בעלי מקצוע

איציק יתקן לכם את המחשב

כל כמה ימים אני מקבלת טלפון או אימייל נואש, מחברים שהמחשב שלהם עושה בעיות ומחפשים את האיש הנכון שיבוא לתקן. בדרך כלל מלווה את התקלה איזה חשש מפני אותו איש עלום, הרי ידוע שמערכת היחסים עם המחשב היא דבר אינטימי, שמצריך אמון לפחות כמו עם המוסכניק או הספרית. הרי מה בסך הכל צריך? מישהו שהוא לא רק מקצועי אלא גם סבלני ואנושי, שלא יכנס במחשב ברב רבאק בעוד אתם מופקעים מהקופסה האהובה, בוהים מהצד במעשיו במצח מוטרד ומקווים לטוב.

מקווים לטוב? קבלו טוב: איציק שריד. טכנאי מחשבים ורשתות מקצועי ומנוסה, ויחד עם זה לבבי ובגובה העיניים. בא מתוך גישה שתומכת בצורך שלכם להבין את התקלה ("גם כשלי מתקלקלת המכונת כביסה אני סקרן לדעת מה הטכנאי עושה") מסביר בסבלנות, שואל את השאלות הנכונות, מנקה ומתקין אנטי וירוס, משמיד תולעים וסוסים טרויאנים, מתקין ראוטרים ומערכות תקשורת לבית ולעסק, בודק ומתקין תוכנה וחומרה ועוזר לעשות בזה סדר. או כמו שהוא מגדיר את העבודה שלו: "אני מוריד לאנשים את הפחד מפני המחשב".

אז במקום לשלוח את הבייבי המרובע למעבדה מנוכרת ולדאוג לבד לכל הגיבויים – פשוט תרימו טלפון, תזמינו את איציק הביתה, ותנו לו להחזיר את המחשב שלכם לחיים. אם מדובר בסוס מת תוכלו לקנות אצלו מחשב חדש (לפעמים הוא מחזיק גם משומשים אז שווה לשאול) ואם אתם עומדים בפני רכישת מחשב חדש או משומש ומתלבטים מה מו מי – הוא ישמח לייעץ לכם טלפונית.
התיקונים מתבצעים אצלכם בבית, ויש גם אחריות. לא מאחלת לאף אחד שהמחשב שלו יחטוף את הג'ננה, אבל אם זה קורה תוכלו למצוא את הטלפון של איציק כאן באתר באינדקס תחזוקת עסק >> מתקני מחשבים.

איציק שריד, 052-3869219 פקס: 077-6230927 ואפשר גם באימייל.

תגיות
הראה עוד

7 thoughts on “איציק יתקן לכם את המחשב”

  1. פינגבאק: נטבוק משלך

כתיבת תגובה

Close