השימושון

יום השיוויון והשלום

היום, 21/9/09 הוא יום השיוויון הסתוי.
יום פתיחת שער הסתיו לאחדות של אור וריפוי.
קבוצות ויחידים מתחברים עם אנרגיית הלב לאחדות אנושית הפועמת בכדור הארץ וזו מגיעה לשיאה בשעה 20:00, כאשר כל הקבוצות הפרושות על פני הפלנטה מתחברות באלומות אור אחת לרעותה ויוצרות רשת אנרגטית רבת עוצמה המאחדת את התודעה האנושית ומזרימה לכדור הארץ
אור של שלום אהבה וריפוי. קבוצות ברחבי העולם המתחברות לרשת השלום העולמית: www.idpvigil.com
איפה שתהיו באותה שעה, רון ואומני מזמינים אתכם למדיטציה:

Hello / Hej / Hola / Shalom to our wonderful friends all over the world!

Some of you might already heard about the "Peace One Day" which will be at the 21 September.
If not you can read about it here: www.peaceoneday.org

We've decided to take an action by organizing a world wide meditation for inside and outside peace.
This will happen tomorrow from 16:30 to 17:00 (17:30-18:00 Israel time) you can join it from where ever you are, even for few minutes, with these intentions of peace.

Feel free to spread the word!!

Please let us know if you can participate, for the record…

Love, light and peace

Omni and Ron

דרקון
ה- 21/9: יום השיוויון הסתווי: טון 9, באנרגיה של דרקון:
הדרקון מסמלת את תוכנית האם, את האנרגיה הנשית בשיא התגלמותה שמלמדת כיצד לקבל את עצמנו ואת חיינו כפי שהם ברגע זה ממש. ביום של פענוח הקודים של הגל, אנרגיית הדרקון מלמדת אותנו שברגע שאנו משנים את התוכנה המוחית ממינוס לפלוס ומקבלים את מי שאנחנו ואת מה שהשגנו עד היום, נפתח בפנינו חיבור ישיר לצורת התנהלות אחרת בחיים. אנו מבינים שהדרך ליצור לעצמנו את המרחב המקודש ללמידה ולקבלה של מידע אינסופי, חייבת לעבור דרך שינוי התוכנה האוטומטית מחסר ותלות בבחוץ למלאות אנרגטית והטענה פנימית. ביום של "נפילת האסימון" אנו מבינים דבר מאד חשוב ופשוט: כדאי לנו להתמקד במה שיש בנו ובחיינו ולא במה שאין. כדי להתחבר לעוצמה של הקוסם, אנו יוצרים עוגן פנימי של יש בתוכנו ומתוך הההדגשה של הממשי בחיינו קיימת בידינו היכולת לברוא אינסוף של עולמות. חכמת הגל מלמדת להתבונן באותם הדברים שמזינים אותנו וגורמים לנו לחיוך, בכישורים שקיימים בנו וכיצד אנו יכולים לבטא אותם בדרך שנעימה לנו בחיים. אנו לומדים את מה שמרגש אותנו ופותח את ליבנו וכיצד אנו יכולים לזרום עם כל אלה בסינכרוניות המופלאה של פעימת החיים.
יום זה הוא גם יום השיוויון הסתווי ומסמל באופן פורמאלי את תחילתו של הסתיו. העובדה שדרקון מצוי ביום זה מעידה על סתיו של "עבודה" על התוכנה הרגשית שלנו. במהלכו של הסתיו אנו נלמד לשחרר את השיפוט והביקורת העצמיים ובמקומם נלמד לקבל את מי שאנחנו באהבה. אנרגיית הדרקון עומדת להניע אותנו בסתיו זה לקראת בריאה חדשה. אמן ואמן. היום ננשום את הדרקון, נרגיש את ההזנה האימהית והמקבלת המחלחלת לתאי גופינו, נחווה רוגע שמתפשט במערכת שלנו עד שנגיע לתחושה של סיפוק מעצמנו ומחיינו.
[טליה טוקר, תחזית המאיה]

הראה עוד

2 thoughts on “יום השיוויון והשלום”

כתיבת תגובה

Close