיקה מודעות וטרנספורמציה לשבת

התאוששתם מדרונבלו מלכיצדק? יש לכם כמה שעות פנויות לחקור את החורים השחורים שבתוככם? קבלו:

מאת: רון ואומני

פוסט זה נכתב אליכם מדרום ספרד, מקום שלבנו הוביל אותנו אליו לפני כשנה וחצי. מי אנחנו? רון – אב הבית, מדריך טאי צ'י, מטפל, מנחה סדנאות ומורה לחיים. אומני – אם הבית, אישתו, מטפלת, מנחת קבוצות ומפזרת אור עקשנית. גשם (בן 8) ומיה (בת 5), ילדי הבית, מורים ומאתגרי הורים מקצועיים.
בתור מחפשי ומפיצי ידע (= אור), מגיעים אלינו המון חומרים הנוגעים לשינוי ההולך ומתעצם של התודעה האנושית וכפועל יוצא, השינוי של כל מה שאנחנו רגילים מכירים ומגדירים בתור "החיים שלנו". בדרך כלל הידע מגיע בחבילות קטנות, כמו זרקורים קטנים המאירים כל פעם מכיוון אחר על האמת הגדולה, כשהשכל שלנו, מעצם טיבעו, מנסה נואשות לחבר את הפאזל הזה לכדי תמונה שלמה.

לכן, כשהגיע אלינו הלינק להרצאה של נאסים הראמיין (Nassim Haramein) שעליו אנחנו רוצים לספר לכם, נשאבנו לחלוטין עד לשעות הקטנות של הלילה (הילדים הולכים לישון נורא מאוחר…) אל 8 השעות המרתקות בהן נאסים מחבר בין בין פיזיקה מודרנית לבין גאומטריה מקודשת, תרבויות עתיקות, מסרי מעגלי התבואה, ביקורי חוצנים, מדיטציה ומודעות וכל זה בקלילות, צ'ארם אינסופי (אומני מאוהבת…) והתלהבות של ילד בחנות ממתקים.
נוסחאות פיזיקליות יבשות ומורכבות קמות לתחייה והופכות לסיפור קסום מפיו של האיש המיוחד הזה.
כבר 20 שנה הוא מתרוצץ בכנסי פיזיקאים, שואל שאלות מטרידות, צועק שהמלך ערום ולא מוותר להם (ולעצמו) בשום דבר.

לפני כשבועיים, גילינו מהצצה בבלוג שלו, שהוא מגיע ל"סיבוב הופעות" באירופה שכולל גם את ספרד, ובספרד הוא יתן הרצאה אחת, בעיר קטנטנה שנמצאת 20 דקות מביתנו, ומי שמכיר את מפת ספרד יכול להבין עד כמה הסכוי שזה יקרה הוא הזוי.
קנינו כרטיסים והגענו נרגשים (טוב, בעיקר אומני היתה נרגשת).

נאסים, מבוגר בכ-5 שנים מאז שצולם הוידאו, מעט עייף, אך נלהב בדיוק באותה המידה, הציג בפנינו בחיוך ילדותי את הפרס שקיבל על עבודתו בכנס שהשתתף בו בבלגיה. אחר כך, במשך 4 שעות, הוא לקח אותנו למסע בנבכי המתמטיקה שהיתה קשורה בהוכחת התאוריה שלו ועל הטכנולוגיה שתתאפשר כתוצאה ממנה.

התאוריה שלו מאפשרת שני דברים עיקריים, האחד: מקור לאנרגיה עצומה וחופשית
והשני: יכולת לנתק את שדה הכבידה של כדור הארץ (מי רוצה לעוף?????)
והינה נטרלנו את שתי הסיבות העיקריות למלחמות בעולם: שטחי מחייה ואנרגיה.

הפיזיקאים מחפשים מאז ומתמיד את התאוריה האחת שתתאר את כל ה"יש".
תורת הקוואנטים (המתארת גופים קטנים) ותורת היחסות (המתארת גופים גדולים) אינן מתיישבות זו עם זו באופן מעצבן ביותר לפיזיקאיים, והכי מרגיז: שום דבר עוד לא הצליח לתת הסבר לדבר הקטן הזה, נו, איך קוראים לו? אה כן, כח המשיכה.
לכן יש המון "עיגולי פינות" בנוסחאות ובמסקנות, הכל כדי שהדברים, איכשהו, יתיישבו להם ביחד.

נאסים יצא לדרכו, בחיפוש אחר תשובות לשאלות שהפיזקאיים לא מרשים לאף אחד לשאול (כי הם לא מוכנים שישאלו שאלות על דברים שהם לא יודעים לענות עליהם. רגישים), מצוייד באינטואיציה של גשש בדואי, מסירות לאמת הפנימית שלו ויכולת חשיבה סטייל איינשטיין, הוא מצא תשובות מהתבוננות בטבע, מחקר של ההסטוריה, ודמיונו ששט לו בים ההגיון הבריא.

בהרצאתו, כמו קוסם, הוא לוקח את כל הנוסחאות והתאוריות הפיזיקאליות וכן עובדות מעבדה שלא הסתדרו יחד עד היום, מכיל עליהם את תפיסת המציאות החדשנית שלו, והפלא ופלא, הכל מתארגן לו בקלות כמו קוביות טטריס ממושמעות.

אז מה הוא אומר? על קצה המזלג, זה הולך בערך ככה:
העולם כולו הוא בעל מבנה פרקטאלי, הגדל לאינסוף וקטן לאינסוף ולכן כל חלק מכיל בתוכו את השלם (נכון, גם בודהה אמר את זה, אבל לא הביא הוכחות פיזיקליות ומתמטיות, דבר שמנע מאנשים רבים מלקחת אותו ברצינות).
הוואקום, שהוא המרחב (space) שקיים סביבנו, ושקיים בין תאי גופינו, ושבין אטום לאטום ובין אלקטרון לאלקטרון, שמהווה למען האמת 99.99% (!) מהמציאות, לא רק שאינו "ריק" אלא שהוא פשוטו כמשמעו "מפוצץ" באנרגיה. הוואקום הזה מתעקל סביב נקודות סינגולאריות – חורים שחורים בסדרי גודל שונים – היקום כולו נע סביב חור שחור, הגלאקסיות, כדור הארץ, גופינו וכל אטום ואטום.
נשמע רדיקאלי? לא הבנתם כלום? יאללה,להקשיב להרצאה שלו, הכל יראה נורא פשוט אחרי זה.
בכל אופן הוא מבטיח שבטווח 5 השנים הבאות מציאות חיינו תשתנה ללא הכר ואומר שכדי לשרוד את השינוי הקיצוני הזה עלינו להתמקד בעבודה הפנימית, מדיטציה ומודעות אישית.
את הוידאו שלו אפשר לראות בגוגל וידאו (וכאן למעלה) אבל הוא כבר ישן, יש המון חומר חדש, וגם באיכות לא מיודעמה. עדיף לקנות את הסט 4 די.וי.די הרשמי שלו, טיפה יקר אבל אפשר להתארגן על קנייה משותפת וככה גם לתרום לפעילות שלו, החשובה כל כך.
האתר הרשמי שלו שבו קישור לבלוג >>

אור ואהבה לכולם

רון ואומני.

הראה עוד

10 thoughts on “פיזיקה מודעות וטרנספורמציה לשבת”

  1. נורא שקט פה, יחסית לעוצמת החומר הנלמד. או אולי בגלל?
    אחרי שש שעות – ואוו.
    בכולופן, למי שקשה עם כל הטטרה-הידרונים שווה לדלג אל החלק השני, אחרי עשרים דקות מתחיל דיבור על הפירמידות -שכל מי שיראה אותו – יהיה כאילו הוא עצמו יצא ממצרים. או משהו כזה.

  2. שלחתי את הקישור לחבר מתמתיקאי, שמבין גם משהו בפיזיקה וגם משהו בחתרנות, וזה הגניב לו את המוח בדיוק כמו לי.
    גם אם הוא הבחין ב"חורים" מסויימים בגילוי ובהוכחות של נאסים לגבי האקוויליבריום המושלם, כל התהיות שהוא מעלה לגבי האקסיומות של המדע המודרני הן שאלות מצויינות שמרחיבות מאוד את המוח.

  3. סי אוף הולס . אנד אי גט א הול טין מיי פוקט- זה החביב עלי ביותר,
    מיכאלו כבר סיים בתור שליח הפיצה הנודע – בחיקה של מרימת משקולות לא משנה מאיזה עדה.
    האם ראית/תם/תן את הצילומים של הטלסקופ האבל?? אבק כוכבים ציורים בקוסמוס
    אני מקווה שב2012 נצפה מקרוב במופע ללא טלסקופ ואולי אך נהיה חלק ממנו
    כל זה מבלי להמעיט בחשיבותו של הרגע המכונן של השינוי – כל רגע ורגע הוא הרגע לא? כבר סיכמנו את זה.
    ולגבי הרגע הגדול – קליפת האגוז בה אני מפליגה אמנם מחורצת בגילי החצי מולפג אבל כשהיא שטה לה במרחבי סערות באוקינוס או בקוסמוס או סתם בכוס מים (זה בעיקר) אני מרגישה שאני עושה כמיטב יכולתי כשכל הדונטלות והפוקימונים מרחפים סביבי -בתוספת גבינה ופטריות.

  4. נראה שדונטלו ורפאלו מסכימים על השינוי הצפוי תוך 5 שנים או 2012בשיטת הכל כלול

    בין אם דרך הפיסיקה או דרך המלך
    שינוי נעים ואני כבר עפה- לישון -מתמסרת לכוח הכבידה ולזרועו החוסונה של א. התולשת אותי ברגע זהה

  5. אליאל יא מחרבת פנטזיות שכמוך..ככה לנעוץ סיכה בבלון כבר על ההתחלה.. זה אפילו עוד לא הפרומו לפרומו… מתה על כל התאוריות האלה. בתור מי שסיימה לימודי מתמטיקה ברמת לוח הכפל בקושי, כל ההוכחות המתמטיות פיזיקאליות הגיוניות האלה נשמעות כמו קונצרטו להגיון צרוף ומדעי…והנה הלך הקונצרטו…אולי אלך לתקוע את הראש בחול במקום [יש מצב לשמוע טוקטה ללחפרפרת תולשת צנוניות כתחליף]

כתיבת תגובה

Close